Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies jolla on ulkonäössä naisellisia piirteitä?

Vierailija
21.04.2021 |

Haittaako tuo naisia?

t. Tiedosta kiitollinen

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis varma onko vai eikö ole. Eli eivät ole kovinkaan hallitsevia. 

Vierailija
2/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Seurustelen miehen kanssa joka tykkää ottaa pyllyyn ja pukeutua joskus naisten vaatteisiin. On aivan ihana mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai isoa pyllyä?

Vierailija
4/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa näkemättä.

Vierailija
5/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiselliset piirteet on linjalla kauniit silmät, pitkät hiukset jne, niin hienoa! Jos taas linjalla megakapeat hartiat ja leveä lantio, niin ei kiva.

Vierailija
6/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan haittaa, kunhan luonne on kunnossa. Ei se tee sinusta yhtään vähemmän miestä.

Vierailija
7/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä piirteitä tarkoitat? Se voi haitata sikäli, jos ajatellaan, ettet ole hetero. Jotkut naiset kokevat miehen feminiiniset piirteet erittäin viehättävinä ja kiihottavina.

Vierailija
8/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiselliset piirteet on linjalla kauniit silmät, pitkät hiukset jne, niin hienoa! Jos taas linjalla megakapeat hartiat ja leveä lantio, niin ei kiva.

Lähinnä liittyvät naamatauluun. Siroja ehkä tyttömäisiä tai söpöjä piirteitä. Olen kuitenkin jo aikuinen mies ja parisuhteessa naisen kanssa ja lapsikin on.

Vierailija
9/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai isoa pyllyä?

Ei ole tietääkseni. Ehkä olisin ilman jatkuvaa treenausta sellainen pehmeän oloinen miehenkuvatus.

Vierailija
10/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä liittyvät naamatauluun. Siroja ehkä tyttömäisiä tai söpöjä piirteitä. Olen kuitenkin jo aikuinen mies ja parisuhteessa naisen kanssa ja lapsikin on.

Aiot siis pettää ja laskeskelet mahdollisuuksiasi. Miehen huoruus haittaa useimpia naisia huomattavasti enemmän kuin jotkut yksittäiset kasvojenpiirteet.

Vierailija
11/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sitten haitannut.

Vierailija
12/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei saa olla naisellista vartaloa, naiset ahtavat miehen sukupuolirooleihin.

Vierailija
13/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään! Kelpaa :)

Vierailija
14/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sitten haitannut.

Vaikuttaa vain itsetuntoon aika kovin. fysiikkakaan ei ole kovin hyvä treenauksesta huolimatta.

Vierailija
15/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole pääasia että oma naisesi tykkää? Miksi kyselet tuntemattomien tykkäämisiä?

Vierailija
16/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin naisia haittaa, toisia ei. Jollekin perinteisesti naisellisena pidetyt ulkonäköpiirteet voivat olla jopa plussaa.

Itse olen "miehekäs" nainen, eli ulkonäössä ja luonteessa on "miehekkäitä" piirteitä. Lisäksi ääneni on matala, tosin eilen kuulin, että mataluudesta huolimatta äänestäni tunnistaa, että olen nainen. Väittäisin, että 90%:lle heteromiehistä olen liian maskuliininen, mutta en minä montaa miestä tarvitsekaan. Yksi riittää.

Vierailija
17/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole pääasia että oma naisesi tykkää? Miksi kyselet tuntemattomien tykkäämisiä?

Olen tavallaan epävarma tykkääkö hän oikeasti vai oliko vain lapsikuume päällä ja olin sopiva tapaus, sopivaan aikaan.

Vierailija
18/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää tenniksestä ja toiset shakista. Meitä naisia on yhtä monenlaisia kuin on miehiäkin. Sinulla on oikeus olla juuri sellainen kuin olet. Eivät kaikki naiset sinusta tule koskaan tykkäämään, mutta pitäisikö edes?

Vierailija
19/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset tykkää tenniksestä ja toiset shakista. Meitä naisia on yhtä monenlaisia kuin on miehiäkin. Sinulla on oikeus olla juuri sellainen kuin olet. Eivät kaikki naiset sinusta tule koskaan tykkäämään, mutta pitäisikö edes?

Se epävarmuus, se pävarmuus. Tuo ehkä sitten näkyy käytöksessäni ylimielisyytenä. Toivoisin olevani joku toinen.

Vierailija
20/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tavallaan epävarma tykkääkö hän oikeasti vai oliko vain lapsikuume päällä ja olin sopiva tapaus, sopivaan aikaan.

No kaikkea sinäkin mietit sitten. Yksi syy (monien muiden lisäksi) miksi minä jäin miehettömäksi ja lapsettomaksi naiseksi on se, että viehätyn vain androgyyneistä miehistä, mutta he eivät koskaan minusta. Minusta kiinnostuivat vain ne perinteiset "alfat" joita pidetään niin komeina muka, mutta mun silmissä ovat ihan pellejä.

En oikein usko, että sun muijas olisi suostunut parisuhteeseen ja jopa lasten tekoon kanssasi, ellei viehättyisi sinusta todella. Sellainen on naisilla suhteellisen harvinaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi