Jee! Saan ensimmäisen koronapiikkini ensi tiistaina!
Odotetaan sitten seuraavaa kakkospiikkiä ja voun taas alkaa elämään. 1 1/2 vuoden jälkeen!
Kommentit (10)
No ei niistä rokotteista ole mitään hyötyä. Korona ei katoa rokottamalla. Rokotetuilla on myös riski saada rokotuksen seurauksena vakava koronan muoto.
Vierailija kirjoitti:
No ei niistä rokotteista ole mitään hyötyä. Korona ei katoa rokottamalla. Rokotetuilla on myös riski saada rokotuksen seurauksena vakava koronan muoto.
Höpö-höpö. Israelilaista on liki 100% saanut piikin ja elämä jatkuu kuin ennenkin.
Onneksi olkoon! Minä odotan vielä vuoroa, mutta mies sai jo rokotusajan. Kohti normaalia elämää, ihanaa!
Minä saan ensi viikon keskiviikkona 1. piikin.😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö-höpö. Israelilaista on liki 100% saanut piikin ja elämä jatkuu kuin ennenkin.
Koronakaan ei päässyt siihen tavoitteeseen, mitä Hitler yritti! Valittu kansa pelastui taas!
Mä sain piikin maanantaina ja uuden ajan toiselle piikille heinäkuun alkuun. Nyt on hieno olo, ja pistoskohtaakin vain pikkasen jomottaa. En ole kuollut vielä vaikka puolet palstalaisista niin kuvitteleekin.
Itsenkin juuri tänään ostin lipun näyttelyyn. Tosin korotetta en ole saanut, eikä elämiseni ole siitä riippuvainen ollut.
Ajattelin mennä mökille rillaamaan hiillosmakkaroita ja juomaan oluen koronaebidemian muistoa kunnioittaen.