Mikä on pelottavin lausahdus, minkä vaimo voi sanoa miehelle?
... kohta kerron oman mielipiteeni, tai joku on voinut jo arvata ...
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
-Äitini tulee meille kuukaudeksi asumaan.
-Hankitaan vielä yksi lapsi.
-Sinun pitää suunnitella romanttinen ilta meille.
- Mitä sinä ajattelet kulta?
-Miltä tämä näyttää päälläni?
-Äitini tulee meille kuukaudeksi asumaan.
Asui todellisuudessa vielä pidempään. Minulla oli vaikeampaa kuin miehelläni.
-Hankitaan vielä yksi lapsi.
Kahden kanssa oli jo hengenlähtö lähellä, niin uskoin kun mies sanoi ettei yhtään enempää. Hän ei halua yksinhuoltajaksi.
-Sinun pitää suunnitella romanttinen ilta meille.
Tämän mies osaa oikein hyvin pyytämättäkin.
- Mitä sinä ajattelet kulta?
Tätäkin kysyy ja on kiinnostunut myös minun mielipiteestäni.
-Miltä tämä näyttää päälläni?
Sanoo rehellisesti mutta myös kehuu ja sanoo usein kauniiksi, silloinkin kun itsestäni ei siltä tunnu. Rakastaa siis sellaisena kuin olen.
Mulla on siis aivan huippu aviomies ollut jo 30 vuotta😊❤️
Vierailija kirjoitti:
"Näin sitä työpaikkasi naista eilen kaupassa, hän kyseli sinusta"......
Tai: "menen ensi kuussa käymään kolmen päivän Lapin reissulle firman koulutuspäiville"
," Pesukoneessa löytyi kultainen korvakoru ??? kenenkähän se on ? Kun minulla ei ole tuollaista." 😂🤣 🥳.
Näistä keskimmäinen, mitä pelottavaa siinä on??
T. Firman piikkiin Lapissa useasti ollut vaimo. (Siellä voi pitää hauskaa fiksustikin eikä örveltäen.)
Vierailija kirjoitti:
Näetkö minussa jotain erilaista?
Tämä voi olla aika paha.
Kulta, mulla ois hauska idea!
--
Onks tää kampaus sittenkään parempi ku edellinen, mitäs oot mieltä?
--
Meidän pitää keksiä joku yhteinen harrastus, kato nyt miten naapurin Elisalla ja Antilla on kivaa puutarhatonttukurssillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Jostain luin just vitsin, missä mies nauroi vaimolleen, että et kyllä pysty sanomaan minulle lausetta jolla saat minut samalla iloiseksi ja surulliseksi. Vaimo sanoi: "Sinulla on kaveriporukkasi suurin ja komein"
En ymmärrä.
Muija on tsekannut ukon kavereiden molot. 😭
Meidän pitää puhua .
Se on kaiken alku eli game ower .
Meille tulee vauva. (Olen tehnyt vasektomian edellisen liiton jälkeen, eikä nykyinen tiedä sitä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Jostain luin just vitsin, missä mies nauroi vaimolleen, että et kyllä pysty sanomaan minulle lausetta jolla saat minut samalla iloiseksi ja surulliseksi. Vaimo sanoi: "Sinulla on kaveriporukkasi suurin ja komein"
En ymmärrä.
Harvoin se mieskään.
Aika paljon on tullut vastauksia lauseelle "meidän pitää puhua". Se oli juuri mielessäni kun avasin tämän kejun. Toki paljon hyviä ja hauskoja on tullut. Laittakaa lisää! Ap.
Vierailija kirjoitti:
"Onko se sisällä?"
Tää on hauska. Voisi olla miehen tai naisen suusta....
"sulla oli jäänyt puhelin tuohon pöydälle ja minä ..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Näin sitä työpaikkasi naista eilen kaupassa, hän kyseli sinusta"......
Tai: "menen ensi kuussa käymään kolmen päivän Lapin reissulle firman koulutuspäiville"
," Pesukoneessa löytyi kultainen korvakoru ??? kenenkähän se on ? Kun minulla ei ole tuollaista." 😂🤣 🥳.Näistä keskimmäinen, mitä pelottavaa siinä on??
T. Firman piikkiin Lapissa useasti ollut vaimo. (Siellä voi pitää hauskaa fiksustikin eikä örveltäen.)
Juu juu, firman piikkiin sitä saa tehdä mitä vaan työkavereiden kesken. Nähty on Levi reissujen jälkeen,kun puoliso on viikon ryypännyt, heilunut tanssilattialla lääppimässä työkaveria, jatkot sitten hotellihuoneessa... ja todisteena kännykuvaa puolison meiningistä by goworkers!
Kuka se Svetlana on, joka soitti mulle tänään?
Oliks sulla kumi, mun maha on jotenki turvoksissa...
Sanottiin se miten vain, mutta jos asia on se että haluaa lapsen, niin se on ero siihen paikkaan.
Ruoka on loppu.