Odotan kahdettatoista lasta....
Kommentit (31)
Ensimmäise tviisi aivan kamalia. En ole mikään mallivartaloinen, mutta voin hyvin, ja se on pääasia.
Lapsilisillä saa ruuan ja vaatteet, miehen palkka kuluu asumiseen, harrastuksiin ym...mun rahoilla sitten muut menot.
Säästöön ei jää, mutta järkevällä rahankäytöllä pärjää.
ei käyttäisi ehkäisyä eli lapsia tulisi niin paljon kuin vain kullekin on mahdollista?
Saa nähdä onko meilläkin joskus yli 10 lasta...
Jotan olen " aloittelija"
Ja tupakin on hirmu pieni, ei olisi vinkkiä mistä saisi isonman talon kohtuuhinnalla??
Vastaile vaikka sitten illalla...
Maailmaan mahtuu kansaa. Miksi ei mahtuisi?? Ainakaan ruoka ei syömällä lopu.
On ihmisistä kiinni, miten me tätä maapalloa suojelemme ja tuhoamme. Ajattelepa, jos kaikki sotiin käytetyt rahat käytettäisiin järkevään, niin eikö meillä olisi kaikille ruokaa ja puhdasta vettä jne jne....
Liikakansoitus on hölynpölyä....Aivoja vaan pitäisi käyttää enempi niiden amerikkalaistenkin, jotka huvikseen tuhoaa Irakin öljykentät jne jne....
mun mielestä ihan fiksuihin asioihin säästivät. myös on mökki ja omaan asuntoon säästivät, että kyllä sitä pystyy jos haluaa...
Meitä oli 12 lasta. T:29
Vierailija:
Ostan kuitenkin mieluummin ylimääräisillä rahoilla lapsille jotain. Teemme lomareissuja, maksamme ajokortit ja koulutuksessa avustamme myös.
kotosuomessakin on paljon paikkoja joissa voi käydä enkä ainakaan muista että olisin jostakin jäänyt paitsi. Ihan mukavat lapsuusmuistot on jäänyt:)
Meillä äiti teki paljon itse. ruuat, vaatteita yms..
Jos joku lapsistamme herää yöllä, yritän rauhallisesti puhua ja silitellä. Siinä he yleensä rauhoittuvat. En anna periksi esim sille, että yöllä lapsi tahtoo viereemme, kanniskelua tms. Siihen oppii ja heti on kierre valmis.
Sairas lapsi on eri asia.
En huudata lapsiani turhaan kuitenkaan enkä ole koskaan joutunut pitämään ns. unikoulua.