Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan kahdettatoista lasta....

Vierailija
15.08.2006 |

Voin vastata kysymyksiinne

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ainakin omassa lapsuuden perheessäni. Vanhempani eivät koskaan ottaneet lainaa vaan aina käteisellä rahalla ostettiin. Isä ihan normaalipalkkainen ja äiti kotiäitinä.

Vierailija:

Lapsilisillä saa ruuan ja vaatteet, miehen palkka kuluu asumiseen, harrastuksiin ym...mun rahoilla sitten muut menot.

Säästöön ei jää, mutta järkevällä rahankäytöllä pärjää.

Vierailija
2/31 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaperoon nousi eilen kuume, joten se asia ajoi tietenkin av-palstan ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten toinen auto, normaali henkilömalli. Mies kulkee aika paljon sillä töissä, jotne minulla tuo bussi käytössä. Myös vanhimmalla, kotona asuvalla tytöllä on auto.

Vierailija
4/31 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kuitenkin mieluummin ylimääräisillä rahoilla lapsille jotain. Teemme lomareissuja, maksamme ajokortit ja koulutuksessa avustamme myös.

Vierailija
5/31 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkö, etten tietäisi lasteni lukumäärää??

Mistähän näitä tällaisia kyselijöitä sikiää? Kuvitteletteko samoin, että esim. opettajat eivät tiedä jokaisen oppilaansa nimeä ja luokan kokoa????

Vierailija
6/31 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautuuko kroppasi edelleen raskauden ja synnytyksen jälkeen normaalikuntoon ja -mittoihin?

Vierailija
7/31 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se eilinen taisi olla provo, jonka joku kehitteli tämän ketjun innoittamana.

Vierailija
8/31 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt, kun sinulla kerta on kokemusta, että kuinka ne lapset saadaan nukkumaan koko yö ilman huutoja ja ilman että lapselle jää traumoja ;) Meillä on saatu taapero jo pysymään sängyssään, mutta herää huuramaan joka yö monta kertaa eikä kerro syytä. Olen ihan väsynyt kun vauvakin herää monta kertaa.

Vierailija
9/31 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on tuntunut kurjalta, kun tulin niin pian raskaaksi edellisen syntymän jälkeen.

Vierailija
10/31 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet silloin?

Vierailija
11/31 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 12. :) Mieheni ei ole lestadiolainen, joten meille ei luultavasti tule kovin montaa.

Vierailija
12/31 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan minulla mies, joka hoitelee lapsia välillä, että pääsen tuulettumaan. Käyn uimassa, lenkillä, shoppailemassa, kavereillani yksin.....

Vierailija
13/31 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta kun tulee vai?

Vierailija
14/31 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko kaikkien syntymäajat? Juhlitteko synttäreitä jokaisella erikseen?

Vierailija
15/31 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ala luettelemaan lasten nimiä ja sukupuolilitaniaa, mutta muistan kaikkien lasteni nimet, syntymäajat, henkkarin loppuosat, 12 kummilapsen synttärit.....

Onko tuo jotenkin ihmeellistä???? Vai eikö kysyjä muista naapureiden ja sukulaisten nimiä???

Vierailija
16/31 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ne synttärit, vietättekö niitä, vai eikö lestat saa?

Vierailija
17/31 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä voi tulla kolmekin yhdelle kuukaudelle, mutta mitä väliä. Arkikin on juhla silloin.

Vierailija
18/31 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen nyt, että mitä teet sitten kun kaikki lapset isoja eivätkä tarvitse hoitoa kotona?

Vierailija
19/31 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrätte, etten ehdi istua koneella niin paljon kuin tuo 17. lastaan odottava.;)

Meillä lapset nukkuu tosi hyvin yöt. Mietinkin tuota toista ketjua lukiessa, että onkohan se asia niin, että tuohon nukuttamiseen kehittyy äidille jokin ihmeellinen taito. Niin monet valittaa huonoista yöunista.

Muistan itse sen, että ekat lapset valvottivat paljon enempi, heillä oli koliikkia ja muutenkin oli rankempaa. Vai lienenkö tottunut vähiin yöuniin??? Minulle riittää 6-7 tuntia ja sitten joskus otan univelkoja kiinni jopa kymmenen tunnin unilla. Mies vapaalla silloin, ja nousee aamulla hommiin.

Vierailija
20/31 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustan yrityksen lähivuosina. Suunnitelmat ja pohjakoulutus valmiina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä