Kauanko työmatkasi kestää, jos et tee etätöitä?
Kommentit (511)
Minuutti menee kävellä navettaan, jos sitäkään.
Autolla 3h yhteen suuntaan eli 6h edestakaisin. Käyn eri kaupungissa töissä. Osan viikkoa nukun työpaikkakunnalla hostelissa, mutta olen välillä ajanut päiväseltään ees taas tuota matkaa. En löydä lähempää töitä. V*tuttaa kun etätyö loppuu ja loppukesästä alkaa taas ajoralli.
Puoli tuntia suuntaansa, autolla menen.
Julkisilla menisi n. 1 - 1,5 h suuntaansa.
25 min autolla. Pahimmillaan olen ajanut myös 1 h 10 min autolla töihin, toisaalta joskus olen päässyt 7 min bussimatkalla. Nykyinen matka on kuitenkin ihan sopiva, työpaikka ei ole ihan kotinurkilla joten ajomatka on sellainen "siirtymä" työmoodista vapaa-ajan moodiin.
40 min. bussilla yhteen suuntaan. Linnuntietä 10km, mutta bussi kulkee pitkän reitin, jokaisen maitolaiturin kautta. Hakunila- korso 587.
Autolla 5 min, täällä pikkukaupungissa ei julkista liikennettä jolla pääsee töihin.
Tunnin aamulla ja tunnin illalla.
On ylellisyyttä tehdä etätöitä.
Tunnin per suunta autolla, julkisilla menisi melkein kaksi tuntia per suunta.
Pyörällä olen kellottanut nopeimmillaan 14 minuuttia. Kävellen noin 50min, autolla 10. Kuljen pyörällä kesät talvet.
Työmatkoihin menee minimissään 42,7 tuntia kuukaudessa vaikka kaiken voi tehdä hyvin etänä. Tuota voi miettiä hetkisen.
Vierailija kirjoitti:
N. 10 minuuttia. Autolla.
Etkö jaksa kävellä? No et kun oot niin saamaton nahkiainen, tyhmä ja vielä kierosilmä.
1h 15 min suuntaansa.
Ei ole yhtään ikävä "normaalitilannetta"
Ilman ruuhkaa jos nyt menisin 25min, ruuhkassa samaan aikaan muiden kanssa 45min