Kauanko työmatkasi kestää, jos et tee etätöitä?
Kommentit (511)
N. puoli tuntia, pyörällä vähän alle, julkisilla vähän yli, jos sattuu huonosti yhteydet.
n. 10 min. pyörällä
n. 25 min kävellen
n. 7min bussilla
Matkaa 2,7 km
7-10 min autolla, 20-25 min pyörällä. 40-45 min kävellen.
N. 18 min. Olen vaihtanut työpaikkaa saadakseni lyhyen työmatkan.
Autolla noin tunti. Talvella lisää puolituntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autolla 2-3 min.
Miksi autolla noin lyhyt matka?
Jospa vaikka työpäivän aikanakin tarvitsee autoa. Tai täytyy kuljettaa tavaroita. Tai lapsia.
Ja 3 min autolla on 30 min kävellen eli se on heti tunti lisää työpäivään.
Ei niin yksiselitteistä.
5 min fillarilla, kymmenen kävellen. Ihan luxusta!
Vierailija kirjoitti:
7 minuuttia suuntaansa kävellen ja autolla sama.
Mulla n 10 min juuri samalla lailla, autolla joutuu kiertämään kun pyörällä pääsee suoraan.
18 min autolla ja pyörällä. Jos ruuhka-ajan ulkopuolella, niin autolla 12 min.
Kävellen menee ehkä 2-3 min kotoa työpaikan pukkariin . Taidan asua liian lähellä työpaikkaa 😆
Autolla 5min, pyörällä 15min ja kävellen 45min...
Pitäisi pyöräillä, mutta kun olen laiska.
🚲 10min suuntaansa
🦶 25min suuntaansa
Autolla 10min sisältäen kävelyn parkkikselta toimistolle sisään. Pyörällä 12min. Kävellen 25min.
Rauhallisesti kävellen 10 minuuttia. Kun tähän on tottunut, tuntuu aivan hirveältä ajatuskin, että työmatkoihin menisi enemmän aikaa. Esim. aamuvuoroihin herääminen yhtään aiemmin tuntuisi aivan mahdottomalta.
Vierailija kirjoitti:
45-60 min/suunta julkisilla. Omalla autolla menisi 20-30 min mutta vaikka miten päin lasken, minulla ei ole varaa omaan autoon
Yksityisliising, 150e/kk. Sujuvuus ja turvallisuus on ainakin mulle sen verran tärkeitä, että tyydyn pieneen kippoon kulkuvälineenä ja maksan ~170e/kk + bensat ja vakuutukset omasta autosta. Nipistän rahat jostain muusta. Tartten autoa myös harrastuksiin sekä käytän iäkkäitä sukulaisia asioilla jne.
Kävellen vajaa vartti, pyörällä n. 5 min.
14 minuuttia pyörällä ja autolla vähemmän.