Aloitin eilen fastingin ja nyt tekee mieli syödä jotain, syömisikkuna kuitenkin jo loppui..
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Porkkanaa ruokaa maitoa ja pihalle
Häh? Siis söisinkö vielä? Kävin jo lenkillä. Luulen että oon syönyt liian vähän, söin aamulla puuroa ja päivällä makaronilaatikkoa salaatilla.
Ap
Pitää vain yrittää siirtä huomio johonkin muuhun esim. sellaiseen tekemiseen, jossa unohdat sen. Tai lähteä ulos kävelylle.
Kuinka ehdoton se paasto on, onko siinä vain tiety tunnit jolloin saa syödä? Yleisesti jos nälän sattuessa rouskuttelee kurkun palasia, niin siinä ei paljon kaloreita tule, koska se on aika pitkälti vettä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää vain yrittää siirtä huomio johonkin muuhun esim. sellaiseen tekemiseen, jossa unohdat sen. Tai lähteä ulos kävelylle.
Kuinka ehdoton se paasto on, onko siinä vain tiety tunnit jolloin saa syödä? Yleisesti jos nälän sattuessa rouskuttelee kurkun palasia, niin siinä ei paljon kaloreita tule, koska se on aika pitkälti vettä.
Joo tietyt tunnit. Mulla 9-17.00 on syömisikkuna.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porkkanaa ruokaa maitoa ja pihalle
Häh? Siis söisinkö vielä? Kävin jo lenkillä. Luulen että oon syönyt liian vähän, söin aamulla puuroa ja päivällä makaronilaatikkoa salaatilla.
Ap
Tuollaista hiilihydraattimössöä syömällä et ikinä pääse eroon mieliteoista.
Puuro ja makronilaatikko ei todellakaan ole mitään ravintoa paaston alle. Sin pitäis varmaan ensin korjata safkailuja ennen kuin alat kikkailemaan.
Mitenkä fistingistä tulee nälkä? Eihän SE ole yhteydessä vatsalaukkuun?
Vierailija kirjoitti:
Puuro ja makronilaatikko ei todellakaan ole mitään ravintoa paaston alle. Sin pitäis varmaan ensin korjata safkailuja ennen kuin alat kikkailemaan.
Kerro sitten mitä pitää syödä?
Tein lapsille ruokaa ja söin itsekin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
16/8 paasto on ihan hyvä, kun siihen tottuu. Ellei sitten perhe mässyttele herkkuja vieressä sohvalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hah! Luulin, että ap sanoi olevansa paastolla!
Ei ole mitään vaikeuksia kun rajoittaa hiilareita ja syö rasvaisia ruokia.
Tällä hetkellä syön juuri kermaista kanapataa ja salaattia majoneesilla. Kylläpä maistuu!
Itse paastoan 17h ja syön 12-19 ikkunassa.
1-2 ateriaa riittää kun muistaa ne rasvat (voi, kookosöljy, hyvälaatuinen oliiviöljy).
Viikossa tippunut 2kg ja pudotettavaa on runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
16/8 paastossa syödään vain 8 tunnin aikana, 16 tuntia paastotaan. Jatkuvasti, se on elämäntapa.
Mä olen tiputtanut vuodessa normaalipainoon, -33 kg.
Ekat muutamat päivät ovat hankalia, mutta kun rytmiin tottuu, ei ole edes nälkä. Kannattaa harkita ikkunan siirtoa, jos aamu tai ilta on liian vaikea. Oma ikkuna on 11-19, syön lämpimät ruoat klo 11 ja 18 ja kahvin kanssa pari voileipää klo 15.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
16/8 paastossa syödään vain 8 tunnin aikana, 16 tuntia paastotaan. Jatkuvasti, se on elämäntapa.
Eihän ap pääse edes alkuun!
Vierailija kirjoitti:
Minä aloitin fistingin. Paljon hauskempaa.
Yletytkö anukseesi paremmin etu- vai takakautta?
Mitä te siis tekisitte? Ylipainoa 40kg
Ap