Mitä sitten jos 35v ihmisellä ei olekaan mitään elämässä?
Muuta kuin vanheneva keho. Ei vanhempia, ei ystäviä, parisuhde jossa ei voida mistään puhua, ei työtä, ei mitään, pelkkä asunto vain. Mikä se juttu on miksi olemista pitäisi jatkaa? Mikä siinä vanhenemisessa on niin hienoa? Hauta odottaa ehkä yli 40 vuoden päästä jos asioita ei nopeuta.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan sulla parisuhde, monella ei ole sitä.
Vau, parisuhde, jee! Tämähän se ilostuttikin! Ihanaa! Kyllä elämä on ihanaa!
Kuule, monella ei ole koskaan elämässään parisuhdetta tai toivoakaan siitä. Olisit iloinen, että sinulla on.
Parisuhteeseen pääsy ei ole vaikeaa. Parisuhdekelpoisen ihmisen löytäminen on.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis autokoulussa ollut ja mitään ei tullut siitä kun en saanut ennen ajotunteja koskaan kunnolla unta. En työelämässäkään pystynyt kunnolla nukkumaan. Aina minua verrattiin muihin ja vanhemmat säälivät kun olin vain amis hanttihommissa toisin kuin insinööriveljeni. Ap
Sun pitää ruveta aktiivisesti korjaamaan noita sun ongelmia. Oletko keskustellut lääkärin kanssa uniongelmista?
Vierailija kirjoitti:
Siis kehossasi ei ole mikään vialla, pelkkä vanheneminen harmittaa? Ei kauheasti herätä myötätuntoa. Olet masentunut ja negatiivinen valittaja, joka ilmeisesti kieltäytyy hakemaan apua masennukseen/kieltäytyy näkemästä ongelmaa alunperinkään. Sinuna
- menisin lääkäriin
- lopettaisin sen parisuhteen jos se ei tuota iloa ja olet varma että ongelma on se parisuhde eikä sinä
- hankkisin enemmän rahaa, jos olet terve sinulla on kaikki mahdollisuudet siihen
- lopettaisin valituksen ja alkaisin päivittäin kirjottaa ylös asioita mistä voi olla kiitollinen.
On kyllä montakin kremppaa joita en jaksa tähän luetella. Parisuhteeseen olen tyytyväinen mutten siihen ettei ole oikein ketään läheistä jolle kunnolla uskaltaisi jutella parisuhteen ulkopuolella. Eikä kaikkea jaksa parisuhteessakaan koko ajan vatvoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan sulla parisuhde, monella ei ole sitä.
Vau, parisuhde, jee! Tämähän se ilostuttikin! Ihanaa! Kyllä elämä on ihanaa!
Kuule, monella ei ole koskaan elämässään parisuhdetta tai toivoakaan siitä. Olisit iloinen, että sinulla on.
Luuletko, että sekään on aina niin helppoa? Ap
Ei tietenkään ole, kyllä minä sen tiedän. Mutta olet silti päässyt suhteeseen, mikä ei kaikille ole mahdollista. Onko sinulla muuten mikään koskaan hyvin?
Olen hyvä oppimaan kieliä, sivistämään itseäni, laittamaan ruokaa ja osaan myös laittautua kauniiksi, olen hyvää seuraa, olen urheilullinen ja minulla on hyvät yleistiedot. Sisällä ei vain ole ketään. En enää nauti oikein mistään. Ap
Jos asiat ovat noin hyvin mutta et nauti mistään, niin sinulla on mielialaongelma. Kysy lääkäriltä apua. Jos sairastaa masennusta, kannattaa sitä hoitaa.
Oliko sulla noita tuntemuksia jo ennen korona-aikoja? Minullakin on nyt ollut vähän samanlaisia fiiliksiä kun sinulla, johtuen siitä, että koronarajoitusten vuoksi en ole päässyt tekemään niitä asioita joista nautin. Odottelen, että elämänilo palaisi kun rajoituksista päästään.
Lääkärit puhuvat aina siitä masennuslääkityksestä. Enkä voi mistään masennuksesta nyt edes puhua kun kilpirauhasen kontrollikäynti on toukokuussa. Jos puhun niin menee mahdollinen vajaatoiminta sen piikkiin. Viimeksi oli TSH siinä rajoilla. Ap
Tänään joku jäi tai jättäytyi junan alle. Sai taas hetken miettimään muiden ratkaisujen päätymistä.
"vanheneva keho" 35-vuotias :D
huutonaurua :D
Keho sitäpaitsi vanhenee koko ajan, jo pikkulapsesta. Mitä mahdat tarkoittaa tuolla?
Otttaisit esimerkkiä 65v äidistäni, pirteä ja elämäniloinen kuin mikä
Vierailija kirjoitti:
Miksi yli 35v ei voisi vielä ostaa kotia, kesäpaikkaa, harrastaa tai matkustella? Tai oikeastaan tehdä ihan mitä tykkää? Ihmiset on liian keskittyneitä ikään ja tekevät siitä itselleen ja muille esteen. 35v voisi vaikka kouluttautua kokonaan uudelle alalle. On vielä vuosikymmeniä työelämää edessä, jos edes päästään eläkkeelle.
Ei se ole yksilön vika kun yhteiskunta syrjii! Tämä yhteiskunta on läpimätä ja pahasti sairas. Pitäis olla ikuinen 20 ja mahdollisimman täydellinen, muuten olet pelkkä roskakasa. Samaan aikaan eläkkeelle ei pääse edes sairaat. On tää sairas maa.
Ap et ole yksin ja samat tunteet joka aamu kun herää.
No pitäisikö sun ap ihan miettiä mikä sinua voisi tässä elämässä kiinnostaa? Ei se muillekaan valmiina tule, yrityksen ja erehdyksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
"vanheneva keho" 35-vuotias :D
huutonaurua :D
Keho sitäpaitsi vanhenee koko ajan, jo pikkulapsesta. Mitä mahdat tarkoittaa tuolla?
Otttaisit esimerkkiä 65v äidistäni, pirteä ja elämäniloinen kuin mikä
Sun 65v äitis on siis voinut saada lapsen aikoinaan ja se lapsi on kasvanut myös isoksi. Sun äitisi on elämäniloinen ja pirteä myös. Mitä esimerkkiä voin lapsettomana ja väsyneenä ottaa? Mua kalvaa syyllisyys siitä etten saa mitään aikaan joka päivä. Et tuo muuta kuin syyllisyyttä siitä, että en ole kuin pirteä äitisi joka on sen lapsenkin voinut saada. Ap
Vierailija kirjoitti:
No pitäisikö sun ap ihan miettiä mikä sinua voisi tässä elämässä kiinnostaa? Ei se muillekaan valmiina tule, yrityksen ja erehdyksen kautta.
Tuollahan olen noita asioita luetellut. Mutteihän se auta pelkästään, että joku asia kiinnostaa. Monikin asia voi kiinnostaa, niissä voi olla hyvä ja olo silti olla syyllinen ja tyhjä. Ap
Kuulostaa että kärsit masennuksesta. Siihen voi hakea apua. Kaikkea hyvää sinulle ap, ja toivottavasti ilo palaa elämääsi.
Jos sinulla olisi "jotain" kuten koira tai lapsia, niin valittaisit niistäkin kuinka ovat raskaita ja työläitä.