Mitä HYVIÄ puolia parisuhteessanne on ? Eli miksi on mukavampi olla suhtetessa kuin sinkkuna?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Miehenä yksi todella suuri syy on säännöllinen seksi.
Mielestäni pariutuminen on epäreilua koska mies tarvitsee parisuhteen seksiä saadakseen ja nainen taas saa irtoseksiä aina kun haluaa. Miehellä on suurempi motiivi tyytyä kuin naisella. Nainen voi nirsoilla paljon pitempään koska saa seksiä ilman suhdetta.
Ei vaan useimmista naisista ei tule kiukuttelevia pikkulapsia jos ei pääse joka päivä rynkyttämään viis veisaten siitä miltä partnerista sinä päivänä tuntuu.
En kyllä keksi mitään.
Eikäku, helppoa seksiä saatavilla kerran parissa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Luen näitä ihan ihmeissäni. Teillä on parisuhteissa seuraa, joku jonka kanssa tekee jotain, mikä on turva?
Olen kasvanut perheessä jossa isä oli reissutyössä enkä myöskään osannut omassa menneessä parisuhteessa vaatia läsnäoloa ja yhdessä tekemistä, turvasta puhumattakaan.
Jos joskus vielä pariudun, nuo ovat peruskulmakivet parisuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni pariutuminen on epäreilua koska mies tarvitsee parisuhteen seksiä saadakseen ja nainen taas saa irtoseksiä aina kun haluaa. Miehellä on suurempi motiivi tyytyä kuin naisella. Nainen voi nirsoilla paljon pitempään koska saa seksiä ilman suhdetta.
Hmm.. tässä logiikassa ei nyt ihan kaikki täsmää. Kenen kanssa se nainen sitten saa aina seksiä ilman suhdetta? Toisten naisten?
Logiikka täsmää kyllä kun pidät mielessä että miehistä vain paras 10% saa irtoseksiä. Muu 90% odottaa parisuhteeseen pääsyä seksiä saadakseen.
Miksi se miesten paras 10% harrastaisisi irtoseksiä naisista 100%:n kanssa kun he voisivat valita naisistakin vain ne parhaat? Eli siis millä logiikalla jokainen nainen saisi aina helposti irtoseksiä sen miehistä parhaan 10% kanssa?
Esitätkö tarkoituksella tyhmää?
Luuletko että tavispertti saa tinderistä irtoseksiä omantasoisiltaan hoikilta samanikäisiltä naisilta?
Pidä mielessä että miehet joutuvat tyytymään omaan tasoaan huonompaan naiseen jos haluavat irtoseksiä. Top10% miehet hoitelevat itseään huonompitasoisia naisia todella laajalla skaalalla.
Tavispertti ei ole itsekään hoikka - suurin osa suomalaisista on ylipainoisia. Miksi tavispertin pitäisi saada vain hoikkia (eli top-tason) naisia?
Kyllä ihan jokainen miespuolinen kaverini saa Tinderistä ja baaristakin. Ei ehkä joka päivä, mutta usko tai älä, tavistiinakaan ei saa (eikä saa koskaan miesmallilta vaikka sitäkin täällä väitetään). En tiedä miksi netissä jauhetaan tällaista soopaa, mitä sillä saavutetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan useimmista naisista ei tule kiukuttelevia pikkulapsia jos ei pääse joka päivä rynkyttämään viis veisaten siitä miltä partnerista sinä päivänä tuntuu.
Naisista tulee kiukuttelevia pikkulapsia, jos eivät pääse käyttämään kohtua ja lisääntymään. Viis veisaten siitä onko paetneri mukana lisääntymisinnostuksessa vai ei.
Otetaan vaikka itseni käytännön esimerkiksi.
Olen tasoltani noin 6.50/10. Jos odotan parisuhdetta niin voin saada omantasoiseni naisen vuosien etsimisen jälkeen.
Jos haluaisin irtoseksiä niin saisin vain 5/10 ja alle -naisia koska naiset ovat hypergamisia. Ja koska en hyväksy pul-lukkaa naista, enkä rumaa enkä yksinhuoltajaa enkä iältään vanhempaa niin pysyn kokonaan erossa irtoseksimarkkinoilta.
On aika ihanaa, kun on elämänkumppani, joka haluaa viettää koko elämänsä kanssani ja on joku, kenen kanssa suunnitella ja toteuttaa yhteistä tulevaisuutta. Haleja, pusuja ja läheisyyttä on aina saatavilla, kun haluaa. On joku, joka ymmärtää, ajattelee asioista samanlailla ja on pitämässä puolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. tässä logiikassa ei nyt ihan kaikki täsmää. Kenen kanssa se nainen sitten saa aina seksiä ilman suhdetta? Toisten naisten?
Logiikka täsmää kyllä kun pidät mielessä että miehistä vain paras 10% saa irtoseksiä. Muu 90% odottaa parisuhteeseen pääsyä seksiä saadakseen.
Vaatii kyllä ihailtavaa omistautumista jauhaa tätä samaa päästä keksittyä valhetta päivästä toiseen. Muuta ihailtavaa tässä sitten ei olekaan.
Eikä tuo yllä oleva edes pidä paikkaansa. Minun panokaveri ei ole minkään näköinen. Se saa seksiä koska minua välillä panettaa ja se on helppo. Se taas puolestaan on niin kuin kaikki miehet että reikä kuin reikä. 772
No mun kokemuksen mukaan : tunne elämästä, kun on aina seuraa, voi suunnitella yhteistä tekemistä, itsetunto on huipussa kun mies koko ajan ylistää, saa tukea ja kannustusta koko ajan, tietty jos asuu samassa nii kulut melkein puolitti ku 2 ihmistä, on aina iloinen ja energiaa riittää vaikka mihin (niin kauan kun suhde voi hyvin tai ookoosti) . Näin mulla ollu.
------
Vierailija kirjoitti:
Otetaan vaikka itseni käytännön esimerkiksi.
Olen tasoltani noin 6.50/10. Jos odotan parisuhdetta niin voin saada omantasoiseni naisen vuosien etsimisen jälkeen.
Jos haluaisin irtoseksiä niin saisin vain 5/10 ja alle -naisia koska naiset ovat hypergamisia. Ja koska en hyväksy pul-lukkaa naista, enkä rumaa enkä yksinhuoltajaa enkä iältään vanhempaa niin pysyn kokonaan erossa irtoseksimarkkinoilta.
Mitä ihmeen väliä jollain yksinhuoltajuudella on kun et ole suhdetta hakemassa?! Olet dildon korvike. Elä laajenna merkitystäsi sen yli.
Parisuhteessa minulle mies on paras kaverini, jonka kanssa jakaa niin elämän juhlat kuin arkiki. Tuki ja turva, jos elämä heittelehtii, esim. sairautta tai onnettomuuksia. Elämänkumppani, jonka kanssa rakentaa elämää ja kasvattaa yhteistä lasta. Ja se oma romanttinen rakastajani, jonka kanssa harrastaa makuuhuoneessa. p.S. Naisnäkökulmasta pelkkää irtoseksiä saavat miehet ovat parisuhdekelvottomia ja todellisia luusereita.
Mikäs ihmeen vänkäys täällä on taas menossa?
Olen romanttisissa suhteissa ihan samasta syystä kuin muissakin ihmissuhteissa, eli koska pidän näiden ihmisten seurasta. Nuo vänkääjät vaikuttavat sellaisilta, että tuskin kukaan jaksaa heidän juttujaan kuunnella, joten lienee parempikin että ovat yksin.
Mulle on tärkeää että mulla on läheinen ja rakas mies jolta saan hyvää seksiä, läheisyyttä, seuraa, taloudellista turvaa (ja en siipeile vaan olen varakas mutta silti kahden ihmisen talous vaan on turvallisempi), joku joka jakaa arjen hommia kaupat ym, ja vaikka käy siivooja ni ok-talossa on kaikenlaista.
En ole tyyppiä joka viihtyisi sinkkuna, mulle myös tärkeää höpötellä kaikista päivän asioista kotona.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa minulle mies on paras kaverini, jonka kanssa jakaa niin elämän juhlat kuin arkiki. Tuki ja turva, jos elämä heittelehtii, esim. sairautta tai onnettomuuksia. Elämänkumppani, jonka kanssa rakentaa elämää ja kasvattaa yhteistä lasta. Ja se oma romanttinen rakastajani, jonka kanssa harrastaa makuuhuoneessa. p.S. Naisnäkökulmasta pelkkää irtoseksiä saavat miehet ovat parisuhdekelvottomia ja todellisia luusereita.
Kukas sinut valtuutti puhumaan kaikkien naisten puolesta?
En tajua tätä palstalla yleistä tapaa inttää, että naiset sitä ja miehet tätä. Eikö voitaisi vain olla yksilöitä, joilla on jokaisella ihan omat ajatuksensa?
Miehen kanssa on mukava olla, meillä on hauskaa yhdessä, yhteisiä suunnitelmia ja haaveita, yhteiset lapset ja yhdessä asuen kuluja voi puolittaa. Tuossapa noita mitä äkkiseltään mieleen tuli.
Vierailija kirjoitti:
Syytä vain miehiä itseään, että ovat helppoja jakorasioita ja suostuvat aina seksiin naisten kanssa. Syytä miehiä siitä, että lihottavat itsensä, eivätkä panosta ulkonäköönsä, eivätkä siksi saa seksiä. Älä selittele epäreiluudella sitä, että miehet eivät panosta seksin laatuun, eivätkä osaa antaa seksissä naisille tyydytystä. Nämä ovat täysin miesten käsissä, mutta moni mies ei näytä ymmärtävän. Epäreilua on vain se, että miehet ovat niin huonoja seksissä, eivätkä panosta ulkonäköönsä tai hygieniaansa yhtä paljon kuin naiset. Miten silloin edes lähtötilanteessa ollaan samalla tasolla??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syytä vain miehiä itseään, että ovat helppoja jakorasioita ja suostuvat aina seksiin naisten kanssa. Syytä miehiä siitä, että lihottavat itsensä, eivätkä panosta ulkonäköönsä, eivätkä siksi saa seksiä. Älä selittele epäreiluudella sitä, että miehet eivät panosta seksin laatuun, eivätkä osaa antaa seksissä naisille tyydytystä. Nämä ovat täysin miesten käsissä, mutta moni mies ei näytä ymmärtävän. Epäreilua on vain se, että miehet ovat niin huonoja seksissä, eivätkä panosta ulkonäköönsä tai hygieniaansa yhtä paljon kuin naiset. Miten silloin edes lähtötilanteessa ollaan samalla tasolla??
Olet ihan yhtä mulkero kuin tuo jonka kanssa vänkäät. Kuten tästäkin ketjusta on luettu, niin monet ovat aivan tyytyväisiä parisuhteisiinsa ja seksielämäänsä miesten kanssa. Miksi sinulle on tärkeää uskotella itsellesi, että kaikki tai edes monet miehet ovat tuon palstatrollin kaltaisia ääliöitä, kun se ei selvästikään pidä paikkaansa?
Rehellisesti? Seksi ja taloudellisen vastuun jakaminen. Se, että on joku, kenen kanssa mennä juhliin ja tapahtumiin. Kahdelle on mukavampaa tehdä ruokaa kuin yhdelle. Voin kieltäytyä epämiellyttävistä treffikutsuista kertomalla olevani varattu. Sukulaiset ovat suhtautuneet minuun vakavammin ja aikuismaisemmin ollessani parisuhteessa. Puolison perheestä on tullut minullekin läheinen.
Pidän puolisostani enemmän kuin parisuhteessa olemisesta. Pidän kuitenkin sinkkuudesta enemmän kuin parisuhteesta, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Olen puolisoni kanssa, koska rakastan häntä, mutta jos häntä ei olisi, eläisin mielelläni yksin.
Parisuhteessa on ihana elää. Tärkeintä itselleni on se, että rinnalla on ihminen, joka ymmärtää minua paremmin kuin kukaan muu. Jos töissä tai vapaa-ajalla tulee ikäviä tilanteita, minua helpottaa jo mieheni ajattelu: hän kyllä ymmärtää näkökulmani.
Esitätkö tarkoituksella tyhmää?
Luuletko että tavispertti saa tinderistä irtoseksiä omantasoisiltaan hoikilta samanikäisiltä naisilta?
Pidä mielessä että miehet joutuvat tyytymään omaan tasoaan huonompaan naiseen jos haluavat irtoseksiä. Top10% miehet hoitelevat itseään huonompitasoisia naisia todella laajalla skaalalla.