Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teattereita ja festareita saa järjestää nyt mutta kirjastot ei vieläkään aukea

Vierailija
21.04.2021 |

Korona info menossa koko ajan

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elin mun pitää viivästyttää valmistumista kun en pääse kirjasto. Just joo saakeli. Mun pitää omalla kustannuksella suojella muutamaa läs kiä omalla kustannuksellani.

Osaat käyttää nettiä, joten ei ongelmaa. 

Netistä ei saa kaikkia lehtiä. Mikrofilmejä ja 60-luvun lehtiä ei saa kotiin lainaan. Mikrofilmejä ei pysty myöskään katsomaan kotona

Noita et valmistumiseen tarvitse. 

Vierailija
22/23 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän kirjasto on ollut auki koko ajan, tämän viineisimmän aallon aikana. 5 tyyppiä saa olla kerrallaan sisällä.

Meillä taas tehdään netissä varaus, henkilökunta kiikuttaa ne aulan hyllyyn, mistä voi noutaa. Parempi kuin ei mitään, mutta paha pelkän kannen perusteella päätellä, sisältääkö teos tarvitsemani tiedon. Työllistävä vaikutus, kun pitää varailla varmuuden vuoksi useita kirjoja.

Hyvähän se on, että kirjastontädeille on hommaa. Useimmat meistä tosin osaavat etsiä netistä kirjasta muutakin kuin kannen ja siitä päätellä, onko teos tarpeellinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elin mun pitää viivästyttää valmistumista kun en pääse kirjasto. Just joo saakeli. Mun pitää omalla kustannuksella suojella muutamaa läs kiä omalla kustannuksellani.

Osaat käyttää nettiä, joten ei ongelmaa. 

Netistä ei saa kaikkia lehtiä. Mikrofilmejä ja 60-luvun lehtiä ei saa kotiin lainaan. Mikrofilmejä ei pysty myöskään katsomaan kotona

Noita et valmistumiseen tarvitse. 

Voi Amis kyllä tarvitsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän