Uskaltaako XB-koukkuun laittaa 2,5 kg painavan peilin?
Kommentit (10)
Mulla on yhdellä tarrajutulla kiinni toinen peili. Mietin vain tai pelkään, että mitä jos maalit lähtee irti seinästä irotettaessa. Pitäisi ruveta maalaushommiin ennen muuttoa tästä sitten vielä.
Millä kiinnitätte painavia tauluja? Jos ei iskuporakonetta löydy
Olen kiinnittänyt painavia tauluja tuolla kiinnityspala jutulla myös. Siinä on aika iso kiloraja.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnittänyt painavia tauluja tuolla kiinnityspala jutulla myös. Siinä on aika iso kiloraja.
Tarroilla?
Vierailija kirjoitti:
Millä kiinnitätte painavia tauluja? Jos ei iskuporakonetta löydy
Valitsen "ravintola" sta poraajan jolla on myös kone.
Vierailija kirjoitti:
Tarra pettää. Aina.
Totta. Kaikki pyyhekoukut ja muut joita olen tarroilla elämäni aikana seiniin kiinnittänyt, ovat irronneet. Vaikka kuinka putsaat alustan (kaakeli, puu, maalipinta, mettalli, muovi, lasi) liasta ja rasvasta, niin irti ovat muutaman vuoden päästä.
Mutta kun yrität irrottaa, ovat tiukassa, maali tai jopa rappaus irtoaa, muihin pintoihin jää ruma liimatahra, jota ei saa millään pois.
Taulu ja peili rämähtää lattiaan yleensä keskellä yötä.
Kaupoissa myydään myös kiinnityspaloja Command, tuolta Clasun sivuilta näkee. Siellä on myös kilorajat. Itse olen laittanut niillä seinälle suht painavia taulujakin, eikä tule seinään mitään jälkiä. Olikohan 7 kg tai jopa enemmänkin niissä isoimmissa tarroissa kiloraja. Tsekkaapas semmosia!