Asutko: Vuokralla, omistus-asunnossa, vai muussa asumismuodossa
Kerro mikä asumismuoto ja millainen asunto (Kerrostalo, rivitalo, omakotitalo...)
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ystävän luona väliaikaisesti, koska olen virallisesti asunnoton. Meillä on sellainen järjestely, että minä maksan ruoat, hoidan siivoukset ja elän hänen rytmin mukaan. Eli hänen arki helpottuu, kun voi rentoutua töiden jälkeen. Pian pääsen omaan asuntoon, joka on kerrostalon vuokra-asunto.
Onko ystäväsi samaa sukupuolta kanssasi? Ts. Hoidatko vuokran maksua muuten???
Omistusasunto, rivari 98 m2 pääkaupunkiseudulla. Asun tässä kissani ja koirani kanssa.
Omistusasunto, rt kolmio isossa kaupungissa, minä ja alakoululainen.
Vuokralla, kunnes saan rahat talon myynnin ja osituksen jälkeen sekä löydän sopivan asunnon ostettavaksi.
Täällä missä asun ei ole mahdollista asua vuokralla: Angeli, Inari. Ei yhtään vuokrattavaa asuntoa. Eli asun omassa asunnossa. Tontti 31300m^2.
Vierailija kirjoitti:
Ystävän luona väliaikaisesti, koska olen virallisesti asunnoton. Meillä on sellainen järjestely, että minä maksan ruoat, hoidan siivoukset ja elän hänen rytmin mukaan. Eli hänen arki helpottuu, kun voi rentoutua töiden jälkeen. Pian pääsen omaan asuntoon, joka on kerrostalon vuokra-asunto.
Sinulla on hyvä ystävä, ja olet varmasi itsekin mukava, koska saat asua toisen kotona.
Omistus okt 180m^2 ja noin 30km hki:n keskustasta.