Onko joku nähnyt kivoja toppatakkeja pienille pojille?
Näin elokuun " helteillä" onkin hyvä aika pohtia toppatakkiasiaa;) eli onko kukaan törmännyt kaupoissa kierrellessään kivoihin toppatakkeihin pojille?Joko vauva-ikäiselle tai sitten koossa 104cm.Molemmille ajattelin ostaa kyläilytakit ja kun talven topat vain ilmestyvät kauppoihin niin metsästys alkaa:D Voi tosin olla että isommalle mahtuu vielä viime vuotinen mutta ainahan voi katsastaa tämän vuoden valikoimaa. Yksi vaihtoehto isommalle olisi ns. parkatakki mutta en tiedä vielä....
Huomasin että Bebesillä oli kivan näköinen oranssi takki vauvalle mutta luonnossa se oli minun makuun vähän liian räikeä.Vinkkejä siis otetaan vastaan.
Kommentit (4)
Mä näin viikonloppuna kivoja poikien talvitakkeja Isossa Omenassa, mutta hellemekko päällä en sentään vielä ostanut eli isommille pojille oli Pikku-Kipparissa kivannäköisiä (olikohan ne nyt Benettonin...) takkeja ja pienemmille Lindexissä. Lindexin takissa oli myös oranssia, oranssit ruudut tummanruskealla pohjalla, joten siinä se ei näyttänyt minusta liian räikeältä. Nättejä oli molemmat ja edullisia. :)
Heti alkoi " sormet syyhytä" shoppaamaan:D Ei se Bebesin takki mitenkään tajuttoman räikeä ollut mutta aika lailla vaalean porkkanan värinen/sinapin värinen ja itse olisin tykännyt aavistuksen poltetummasta oranssista, ei niin keltaisesta.Makuasioita kuitenkin...Lisäksi en niin innostunut takaosan kuvasta kun itse tykkään lapsilla mahdollisimman pelkistetyistä vaatteista.
Täytyypä tehdä joka tapauksessa " retki" Omppuun.Mitä kokoja muuten noita Benettonin myssyjä oli Kampissa kun juuri myssyjä etsiskelen tälle pienemmälle (6kk)?Niitä tarvitaan kuitenkin aina ja eri sävyissä:)
Kahta eri väriä löytyi,kivat värit molemmissa.En nyt muista tarkkaan mutta nättejä olivat.Täytyy varmaan kipaista uudestaan ensi viikolla...;)
Pikku Kipparissa ihastelin Benettonin takkeja,siellä oli jo ihan hyvä valikoima.Ajattelin ostaa pojalle (1v 3kk) vaaleansinisen tikkitakin syksyksi.Isommille pojille oli kiva ruskea takki vaaleansinisellä vuorella.Kampin Benettonissa hieman eri valikoima,sielläkin oli kaikkea ihanaa.Kampissa muuten oli aivan ihania raidallisia fleecehattuja pojille (pienille pojille) ;)