Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ketään, jonka arvelette olevan miehensä/naisensa kanssa vain rahan takia?

Vierailija
15.08.2006 |

Miehen sisko on avomiehensä kanssa pääasiassa rahan takia... Kuultiin muutamia tosiasioita, jotka kertovat tämän puolesta. Aikamoinen pettymys varsinkin miehelleni, hän oli pitänyt siskoaan jotenkin tasokkaampana.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla mitenkään huippuvarakkaita, mutta mieheni tienaa sen verran hyvin minun ollessani lasten kanssa kotona, ettei ero tule kysymykseenkään. En halua luopua unelmieni talosta, autosta, yhteisistä pankkitileistä yms. Yksinhuoltajana varaa olisi kerrostalokolmioon, autosta ei puhettakaan. Niin ja töihinkin olisi sitten pakko mennä :(

Vierailija
22/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei olla mitenkään huippuvarakkaita, mutta mieheni tienaa sen verran hyvin minun ollessani lasten kanssa kotona, ettei ero tule kysymykseenkään. En halua luopua unelmieni talosta, autosta, yhteisistä pankkitileistä yms. Yksinhuoltajana varaa olisi kerrostalokolmioon, autosta ei puhettakaan. Niin ja töihinkin olisi sitten pakko mennä :(

Mutta olen miettinyt että en voisi erotakkaan, kun en halua mistään minnekkään kerrostalokolmioon. Kulissit sopis mulle ihan hyvin siinä tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun ei aiheuta vahinkoa kellekään.

Jos nyt joku haluaa elää rakkaudettomassa liitossa, niin mitä sitten? Se sopii hänelle, ei ole multa mitenkään pois.

Vierailija
24/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi ku nauraa, ootte te hauskoja..

Vierailija
25/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pahimpia ja tyhmimpiä huoria on ne jotka ilmatteeksi itseään jakavat. Huora tekee sitä töikseen ja tyhmiä on ne miehet jotka siitä maksavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi