Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ketään, jonka arvelette olevan miehensä/naisensa kanssa vain rahan takia?

Vierailija
15.08.2006 |

Miehen sisko on avomiehensä kanssa pääasiassa rahan takia... Kuultiin muutamia tosiasioita, jotka kertovat tämän puolesta. Aikamoinen pettymys varsinkin miehelleni, hän oli pitänyt siskoaan jotenkin tasokkaampana.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on saanut tarpeeksi jemmaan, aikoo ottaa eron ja lähteä lasten kanssa. Surullista...

Ja yksi mieheni kaveri meni naimisiin vaimonsa kanssa vain saadakseen oleskeluluvan. Pyörittää toista perhettä koko ajan kotimaassaan...

Vierailija
2/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sääli, jos jotain ihmistä pitää esittää rakastavansa vaan elitason takii.... mieheni sisko... todella säälittävää!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset erosivat viime vuonna.

Toisella pariskunnalla mennyt päin helvettiä vimoset 50 vuotta. Mutta ero ei ole tullut kysymykseen tietyistä syistä (mm. maalla asutaan ja vanhoilliset ajatusmallit).

Vierailija
4/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin erota mutta taloudellinen tilanteeni ei anna periksi kun opiskelen. Ehkä vuoden päästä valmistuttuani...

Vierailija
5/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä huomattavasti vanhemman ja " ruman" kanssa...

Vierailija
6/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden pariskunnan, jossa nainen pysyy pettävän miehensä kanssa vain siksi, että mies sattuu olemaan kohtalaisen rikas!

Vierailija
7/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte kyllä tosi ikäviä ja ilkeitä ihmisiä (mikä yllätys tällä palstalla!), jos tuollaisia mietitte muista pariskunnista. Onhan niitäkin tapauksia varmaan, mutta eipä sekään meille muille kuulu, eikö.

Kateudelta haiskahtaa, jos suoraan esim. varallisuuden yms. perusteella tuollaisia lauotaan joistakin...

Vierailija
8/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhtutukaa varauksella omiin luuloihinnekin...

Vierailija
9/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen edustaa vierellä. Tuskinpa kukaan niin onneton on ettei tiedä toisen todellisista tarkoitusperistä. Vai meinaatteko etrtä pystyy näyttelemään vuosia rakastunutta ja toinen ei huomaa mitään?

Vierailija
10/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän varmasti. ei ole rahaa erota, koska elintaso tippuisi liikaa :(.

Vierailija
11/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kauhistella teitä hyväksikäytettyjä reppanoita...

Vierailija
12/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin uskoin hänen ja miehensä avioliittoon ja siihen että ovat enemmän kuin rakastuneita toisiinsa.

Ystävän mies vaan sanoi, että eipä vaimoa kiinnosta hänessä muu kuin se että luottokortit pelittävät.

Vierailija
13/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja turkkilaisilla miehillä.

Säälittäväähän se on, molemmin puolin...

Vierailija
14/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulee henkilön puhuneen, että toivoo pääsevänsä äkkiä naimisiin, koska sitten on tulevaisuus rahallisesti turvattu vaikka erokin tulisi, niin alkaa kyllä tosiaan miettiä motiiveja.

Vierailija
15/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole varaa erota kun lapset on niin pieniä, enkä saisi kuin vuorotyötä.

Vierailija
16/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskin miljonaarin taalla ameriikassa. vain rahan takia. tosin kylla tama molemminpuolista tosirakkauttakin on, mutta eniten kiinosti/kiinostaa tuo huikea taloudellinen tilanne. eilenkin ostin 7 paria manolon kenkia ja lapsille valtavasti merkkivaatteita. eika haveta yhtaan, eika ole huono omatunto. kerran sita eletaan, joten pistetaan elama ranttaliksi.

Vierailija
17/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksikäyttö kuuluu siihen olennaisena osana..sievistelijät!

Vierailija
18/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hyväksikäyttö kuuluu siihen olennaisena osana..sievistelijät!

Vierailija
19/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutti pian luokseni. Olin ihan ymmyrkäisenä, kun kosi mua jo muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Häiden lähestyessä tuli kuitenkin selväksi, että " mun" asunto/auto/huvila/ on vanhempien nimissä. Ei menty naimisiin... ja syytti mua valehtelusta, kun puhuin koko ajan mun kodista/mun autosta/mun mökistä. Kyllähän ne tulevat mun olemaan ja ovat tälläkin hetkellä vain mun käytössä, kun siskoilla on omansa (tai no, nekin vanhempien nimissä yhä).

Vierailija
20/25 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsekkäitä. Mutta kukaan, ei siis kukaan ulkopuolinen kykene varmasti sanomaan kellä on feikki liitto kellä ei...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän