IIIK! Nyt jännittää: saatan olla raskaana :o)!!
Voi hitsi!!! Ajatelkaa, mun tunnilleen tarkat menkkani eivät alkaneet tänä aamuna! Takana on lapsen yrittämistä jo 14kk, joten raskaus olisi IHANINTA mitä minulle voisi tapahtua!
Rintoja kivistää mutta muuten olo onkin aika normaali. Voih, pitäkää peukkua, että se on SITÄ! Testin teen vasta torstaiaamuna -jos ei sitä ennen ferrari sittenkin kurvaa. Mies näet työmatkalla ja vannotti mua odottamaan häntä!!!
Kiitos kun sain kertoa tämän teille!
-annika-
Kommentit (10)
Toivotaan parasta! Se on aina hyvä merkki jos ei ole vuotoa.
Peukutellen yks toinen vauvaa toivova, yritystä takana 9kk.
Pidän kans peukut pystyssä sulle! Olishan se jo aikakin tärpätä jos noin kauan kerran olette jo yrittäneet. Kerropas sitten torstaina miten kävi!!!
bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd!!!!!!!!!
Itse nimittäin juuri testasin negaa, vaikka olin lähes varma, että raskaana ollaan. Ja meillä vauvan yritystä takana 2,5 vuotta kera yhden epäonnistuneen lapsettomuushoidon :(
Nyt näytti siltä, että olisi voinut olla tulossa luomuvauva, mutta toiveet täytynee haudata; menkat kohta kaksi viikkoa myöhässä ja sinä aikana olen testannut kolme negaa. Olin lukenut monesta paikasta, että plussa saattaa näkyä vasta viikonkin päästä siitä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Mutta eiköhän kahden viikon päästä pitäisi jo näkyä... :(
Oireita kuitenkin on ollut. Mutta eipä suoda meille onnea näköjään ei....
Anteeksi ap tämä purkautminen, mutta kun 10 minuuttia sitten sen testin tein, niin nyt vaan tämä vuodatus tuli.
Mutta pidetään peukkuja pystyssä, että sinä plussaat!=)
Inhottavaa kun negasit vaikka toiveet varmaan oli korkealla :o(((!
Kiitos kuitenkin ystävällisestä kannustusviestistä, niitä tarvitaan aina! Meillä on varattuna aika ensikäynnille lapsettomuuspolille lokakuun loppuun, joten homma etenee siellä sitten jos ei muuten ala onnistua!
Tsemppiä sinullekin paaaaaljooooonnn!!!
ap
Kyllä se on viiva kun viiva -raskaana olet!
Onnea myös miehellesi!
PLUSSA!!!!!!
Hui sentään! Viiva ei ole aivan kontrolliviivan veroinen, mutta punainen viiva kuitenkin. Ja tuli parissa minuutissa.
Olemme onnesta ymmyrkäisiä! Moni asia tietty varmaan vielä voi mennä pieleen, mutta onpa nyt ainakin päästy yksi askel eteenpäin.
Kiitoksin iloinen annika
[color=pink][size=4]Onnea kovasti =))
toivotaan parasta, tuu kertomaan torstaina sitten!