Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten Tinder ilmotukset: "Seuraa laavulle"? No kyllä varmaan naiset ryntää heti sinne

Vierailija
20.04.2021 |

erikoisia ilmotuksia. Nää on keski-ikäisiä miehiä. Omituisia muutenkin. Naisten pitäisi olla lähdössä jonnekkin metsälle vaeltamaan tai laavulle istumaan ja kenties yöpymään ja ampumaan hirviä kai?

Kommentit (181)

Vierailija
161/181 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin lähteä laavulla ja vaikka seuraksi hirvimetsälle (en kyllä ampuisi kun ei ole lupaa). Tai jos mies vaikka opettaisi mut perhokalastamaan, niin olisi hauskaa tehdä sitäkin.

Et tarvitse lupaa jos tilannetta valvoo aseen omistaja.

Hirvieläimen kaatamiseen tarvii käsittääkseni aseluvan lisäksi suorittaa ampumakokeen. Jotenkin epäilen, että henkilö, joka ei ole koskaan edes pidellyt mitään imppua järeämpää saisi ampua luvan kanssa hirveä vain, koska vieressä katsoo joku kokeneempi...

Vierailija
162/181 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluusti lähtisin laavulle. Erittäin mielelläni myös metsälle, mitä vikaa metsästyksessä muka?

N41

Sama kuin kalastuksessa. Typerään harrastukseen kuluu liikaa vapaa-aika ja se on pois yhteisestä ajasta. Ja ei en itse halua osallistua niihin enkä odotella kotona.

Mitä se yhteinen aika sinulle sitten on?

Normaalia elämää. Hoidetaan kotia, puutarhaa, lapsia ja lemmikkejä. Keskustellaan, pelataan, katsotaan sarjoja/elokuvia, soitetaan ja lauletaan, lenkkeillään, käydään kylässä, kestitään vieraita, luetaan, askarrellaan ja harrastetaan seksiä.

Sinä siis päätät mitkä harrastukset ovat oikeita? Askartelu, wtf? Onko pakko soittaa, laulaa ja leikkiä jos ei tahdo? Aikamoista settiä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/181 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluusti lähtisin laavulle. Erittäin mielelläni myös metsälle, mitä vikaa metsästyksessä muka?

N41

Sama kuin kalastuksessa. Typerään harrastukseen kuluu liikaa vapaa-aika ja se on pois yhteisestä ajasta. Ja ei en itse halua osallistua niihin enkä odotella kotona.

Normaalia elämää. Hoidetaan kotia, puutarhaa, lapsia ja lemmikkejä. Keskustellaan, pelataan, katsotaan sarjoja/elokuvia, soitetaan ja lauletaan, lenkkeillään, käydään kylässä, kestitään vieraita, luetaan, askarrellaan ja harrastetaan seksiä.

Eli retkeily ja kalastus ovat typeriä harrastuksia, mutta puutarhanhoito ja telkkarin katselu ei ole? No me ei ainakaan kilpailla samoista miehistä.

Vierailija
164/181 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Eli retkeily ja kalastus ovat typeriä harrastuksia, mutta puutarhanhoito ja telkkarin katselu ei ole? No me ei ainakaan kilpailla samoista miehistä.

Sama ajatus, mutta telkkarin katselu ja askartelu osuivat silmään...laavumies löytyy.

Vierailija
165/181 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on naisia jotka ei ole kaupunkilaisia, ja on myös kaupunkilaisia naisia jotka nauttii eräilystä. Jos omassa kuplassa ei ole sellaisia, ei se tarkoita, ettei heitä olisi olemassa. Omassa ystäväpiirissä käytännössä kaikki naiset lähtis mielellään laavulle. Ja se että lähtee laavulle, ei tarkoita välttämättä ettei tykkää meikata tai shoppailla. Omasta lähipiiristä löytyy myös naisia, jotka tykkää laittautua, mutta voivat myös ottaa ulkonäön suhteen rennommin ja tykkäävät retkeilystä. Yllätys: meitä on moneen lähtöön.

Vierailija
166/181 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ilmossa lukee "lähdetkö seuraksi laavulle", on vaan sellainen heitto, missä kerrotaan että harrastaa eräilyä ja seura olis joskus sinne jees. Kolmella sanalla saa kerrottua hyvin paljon ihmisestä.

Ei se meinaa että ukolla on reppu pakattuna ja lähtö on heti vaan kun joku suostuu kaveriksi...

Vierailija
167/181 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin lähteä laavulla ja vaikka seuraksi hirvimetsälle (en kyllä ampuisi kun ei ole lupaa). Tai jos mies vaikka opettaisi mut perhokalastamaan, niin olisi hauskaa tehdä sitäkin.

Et tarvitse lupaa jos tilannetta valvoo aseen omistaja.

Hirvieläimen kaatamiseen tarvii käsittääkseni aseluvan lisäksi suorittaa ampumakokeen. Jotenkin epäilen, että henkilö, joka ei ole koskaan edes pidellyt mitään imppua järeämpää saisi ampua luvan kanssa hirveä vain, koska vieressä katsoo joku kokeneempi...

Totta. Hirven kaatamiseen pitää olla suoritettuna ampumakoe.

Aseella saa kuitenkin puhkoa pahvitaulua jos haluaa kokeilla ampumista.

Vierailija
168/181 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin nykyään paljon mieluummin laavulle kuin baariin juhlimaan. Voihan siellä nuotion äärelläkin muutaman juoman ottaa, baareja en juurikaan kaipaa. Ystäviä on kiva nähdä pienehköllä porukalla ja vaikka silloin välillä meikatakin.

Vierailija
169/181 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmasti sinne ryntää ne naiset, joita saman tyyppinen elämäntapa kiinnostaa. Tuskin ne miehet toivookaan sinne jotain korkkareissa sipsuttavia meikkiprinsessoja seurakseen. Tiderissä on katsos se idea, että yritetään saada mätsejä niiltä, joiden kanssa on jotain yhteistä - ei niiltä, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä. Tämä saattaa tulla sinulle jopa shokkina, mutta sinä et ole ap mieltymyksinesä kaikkien maailman miesten unelmanainen. Aika moni saattaa haaveilla ihan toisen tyyppisestä naisesta.

pointtini oli että noita naisia  VARMAAN ONKIN PALJON....no ei todellakaan. Tai jos on, ovat joitain SUOPIRUJA.

No löytyy varmasti. Olen vanha partiolainen ja tehnyt maastotöitä, ja meikkaan ja näytän muutenkin mallikelpoiselta vaikka itse sanonkin. Mitäs vikaa suossa? Älä vastaa, me otetaan laavumiehet jos ovat muuten sopivia.

Olen ikävä kyllä huomannut että vaellusta ja eräilyä harrastavilla naisilla on aina pitkä, tumma ja komea mies. Muunlaisella miehellä ei ole mahdollisuuksia kuin sohvaperunanaiseen.

Minkäs teet kun kysynnän ja tarjonnan laki suosii tässä naisia...

Minä taas olen huomannut, että eräilijänaisilla (esim minulla) voi olla hyvin monen näköisiä miehiä, esim reilusti keskimittaa lyhyempiä. Hyväkuntoisuus on tietysti välttämätön ominaisuus vaelluskaverilla, joten kovin pullea tuskin löytää vaeltajanaista, mutta muuten mahdollisuuksia kyllä on. Varsinkin jos itse ottaa huomioon muutkin kuin ne pitkät hoikat ja vaaleat luonnonkauniit naapurintyttö-naiset.

Riippuu ikäluokasta.

40+ ikäluokassa ehkä.

Nuoremmilla eräilijänaisilla on vain pitkiä ja komeita miehiä, ja melkein aina tummia.

Tervehenkinen ulkoilmaelämä taitaa pitää suopirut toistensa silmissä komeina ja kauniina, vaikka ollaankin jo reunoilta rispaantuneita. Oma on parrakas pitkätukka. Olisi kelvannut lyhyenä ja vaaleanakin. T: 40+

Onko miehesi siis lyhyt, vaalea ja ei-komea (ei komeita, kulmikkaita tai kirveellä veistettyjä kasvoja)?

Jos tekee google-haun "couple hiking" niin tosielämän vaellusnaisten miehet ovat samannäköisiä kuin kuvien miehet, vaikka tosielämän vallusnaisista vain osa on yhtä hyvännäköisiä kuin kuvien naiset.

Nää vaellusmiehet on IHAN ERI ASIA kuin nuo laavuille ryyppyseuraa hakevat metsästäjät. Niillä on haulikko olalla, maastokuvio reisitaskuhousut ja jäniksen verisiä ruumiita kuvissa. Asuuvat usein syrjäseuduilla

Sekoitatte nyt 2 täysin eri miestyyppiä keskenään. Nää laavu- metsästys miehet on ihan toista lajia. Reippaat vaeltajamiehet on taas jotain muuta.usein kaupunkien kasvatteja.

Minä lienen siltä väliltä. Maastohousut saattaa ollakin (siis vaelluksella, ei arjessa muuten saati työssä paikallispankissa) niiden muodikkaiden urheiluvaatteiden sijaan joita nykyään suositaan. Haulikkoa ei ole eikä takuulla jäniksen verisiä ruumiita kuvissa. Asuinpaikka jossain siltä väliltä.

Ei minkäänlaisia mahdolisuuksia vaellusnaisiin. Pitäisi olla pitkä ja komea, asua laadukkaassa ja tilavassa asunnossa kaupungin ydinkeskustassa ja omata hyvä työpaikka siellä. Vähintään 160cm leveä sänky pitäisi myös olla ja aina pullot punaviiniä ja skumppaa kaapissa odottamassa. Vaelluskokemusta totta kai ulkomailta, ja vihreiden jäsenkirjasta huolimatta lentelyä sinne tänne, saastuttamisesta viis.

Noilla spekseillä voisi saada seuraa sinne laavulle.

Tämä pitää paikkansa.

Vaellusta harrastavat <35v naiset ovat kuin julkkiksia, jokaisella on faniarmeija somessa. Seurustelemaan ei pääse ellei ole erittäin kovatasoinen mies.

Kantsisi ryömiä joskus sieltä tuvastaan pihalle ja jättää some vähän vähemmälle, saattaisit huomata että jokaista ig-beibe-vaeltajaa kohden on kymmenen sellaista jotka eivät pidä kummempaa melua itsestään. Ihan tavallisia, fiksuja ja reippaita naisia, mutta sellaiset eivät taida kiinnostaakaan kun pitäisi saada se ig-beibe jonka kuvissa pääosassa on pylly ja taustalla tunturit?

Perustuu ihan omiin kokemuksiin.

Kun retkeilee niin pariskuntien miehet ovat aina komeita.

Ei-komeat retkeilijämiehet ovat sinkkuja, tai heillä ei ole naista mukana retkellä (eivät ole saaneet retkeilijänaista).

Ja höpö höpö. :D Ihan tavallisen näköisiä ihmisiä, miehiä ja naisia, näkyy tuolla laavuilla ja autiotuvissa. Jos toki niitä kauniitakin, mutta suurin osa ihan perustyyppejä. 

Tavallisen näköiset miehet vaeltavat yksin tai miespuolisten ystävien kanssa.

Muistathan että naisten silmissä 99% miehistä on tavallisen näköisiä ja 80% keskivertoa rumempia.

Laskit siis mukaan kaikki 179% miehistä. Ok. Paljonko jäi jäljelle?

80% keskivertoa rumempia

19% ei keskivertoa rumempia mutta silti taviksia

1% komeita

Kannattaisi ennemmin kysyä miten 80% voi olla keskivertoa rumempia? Noin naiset asian näkevät...

Vierailija
170/181 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Minä en ikinä ottaisi miestä, joka sanoisi ettei minulla saa olla omia harrastuksia koska se on pois siitä ajasta joka minun pitäisi viettää kotona hänen kanssaan telkkaria tölläämässä, leikkimässä laulamassa ja askartelemassa. Sääliksi käy miestä joka tuohon suostuu. Tietysti yhteinen aika on tärkeää, mutta se ei tarkoita ettei molemmilla saisi olla omia mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia, ihan kuin ei saisi olla ollenkaan oma yksilönsä enää sen jälkeen kun ryhtyy suhteeseen. Kuulostat pirttihirmulta, onnea vaan valitsemallesi tielle.

Vierailija
171/181 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
172/181 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmasti sinne ryntää ne naiset, joita saman tyyppinen elämäntapa kiinnostaa. Tuskin ne miehet toivookaan sinne jotain korkkareissa sipsuttavia meikkiprinsessoja seurakseen. Tiderissä on katsos se idea, että yritetään saada mätsejä niiltä, joiden kanssa on jotain yhteistä - ei niiltä, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä. Tämä saattaa tulla sinulle jopa shokkina, mutta sinä et ole ap mieltymyksinesä kaikkien maailman miesten unelmanainen. Aika moni saattaa haaveilla ihan toisen tyyppisestä naisesta.

pointtini oli että noita naisia  VARMAAN ONKIN PALJON....no ei todellakaan. Tai jos on, ovat joitain SUOPIRUJA.

Kyllä meitä luonnossa liikkumisesta tykkääviä naisia ainakin noin 40v ikäluokassa on minusta aika paljon. Tuo laavumieshän vetoaa paitsi hard core vaeltajiin, myös niihin, jotka eivät eräretkeilyä varsinaisesti harrasta, mutta lyhyet luontoretket laavulle ovat mukavia.

Vierailija
173/181 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Aivan kauheaa, jos pitäisi yhdessä esim. askarrella tai soittaa ja laulaa :-D. Haluan harrastaa ihan omia asioitani ja miehen kanssa sitten voidaan ehkä joskus katsoa yhdessä leffa tai käydä lenkillä, jos kumpikaan ei jaksa tehdä muuta. Lenkkivauhditkin meillä on erilaiset, kun mies ei harrasta juoksemista, mutta toki voin joskus hänen kanssaan kävellä. 

Vierailija
174/181 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen koko maailmassa. Että up yours vaan, naiset 

Naisen valitus on toki ärsyttävää, mutta jos tuo mies alkaisi auttelun sijaan tekemään oman osuutensa kotitöistä oma-aloitteisesti, hän saattaisi oppia imuroimaan niin, että ne pölyt ja murut oikeasti menevät sinne imuriin ja nainenkin saattaisi valittaa vähemmän.

En tosin keksi miten tämä video liittyy ketjun aiheeseen. Eikö tässä keskusteltu erähenkisten ihmisten parinhakemisesta eikä kotitöistä?

Vierailija
175/181 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hyvä ilmoitus, löytääpä itselleen sopivaa seuraa. Jos mies laittaa vain, että ehdotapa mitä haluaisit mun kanssa tehdä, niin ei hän siinä kerro itsestään oikein mitään. Eikö ole paljon kivempi heti nähdä, että jaa tuo on joku makkaranpaistaja-kumpparimies, ja todeta itsekseen, onko se plussa vai miinus.

Vierailija
176/181 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen valitus on toki ärsyttävää, mutta jos tuo mies alkaisi auttelun sijaan tekemään oman osuutensa kotitöistä oma-aloitteisesti, hän saattaisi oppia imuroimaan niin, että ne pölyt ja murut oikeasti menevät sinne imuriin ja nainenkin saattaisi valittaa vähemmän.

En tosin keksi miten tämä video liittyy ketjun aiheeseen. Eikö tässä keskusteltu erähenkisten ihmisten parinhakemisesta eikä kotitöistä?

Leikatkaa please ne videot pois kommenteista, ettei sama linkki ole palstalla moneen kertaan. Asia tulee kyllä selväksi ilman niitäkin.

Vierailija
177/181 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että laavudeiteistä kiinnostuneita naisia on paljonkin noin muuten, mutta kuka on niin hullu, että lähtisi ensitapaamiselle keskelle metsää?

Eli sun logiikan mukaan, jos nainen ilmoittaa pitävänsä matkustelusta, ensitreffit on Kreikassa? 

No en minä tiedä, miten Tinder toimii, kun en sellaista käytä. Oletin että "seuraa laavulle" tarkoitti, että haetaan seuraa sinne laavulle.

Seuraa laavullehan voi saada myös ensimmäisten treffien jälkeen, vaikka ekoilla treffeillä menisikin vain kahville. Minusta seuraa laavulle tarkoittaa sitä, että mies on luonnossa retkeilystä kiinnostunut ja etsii samanhenkistä kumppania. Ensitreffeillä ei tietenkään tarvitse sinne laavulle lähteä, vaan vaikka sitten kun ollaan jo vähän paremmin tutustuttu.

Vierailija
178/181 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni hyvä ilmoitus, löytääpä itselleen sopivaa seuraa. Jos mies laittaa vain, että ehdotapa mitä haluaisit mun kanssa tehdä, niin ei hän siinä kerro itsestään oikein mitään. Eikö ole paljon kivempi heti nähdä, että jaa tuo on joku makkaranpaistaja-kumpparimies, ja todeta itsekseen, onko se plussa vai miinus.

Juuri näin. Olen itse monelta mieheltä näissä keskusteluissa kysynyt, että "mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaiselle naiselle" ja ajanut takaa juuri tuota. Tuollaisesta ilmoituksesta käy ilmi, minkä tyyppinen mies on kyseessä ja millaista naista hän etsii.

Vierailija
179/181 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No löytyy varmasti. Olen vanha partiolainen ja tehnyt maastotöitä, ja meikkaan ja näytän muutenkin mallikelpoiselta vaikka itse sanonkin. Mitäs vikaa suossa? Älä vastaa, me otetaan laavumiehet jos ovat muuten sopivia.

Olen ikävä kyllä huomannut että vaellusta ja eräilyä harrastavilla naisilla on aina pitkä, tumma ja komea mies. Muunlaisella miehellä ei ole mahdollisuuksia kuin sohvaperunanaiseen.

Minkäs teet kun kysynnän ja tarjonnan laki suosii tässä naisia...

Minä taas olen huomannut, että eräilijänaisilla (esim minulla) voi olla hyvin monen näköisiä miehiä, esim reilusti keskimittaa lyhyempiä. Hyväkuntoisuus on tietysti välttämätön ominaisuus vaelluskaverilla, joten kovin pullea tuskin löytää vaeltajanaista, mutta muuten mahdollisuuksia kyllä on. Varsinkin jos itse ottaa huomioon muutkin kuin ne pitkät hoikat ja vaaleat luonnonkauniit naapurintyttö-naiset.

Riippuu ikäluokasta.

40+ ikäluokassa ehkä.

Nuoremmilla eräilijänaisilla on vain pitkiä ja komeita miehiä, ja melkein aina tummia.

Tervehenkinen ulkoilmaelämä taitaa pitää suopirut toistensa silmissä komeina ja kauniina, vaikka ollaankin jo reunoilta rispaantuneita. Oma on parrakas pitkätukka. Olisi kelvannut lyhyenä ja vaaleanakin. T: 40+

Onko miehesi siis lyhyt, vaalea ja ei-komea (ei komeita, kulmikkaita tai kirveellä veistettyjä kasvoja)?

Jos tekee google-haun "couple hiking" niin tosielämän vaellusnaisten miehet ovat samannäköisiä kuin kuvien miehet, vaikka tosielämän vallusnaisista vain osa on yhtä hyvännäköisiä kuin kuvien naiset.

Nää vaellusmiehet on IHAN ERI ASIA kuin nuo laavuille ryyppyseuraa hakevat metsästäjät. Niillä on haulikko olalla, maastokuvio reisitaskuhousut ja jäniksen verisiä ruumiita kuvissa. Asuuvat usein syrjäseuduilla

Sekoitatte nyt 2 täysin eri miestyyppiä keskenään. Nää laavu- metsästys miehet on ihan toista lajia. Reippaat vaeltajamiehet on taas jotain muuta.usein kaupunkien kasvatteja.

Minä lienen siltä väliltä. Maastohousut saattaa ollakin (siis vaelluksella, ei arjessa muuten saati työssä paikallispankissa) niiden muodikkaiden urheiluvaatteiden sijaan joita nykyään suositaan. Haulikkoa ei ole eikä takuulla jäniksen verisiä ruumiita kuvissa. Asuinpaikka jossain siltä väliltä.

Ei minkäänlaisia mahdolisuuksia vaellusnaisiin. Pitäisi olla pitkä ja komea, asua laadukkaassa ja tilavassa asunnossa kaupungin ydinkeskustassa ja omata hyvä työpaikka siellä. Vähintään 160cm leveä sänky pitäisi myös olla ja aina pullot punaviiniä ja skumppaa kaapissa odottamassa. Vaelluskokemusta totta kai ulkomailta, ja vihreiden jäsenkirjasta huolimatta lentelyä sinne tänne, saastuttamisesta viis.

Noilla spekseillä voisi saada seuraa sinne laavulle.

Tämä pitää paikkansa.

Vaellusta harrastavat <35v naiset ovat kuin julkkiksia, jokaisella on faniarmeija somessa. Seurustelemaan ei pääse ellei ole erittäin kovatasoinen mies.

Kantsisi ryömiä joskus sieltä tuvastaan pihalle ja jättää some vähän vähemmälle, saattaisit huomata että jokaista ig-beibe-vaeltajaa kohden on kymmenen sellaista jotka eivät pidä kummempaa melua itsestään. Ihan tavallisia, fiksuja ja reippaita naisia, mutta sellaiset eivät taida kiinnostaakaan kun pitäisi saada se ig-beibe jonka kuvissa pääosassa on pylly ja taustalla tunturit?

Perustuu ihan omiin kokemuksiin.

Kun retkeilee niin pariskuntien miehet ovat aina komeita.

Ei-komeat retkeilijämiehet ovat sinkkuja, tai heillä ei ole naista mukana retkellä (eivät ole saaneet retkeilijänaista).

Ja höpö höpö. :D Ihan tavallisen näköisiä ihmisiä, miehiä ja naisia, näkyy tuolla laavuilla ja autiotuvissa. Jos toki niitä kauniitakin, mutta suurin osa ihan perustyyppejä. 

Tavallisen näköiset miehet vaeltavat yksin tai miespuolisten ystävien kanssa.

Muistathan että naisten silmissä 99% miehistä on tavallisen näköisiä ja 80% keskivertoa rumempia.

Mistä ihmeestä sä revit noita prosenttejasi? Eihän sun jutuissasi ole pienintäkään järkeä. No, sainpahan päivän naurut 😂 Jatka rauhassa sitä katkeruudessasi kierimistä, naisista et selvästikään ymmärrä tuon taivaallista.

N38 joka retkelle mielellään

Siis tää mihin nää luvut perustuu, on alunperin joku OKCupidin(!) teettämä kysely omalle käyttäjäkunnalleen, jota i.ncel-foorumit ja -yhteisöt jakaa kuin mantraa jonain tieteellisenä totuutena... huomaa mistä tämäkin jankkaaja on "tietonsa" saanut, ja kuinka paljon löytyy kapasiteettia arvioimaan datan tieteellistä pitävyyttä. En edes tiedä mistä lähtisin tuon naurettavuutta avaamaan... vaikkapa ihan alkuun siitä, että tuon deitti-saitin käyttäjäkunta ei edusta sen enempää keskivertomiestä, kuin keskivertonaistakaan (self-selection bias, ever heard of it??). Sama tutkimus riippumattoman tekijän tekemänä ja oikeasti sattumanvaraisella otannalla, sekä vertaisarvioinnilla ja toistuvuudella (yhden ns. pistokokeen sijaan) voisi olla jo mielenkiintoisempaa luettavaa. 

Vierailija
180/181 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi vi**u, tulipaha pahat fläsärit ex-suhteesta ja samanlainen päänsärky kuin eksän kimityksestä siivoamisen suhteen. No lohduttaa etten ole ollut yksin tämän kanssa.