Perustetaanko uusi LAIHDUTUSRYHMÄ?
Ehdotin tuolla toisessa pinossa laihdutusryhmän perustamista tänne. Nyt raskauskilot (ja / tai lohdutusruokakilot) kuriin ja jouluksi jo kauniimpi ja hoikempi minä! Tai ainakin ensi kesäksi!
Kuka lähtee mukaan? Mikä annetaan ryhmälle nimeksi?
Yhdessä olisi helpompaa laihduttaa. Mukaan voisi tulla ihan parin kilon tiputtajista isompaan urakkaankin ryhtyvät.
Odotan kavereita!
t. Liinaharja raskauskiloineen
Kommentit (22)
Ilmoittautuu....
Tänään alkaa sopivasti p-vartijat,joten täälläkin voisi itseään ja muita tsempata,vaikka sen kerran viikossa!
Mikä päivä " Meillä olisi punnitus" ?
Nimiehdotuksena Laardiklubi ,Kilokerho ,Pullamammat?..
Keksikää muutkin niin valitaan osuva ja startataan homma pian!
Oon jo viikon verran pähkäilly, että lähdenkö tänään Painonvartijoihin vai en...18.30 alkais tänään, mutten edelleenkään tiedä lähdenkö.=) Mutta teidän sakkiin uskaltaudun ainakin!
Meidän neiti on nyt 10,5kk vanha ja jo ennen raskautta olin kartuttanut itselleni riittävästi ylipainoa. Jos tässä vielä joskus uudelleen raskaudun, niin mieluummin silloin normaalipainoisena. Eipähän tartte sitten sokerirasituksissa juosta.=)
Tavoitteena pudottaa ensialkuun ainakin 10kg ja se vaatii täydellisen elämäntapojen muutoksen, koska sen pitää olla sit pysyvä pudotus! Siis hyvästit sipseille, hamppareille ja karkeille....=/
Tsempataan itsemme ja toisemme hurjiin suorituksiin! Keväällä ollaan sit ihan timmeinä uuteen bikinikauteen.=) Jeh....=)=)=)
HaHa78
Moikka!
Juu, minäkin olen aloittanut tällä viikolla Painonvartijoiden cd-rom" kurssin" . Pistelasku on toiminut kerran ennenkin, toimikoon siis nytkin.
Ehdotan " punnituspäiväksi" eli edistymisen seurannaksi perjantaita, loppuviikkoon mennessä kun on varmasti jo häipyneet mahdollisen viikonloppusortumisten jäljet ;) Ja jos/KUN edistymistä on havaittavissa loppuviikosta niin sen voimalla taas jaksaa paremmin viikonlopunkin houkutuksia, ainakin meillä isäntä syö pussin sipsejä joka lauantai eikä tietenkään näy missään, huoh...
Nimiehdotus, yksi sellainen: KVM-ryhmä. KVM on tietysti kadonneen vyötärön metsästäjät, salaseura, hihhih ;)
Johanna :)
KVM-ryhmä tai KK=kiloklubi saavat kannatusta täältä. Kumpi vaan passaa.
Otetaanko aloituspäiväksi heti huominen? Eli jokainen käy aamulla puntarilla ja viikon päästä kirjataan ensimmäiset tulokset?
Tässä tulevan viikon aikana voidaan sitten miettiä millä tavoin ekan viikon tulokset ilmoitetaan ja jatkossa muutkin. Minusta olisi kiva kuulla millä tapaa te laihdutatte ja mikä on tavoite yms. Otettaisko huomenna pino, jossa jokainen kertoo tavoitteistaan yms?
Nyt kuuluu kitinää yläkerrasta, joten toiseen kertaan!
Moro!
Mirju
Eli raskauskiloja on jäljellä vajaa viisi ja yhteensä tavoitteena tiputtaa paino tuonne 60, eli se tarkoittaa siis 9,3kg:n painon pudotusta kun ollaan pilkuntarkkoja :)
Minulla on vajaa kolmikuinen poika, jota en enää imetä että sen puoleen minulla on helppoa kun ei tartte miettiä noita syömisiä. Ja liikkumaan lähtö on helpompaa kun ei ole sitä tissivarausta pidettävä :)
Jos siis porukkaan huolitte niin mukana ollaan!
Aiemmin olen ollut vain taustalla lueskelemassa teidän muiden juttuja, mutta nyt oli pakko rekisteröityä että pääsee tähän mukaan.
Minulla on kaksi lasta 8vee tytär ja 3kk pojan vesseli.
Raskauskiloja pojjaasta kertyi huimat 20kg joista jäljellä masentantavat 9kg.
Hieman on motivaatio laihduttamiseen hakusessa ja herkut maistuu liiankin hyvin joten stemppausta tarvitsen ja kanssasisarten tukea :=)
Siis KVM - ryhmään ja huomenna puntarille :=)
Pääseekö??
KVM kuulostaa hyvältä. Todellakin vyötärö on kadonnut jonnekin. Miulla on kaksi tyttöä, kohta 3-vuotias ja kuopus tulee 2kk. Täysimetyksellä mennään, mutta silti olis hyvä saada kiloja pois. Syödä pitäis kunnolla ja liikkua jotta maito riitäis jatkossa, mutta muut herkut pitäis saada pois. Tavoitteena olis saada 10kg pois. Huomenna siis kilot koneelle ja vertaistukea pliis!!!Ja perjantai kuulostaa ihan hyvältä jatkossakin puntaripäiväksi! Ja jos joku viittii, niin kertokoon vähän noista painonvartioiden pistejutuista ja laihdutusvinkeistä myös tänne??Ja tietysti noita iänikuisia " mitä tekis ruokaa tänään" juttuja!
Tsemppiä kaikille!!!Yhdessä me onnistutaan!
Tehdäänpä vaikka niin että se joka ensimmäisenä ehtii ja kerkeää niin aloittaa huomenna ryhmän pinon johon voisi tosiaan vähän kertoa tavoitteestaan ja vaikka laittaa ne kilotkin. Palataan huomenna!
mulla on kohta 8 kk vanha poika ja ylimääräisiä kiloja vyötäröllä 5. esikoisen (2v5kk) kanssa kilot lähti vaivatta, mutta nyt tuottaa tuskaa. olen siis innolla mukana kilojen tiputuksessa.
ja pudotettavaa oliskin tosi paljon... tavoitteena olis et mahtuis johonkin siedettävän näköiseen hääkolttuun, kun mennään ens vuoden syyskuussa naimisiin... itsekuri on vaan aikaheikkoa... jos taas koittaisi jotain... eli mukana ollaan!
Moi vaan kaikille!
Minäkin voisin tulla mukaan laihdutusryhmään. On meinaan päässyt noita kiloja tulemaan eikä meinaa millään lähteä pois. :) Tyttöni on pian 8 kk ja kiloja raskausajalta jäljellä noin 4(niitä tuli melkein 20). No, mutta kertoilenpa enemmän sitten uudessa pinossa...
Palaamisiin!
- Niiskuneiti78-
Huomenta!
Nyt pitäisi olla sitten uusi pino KVM-porukalle joten kaikki mukaan ja kuulumisia kertomaan!
Huomenta tytöt!
Ehdin käymään aamulla puntarilla ja syödä puuron sekä juoda kupposen teetä. Normaalisti otan jotain herkkua teen kanssa, mutta nyt itsekuri piti ja jätin herkut kaappiin. Tästä se alkaa...
Pitäiskö meidän koota pino tuohon liikunta,terveys,laihdutus alueelle niin oltaisiin " oikeassa" paikassa?
Käyn laittamassa omat mittani sinne.
Johanna kerkesi aloittaa ryhmän tälle vauvat alueelle ensin, joten ollaan täällä!
Eipä nämä kilot lähteneet itsestään kuten esikoisesta... Olen siis mukana. Liikuntaa ja tarkempaa miettimistä mitä suuhunsa pistää... Kunhan vaan sais alotettua.
Olen innolla mukana! Olin myös kakkosen jälkeen KB:ssa mukana, jossa tiputin raskauskilot ja vähän muutakin. Nyt olen yhtä innokkaasti mukana tämän kolmosen jälkeen. Kiloja pitäis tiputtaa lähtöpainoon vielä vajaa 5kg ja tavoitteena olis tiputtaa vielä toinen mokoma.
Olikos teistä kumpikaan KB:ssa aikoinaan? Siinä laihdutustapa oli vapaa, mutta kerran viikossa oli pino jossa ilmoitettiin tulokset. Jokainen asetti omat tavoitteet kuinka paljon tarkoituksena tiputtaa, mihin mennessä, paljonko edellisestä viikosta on paino pudonnut, paljonko yhteensä. En muista oliko muuta vielä.
Löytyykö muita innokkaita?
Mirju
Heips,
mä lähtisin myös mukaan.
Pääsin jo kiloihin, jotka olivat ennen toista lasta ja vielä olisi 3,5 kg aikaan ennen lapsia. Ovat tosi tiukassa nuo viimeiset kilot, mutta jospa toisten tsemppi auttaisi.
Mielelläni lähden mukaan. Raskauskiloja on vielä 5 kg jäljellä ja olisi kiva saada vielä 5 ylimääräistäkin pois. Aloittaminen takkuaa enkä oikein edes tiedä miten se onnistuu imettäessä.
Minulla olis pari kiloa tiputettavaa. Esikoista imetin 7kk ja kilot karisivat ja vähän extraakin. Mutta nyt en ole voinut imettää nuorimmaista,joka nyt 4,5kk ja ei sitten millään meinaa paino tippua. Ja jotenkin kaikki makea maistuu enempi kuin esikoisen kanssa. Silloin ei edes aina ehtinyt syödä,kun poitsu oli koliikkivaavi..
Heips!
Minulla poika jolla ikää kohta 4kk, raskauskiloja jäljellä vielä noin viisi plus ne toiset viisi jotka lihoin häiden jälkeisen painonvartijat-urakoinnin jälkeen takaisin... hmmh.
Johanna J. :)