Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko asuneet poikaystävän kanssa n. 30 neliöisessä yksiössä?

Vierailija
20.04.2021 |

Miten on?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ei olla koskaan riidelty niin paljon kuin silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Vuosi asuttiin n.30 neliön yksiössä. Ihme, että edes niin pitkään pystyttiin. Kyllähän siinä alkoi vähä hermo kiristymään. Ei kumppaniin vaan siihen tilanteeseen. Ei kuitenkaan riidelty juurikaan vaan enemmän tsempattiin toisiamme jaksamaan se tilanne.

Vierailija
4/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta 24-neliöisessä asuttiin. Minä, poikaystävä, kissa ja koira. Ei ongelmia.

Vierailija
5/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, noin vuoden. Ei ongelmaa kun väliaikainen ratkaisu kyseessä.

Vierailija
6/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole asunut, mutta en ehkä haluaisikaan. Jos kämppä on vain yksi huone ja vessa, niin eihän siinä saa yhtään omaa rauhaa. Itse ainakin tykkään, ettei tarvitse koko ajan olla ihan nenäkkäin. Entä säilytystila? Mun 30-neliöisessä yksiössä ei mitenkään olisi tilaa kahden ihmisen vaatteille ja vehkeille. Toki väliaikaisesti tässä varmaan voisi asua kaksikin, jos tarve olisi.

Vierailija
7/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Asun yksin 40-neliöisessä yksiössä ja tulisin hulluksi, jos täällä asuisi joku toinenkin.

Vierailija
8/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eihän se kovin kivaa ollut. Varsinkin kun meillä oli aika eri unirytmit, niin oli kiva esim. poikaystävän mentyä nukkumaan istua hiljaa pimeässä loppuilta, ja sitten itse herätä aikaisin aamulla poikaystävän aamutoimien ääniin.

Vierailija
9/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta asuttiin neljä vuotta 22 neliön yksiössä. Voi sitä ihanaa nuoruutta ja nuoruusrakkauden kiihkeyttä. Oli elämäni ns. paras suhde, vaikka lopulta kariutuikin siihen, että lähdimme töihin ja opiskelemaan eri paikkakunnille ja etäsuhde ei toiminut

Vierailija
10/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin tyhmä, että elää poikaystävän kanssa?

Vierailija
11/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin tyhmä, että elää poikaystävän kanssa?

Kuka on niin tyhmä, että arvostelee toisten asumisjärjestelyjä?

Vierailija
12/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla edes 30 neliötä se kämppä. Mutta muistan ajan vain ja ainoastaan ihanana aikana. Oltiin nuoria ja rakastuneita (nykyään enää vain rakastuneita).

Yhtään riitaa en muista että olisi asumisen takia ollut.

Vierailija
13/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kymmenen vuotta ja vielä senkin jälkeen, kun saatiin eka lapsi. Kaipaan edelleen tuota kämppää. Nyt kun lapset on omillaan voitaisiin miehen kanssa muuttaa sinne takaisin.

Vierailija
14/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, vajaa 30 neliötä. Yksi huone ja erillinen pieni keittiö, josta oli ikkuna siihen huoneeseen. Ihanaa aikaa.

Nyt on sata neliötä enemmän, ja tavarakaaos.

Vierailija
15/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisen vuotta 26-neliöisessä, sitten ostettiin yhteinen isompi asunto. Ei ongelmia silloin eikä nyt.

Vierailija
16/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poikkiksen mutta kämppiksen (kaveri) kanssa asuttiin 25 neliön yksiössä reilu vuosi. Kämppis viihtyi ja olisi halunnut jatkaa yhteisasumista, minä en. Muutin pois heti kun sain toisen asunnon. Vuoden purin hammasta koska tulottomana oli vaikea löytää vuokrakämppää yksin.

Vierailija
17/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja järkyttäväähän se oli. Onneks lähti. Nykyisessä talossa 6h.

Vierailija
18/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, nuorena. En suosittele missään nimessä. Lisäksi ei suostunut eroamaan vaikka oli siskoveli tyyppinen suhde, eli suhdetta ei ollut. Parempi vaikka asua omassa asunnossa kumpikin.

Vierailija
19/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta asuttiin 18 neliön miniyksiössä. Ei mitään ongelmaa!

Vierailija
20/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun 32 neliön yksiössä ja tänne mahtuisi toinenkin. Toki edellyttäisi rakkautta tai hyvää ystävyyttä. Ja samanlaisia siisteyskäsitystä(siisti) yms.