Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko pitäneet koskaan miesten vaatteita? Voi kuinka mukavia ne ovatkaan!

Vierailija
20.04.2021 |

Ja laadukkaita.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan kokeilla joskus.

Vierailija
2/61 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan useinkin miesten vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon mieheni filippa k:ta ja bossia, joista hän onnkasvanut ulos. Mutta enpä tiedä, ovatko sen laadukkaampia kuin samanmerkkiset naistenkin.

Vierailija
4/61 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on moniakin miesten vaatteita. Minulle sopivat usein miesten pienimmät koot, myös kengät 39-40.

Kenkiä onkin ollut kävelykengistä vaelluskenkiin, paljon kestävämpiä kuin naisten vastaavat. Samoin ulkoiluhousuja ja college- sekä alus/välihousuja ostan yleensä miesten puolelta. Collegeissa varsinkin on vain katsottava, ettei edessä ole lajennettua tilaa, ns. munapussia. Lidlin colleget ja Luhdan/Icepeak-ulkoiluhousut ovat hyviä.

Miesten paidat eivät ole yhtä mieluisia, sillä usein hartioissa on liikaa tilaa.

Minulla on poikamainen vartalo eli en ole tiimalasi, siksi miesten housut istuvat hyvin.

Vierailija
5/61 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän paljon miesten t-paitoja. Niin mukavia kotona ja urheillessa, miksei muulloinkin. Naisten paidat on usein sellaisia kittanoita ja lyhyitä vaikka ihan oikeaa koko käyttäisi.

Vierailija
6/61 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten muodikkaat vaatteet tehdään vieläkin usein niin, että niissä ei oikein pysty rennosti liikkumaan vaan pitää koko ajan olla tietoinen asennostaan yms. ettei jostain helma tms. nouse epämiellyttävästi.  Myös tarkoituksella läpinäkyvät tai paljastavat ohuet materiaalit ja jos taskut on, niin niihin ei oikeasti mahdu mitään.

Vierailija
7/61 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vahingossa miesten aluskousut...ovat mukavat ja hyvin istuvat.

Vierailija
8/61 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Minulla on mukavia naisten ja tyttöjen vaatteita. Oma vikasi, jos et mahdu sellaisiin. 

Vierailija
9/61 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole tullut kokeiltua kuin lippalakkia, enkä tykkää sen pitämisestä yhtään.

Jotenkin miellän lippalakin miesten vaatteeksi, vaikka joku voi olla eri mieltä.

Vierailija
10/61 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopivat usein miesten pienimmät koot, myös kengät 39-40.

Niin minullekin, tosin sillä tavalla, että kummatkin jalkani mahtuvat yhteen kenkään. 

Vierailija
11/61 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vaatteissa on monesti houkuttelevammat värit kuin naisilla. Ostan usein miesten sukkia suht isoille jaloilleni, koska niiden sukansuu ei yleensä purista niin paljon kuin naisten sukissa.

Vierailija
12/61 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Minulla on mukavia naisten ja tyttöjen vaatteita. Oma vikasi, jos et mahdu sellaisiin. 

Naisten kokoja on kokoon 54 saakka, joten ehkä ei ole erityistä kehuskeltavaa siinä, että mahtuu niihin.

Vierailija
13/61 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on moniakin miesten vaatteita. Minulle sopivat usein miesten pienimmät koot, myös kengät 39-40.

Kenkiä onkin ollut kävelykengistä vaelluskenkiin, paljon kestävämpiä kuin naisten vastaavat. Samoin ulkoiluhousuja ja college- sekä alus/välihousuja ostan yleensä miesten puolelta. Collegeissa varsinkin on vain katsottava, ettei edessä ole lajennettua tilaa, ns. munapussia. Lidlin colleget ja Luhdan/Icepeak-ulkoiluhousut ovat hyviä.

Miesten paidat eivät ole yhtä mieluisia, sillä usein hartioissa on liikaa tilaa.

Minulla on poikamainen vartalo eli en ole tiimalasi, siksi miesten housut istuvat hyvin.

Kertoisitko alapeukuttaja, MITÄ asiaa/kohtaa yo viestissä alapeukutit?

Nimim. oppia ikä kaikki

Vierailija
14/61 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kommentti. Olen naisten kokoa M, 168/60. Minulle sopivat hyvin monet miesten vaatteet, erityisesti ulkoilu/retkeilusellaiset.

Vierailija
15/61 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten koissa on myös pieniä kokoja, joten 34-kokoinenkin nainen voi hyvin ostaa miesten XS:ää tai väljempänä S:ää. Raskauden aikana kiva ostaa luonnonmateriaalisia vaatteita esim. 100 % puuvillaa, kun naisten vaatteissa puuvilla on jo aika kiven alla.

Vierailija
16/61 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen pitänyt.

Vierailija
17/61 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi juuri eilen ostin miesten camo-reisitaskuhousut kotikäyttöön. Ihan mukavat on mutta en voi olla ihmettelemättä miten pienet koot on nykyään miehillekin, M-kokoiset olivat muuten itselle sopivat mutta puristi pohkeita joten piti ottaa L-kokoa. Onko miehet niin rimakinttuja nykyään että löysiinkään housuihin ei vaivauduta enää tekemään tilaa mitä vähänkään lihasta sisältävä koipi tarvitsee??

Vierailija
18/61 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi juuri eilen ostin miesten camo-reisitaskuhousut kotikäyttöön. Ihan mukavat on mutta en voi olla ihmettelemättä miten pienet koot on nykyään miehillekin, M-kokoiset olivat muuten itselle sopivat mutta puristi pohkeita joten piti ottaa L-kokoa. Onko miehet niin rimakinttuja nykyään että löysiinkään housuihin ei vaivauduta enää tekemään tilaa mitä vähänkään lihasta sisältävä koipi tarvitsee??

Teinipojille tehty. Ne on usein melko rimpuloita.

Vierailija
19/61 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus rohkaistunut käyttämään miehille tarkoitettua vessaa, se riitti kokemuksena. Erityistä mielitekoa ei ole ollut, käytännön syistä miesten urheilukenkiä kirpparilta välistä, yhdet herrainkengätkin on, vaan ei niitä voi pitää, nolottaa ajatuskin. 

Vierailija
20/61 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia? Miesten vaatteet ovat ihan väärän mallisia (=liian suoria) naiselliselle vartalolleni. Viimeksi käytin miehen pyöräilyshortseja eikä siitä meinannut tulla mitään.

Naisten vaatteita minulle, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi