Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAKKO kysyä:: miltä tuntuu kun rakastelet raskaana olevaa naista,joka on viimesillään??

Vierailija
07.08.2008 |

No siinähän se kutakuinkin jo tuli?? Eli tuntuuko se oikeasti miltään??

Kun eikös loppuvaiheessa naisen sukuelimet ole jo aika kypsät synnytykseen ja saattaa olla pehmeämmät yms..!!???!!

Ja toki naisetkin saavat tänne kertoa tuntuuko heistä loppuaikoina seksi miltään??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin seksi raskaana olevan naisen kanssa, tosi ihanaa kun pillun huuletkin ovat aivan isona ja tissit kasvaneet tosi isoiksi, itse olen rakastellut samana päivänä kun on ollut synnytys

Vierailija
2/7 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu venähtää vasta sitten, kun vauva sen venyttää. Jotkut väittävät, että myös niillä joille on tehty sektio, pillu o venähtänyt ja tarvii treenaamista. Se on uskomatonta skeidaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmessa eri raskaudessa kokenut, niin märkää, että on kuin saaviin survoisi ja silloinhan minä poika tulen.

Vierailija
4/7 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aivan mahtavalta! Oikeastaan parasta aikaa tai ainakin yhtä hyvää kuin ennen ja jälkeen.

Vierailija
5/7 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rakastelee aivan viimesillää olevaa naista.

Itse olen saanut kokea sen 24h ennen synnytystä ja sairaalassa.

Se paikka ja kaikki teki rakastelusta uskomattoman.

M42

Vierailija
6/7 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi viikkoa laskettuun aikaan, seksihalut on olleet hyvät koko raskaus ajan. välillä hieman hiljaisempaa itsellä kun on ollut kaikenlaisia kipuja, sekin joskus hieman häiritsee kun masuasukki alkaa potkia kesken session niin ei oikein pysty keskittymään. ennen raskautta sain orgasmeja melko usein ja tiesin miten laukean, se on raskauden edetessä muuttunut ja laukeamisesta tullut vaikeaa, varmaan johtuu kohdun tilasta, enkä ole asiaa murehtinut, ainakin kun on lauennut on tehnyt todella kutaa ;) asennot hieman muuttuneet pakostakin ja kakkonen myös useammin käytössä:) lisäksi jos oma olo kovin tukala otan mielelläni suihin ja onkin tullut palautteen perusteella aika hyviä suorituksia silläkin saralla :) miehen mukaan ei paikat ole mitenkään väljemmät, pikemminkin sanoo tuntuvat tiukalta, samoin kakkonen on tiukka, joten mikään paikka ei ole löystynyt vaan päinvastoin! ihanaa kun miehelle maistuu vaikka itse välillä sellainen norsuolo mahan kanssa :) hyviä puoliakin siis löytyy, älkää miehet epäröikö turhaan.

Vierailija
7/7 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin loppuajasta

märkää puuhaa ja aivan huippua

sitä vois olla koko ajan viimesillään raskaana

nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi