Tässäkö tää oli, Korona on aivan kohta ohi.
Se oli sityen siinä.
Paluu arkeen on sitten alkanut.
Kommentit (55)
Minä aion pitää maskia jatkossakin.
Paluu normaaliin alkanut! Kiitos Sanna!
Onhan niitä kaikkia erilaisia virusvariaatioita odottelemassa tilaisuuttaan.
Ei ole ohi. Kiertää jälleen uudelleen maapalloa. Tätä kestää 5-6 vuotta.
Ei oo... hallituksen pitää myt vaan esittää hetki että saavat äänestäjiä. Johan tässäkin ketjussa joku Sannaa oli kiittelemässä, vaikka samanlailla tuli tässä vaiheessa vuotta taudin leviämisen rauhoittuminen, aivan kuin influenssassakin.
No mä en kyllä ala maskia pitämään 5-6 vuotta. Tää vuosi saa olla viimeinen.
Nyt ehkä saadaan levähtää jonkin aikaa pahimmalta koronalta tartunnalta.
Mutta eihän se ohi ole, kun muunnoksia tulee koko ajan lisää.
Kun ulkomaanmlomailu alkaa kunnolla, niin koko ajan sitä virusta virtaa uusine variantteineen taas Suomeen.
Uusia tehokkaimpia rokotteita on jo kehitteillä, mutta eipä rokotteet muunnosten perässä koskaan pysy.
Ei voi vielä huokaista helpotuksesta, näkeehän sen kun seuraa koronatilanetta ulkomailla ja naapurimaassa Ruotsissa.
Mahtaa hysteerikoilla olla hienot rusketusraidat naamassa. 😂😷
Se on ollut ohi koko ajan kun avaat tämän liitteen, minkä sulle nyt näytän.
https://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/003591575104400903
Nyt kun paluu normaaliin on alkanut, en oikeen tiedä mitä tekisin.
Laitan ketjun talteen, jospa eivät poista. Katsotaan syksyllä kun suurin osa on rokotettu ja alkaa taas influenssakausi.
Mä kävin just tänään korona-testissä. Sain ajan vasta illalle, kun on niin paljon testattavia.
Mä vaan haluan luopua maskin käytöstä. Hirveät finnit puhkeaa ja päänsärky joka kerta kun joutuu maskia käyttämään.
Tarvitaan yksi kylmempi sadepäivä niin johan pomppaa lukemat. Ei porukka halua testeihin mennä ihanassa kevätauringossa. voi joutua karanteeniin
Vierailija kirjoitti:
Ei oo... hallituksen pitää myt vaan esittää hetki että saavat äänestäjiä. Johan tässäkin ketjussa joku Sannaa oli kiittelemässä, vaikka samanlailla tuli tässä vaiheessa vuotta taudin leviämisen rauhoittuminen, aivan kuin influenssassakin.
Mitä se hallitus muka esittää, toope?
Tartuntaluvut ne on jotka esittää.
Kun tippuvat tarpeeksi alas sataatuhatta ihmistä kohti, sitä enemmän voidaan rajoituksia purkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ohi. Kiertää jälleen uudelleen maapalloa. Tätä kestää 5-6 vuotta.
🙄
Ai et ei enää maskeja kaupoissa ja julkisissa kulkuvälineissä?