Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tilanne koronarokotuksissa, onko kaikki yli 65v. jo rokotettu? Meneekö perusterveellä syksyyn/jouluun rokotuksen saaminen? ustee

Vierailija
19.04.2021 |

Olen pudonnut kokonaan kärryiltä rokoteasioissa, kun se on yhtä vekslaamista. Miten Astra Zeneca, sillä pistetty nyt vanhukset, eikä se taida edes suojata muilta varianteilta kuin UK? Eli riskit jatkuvat edelleen, jos ei vakavalle, niin keskivaikealle taudinkuvalle kuitenkin? Tänään taas raportoitu 4:stä kuolemantapauksesta, minkähän ikäisiä nyt kuolee tautiin? Ainakin alle 30v- kuollleet on valtaosaltaan kuulemma poistetty tilastoista (84%)?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kotikuntasi nettisivuilta.

Vierailija
2/25 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

74 v sukulainen sai rokotteen viime viikolla, varasi ajan heti samana aamuna, kun ikäryhmälleen tuli mahdollisuus varata. Eli tuskin vielä ovat rokottaneet kaikkia melkein 10 vuotta nuorempia.

Tämä keskisessä Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kun sais sen ajan tilattua, soittoihin ei vastata, netin välitykselläkään ei onnistu koska sivut jumittaa, jää junnaamaan.

Vierailija
4/25 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain rokotteen tänään. Olen perusterve 57 v vantaalainen.

Vierailija
5/25 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

68v äitini ja 70v isäni eivät kumpikaan ole vielä saaneet rokotusta.

Vierailija
6/25 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä horiset? A-Z tarjoaa juuri parhaan suojan mm. brasialaista mutaatiota vastaan.

Vierailija
7/25 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa nyt varata rokotusaikoja 65-69 ikäiset perusterveet, tarjolla on vain Astra Zenekaa. Sopii mulle, soitin tänään ja lupasivat soittaa takaisin. Jonoa on niin paljon, että takaisinsoittoa voi joutua oottamaan useita päiviä. Kanta-Häme/ Hattula.

Vierailija
8/25 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesa on jo kuollut tuhansia rokotteen saaneita! Tämä on väistämätöntä, koska joka tapauksessa noin 5 000 suomalaista kuolee kuukausittain!

Lisäksi rokotteet kohdistuvat erityisesti tähän samaan ryhmään!

Kun vuosi alkaa olla lopuillaan, ja Suomessa on ne 55 000 vosittaista kuollutta kuollut, (kuten joka vuosi) niin miltei kaikki näistä ovat vain vähän aikaa sitten piikin saaneita.

Alkaa olla siis 55 000 rokotteisiin liitettävää kuolemaa. Jos sanoo vähän kuin tasapuolisesti....

Mihinkäs monttuun nämä nyt kuopataan??? ?

Vierailija
9/25 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla ne 4 lisäksi rokotteen saaneita? Olen kuullut lisäksi sellaista huhua!

Vierailija
10/25 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain rokotteen tänään. Olen perusterve 57 v vantaalainen.

Oikeesti? Helsingissä alettiin jakaa rokotusaikoja 60-64-vuotiaille tästä viikosta. Vantaallako ollaan noin paljon edellä? Vaikea uskoa, ellet sitten työsi puolesta kuulu jono ohi rokotettaviin. Täällä 53v stadilainen odottaa omaa rokotusvuoroaan....

Vierailija
11/25 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedote 16.4.2021

Vantaalla on annettu jo yli 50 000 koronarokotetta – ikäryhmää laajennettu 55–59-vuotiaisiin

Koronarokotusten ikäryhmää on laajennettu kaikkiin 55-59-vuotiaisiin. Tähän mennessä Vantaalla on annettu jo yli 50 000 koronarokotetta. Yli 70-vuotiaista rokotettu vähintään yhdellä annoksella 92 % ja 65-69-vuotiaista 69 %. Vantaan koronarokotukset ovat edenneet hyvää tahtia - kiitos aktiivisille kuntalaisille sekä rokotustoiminnan työntekijöille!

Vierailija
12/25 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko yrittäneet varata ajan? Missä päin Suomea?

Vierailija
13/25 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kun sais sen ajan tilattua, soittoihin ei vastata, netin välitykselläkään ei onnistu koska sivut jumittaa, jää junnaamaan.

Yritä netin kautta illalla ennen nukkumaanmenoa. Silloin sivuilla ei ole ruuhkaa.

Vierailija
14/25 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa ja Porissa aikoja tyrkytetään nyt 60-> vuotiaille.

En ota.

Vierailija
15/25 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko yrittäneet varata ajan? Missä päin Suomea?

Mulle tuli tekstari valmiiksi varatusta ajasta/paikasta. Niin kuin ennen muinoin auton katsastuksesta! 😀

Heh, eihän tuo mulle käy.

Vierailija
16/25 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä vielä jollekin epäselvä, kun päivittäin uutisoidaan, kuinka kaikkialla maailmassa rokotteista on pulaa, eikä tuotantokapasiteetti riitä kysyntään. Suomessa ei ole omaa rokotetuotantoa.

Rokottajista ei ole pulaa, siihen löytyy sh, hammaslääkärit ja kun riittävästi saadaan rokotteitta, rokotus siirtyy työikäisille työterv.hoidon piiriin, julkisen sektorin ohella. Näin pääministeri kertoi joku päivä.

Eikä kaikkia riskiryhmäläisiä ole rokotettu, eikä edes lääkäreitä ja hoitajia, puhumattakaan poliiseja.

Vierailija
17/25 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole saaneet kaikki yli 65v. äidilleni olen yrittänyt siun sote alueella varata aikaa, vaan ajanvaraus systeemi täällä on pelkkä vitsi..

Vierailija
18/25 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa perusterveistä rokotetaan 65-69v eli ikäryhmää, jolle saa edelleen antaa astraa. Muuten ollaan menossa vasta riskiryhmä 2:ssa, joille annetaan pfizeria. Varmaan tällä tahdilla kesän loppuun mennessä iso osa työikäisistäkin on saanut ensimmäisen rokotteen, mutta nuorimmilla menee varmasti syksyyn asti.

Vierailija
19/25 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla varata rokotusaikaa, koska missään varauksen vaiheessa ei kerrota minkä rokotteen tulisin saamaan. Otan vain sen rokotteen, minkä haluan.

Nyt kun ravintolat aukesivat, niin kuolemat taas lisääntyvät. Pakko olla vaan koko ajan eristyksissä.

Vierailija
20/25 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempäälässäkin Tampereen kupeessa voivat nyt varata aikoja 60-64-vuotiaat, siitä lasketaan ikäryhmittäin.

Jos ei nyt ihmeitä tapahdu, niin touko-kesäkuussa Suomeen saadaan isot määrät rokotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi