Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiktok tekee tyttärestäni onnettoman

Huolestunut äiti
19.04.2021 |

Onko teistä aikuisista kukaan kurkannut TikTokkia? Mun 14 vuotias tyttö ilmoitti, että ei aijo enää pitää ikinä rintaliivejä, kun TikTokkaajat osasivat kertoa, että rintaliivit on keksitty vain miesten seksuaalista mielihyvää varten.

Tällaisena isorintaisten naisten suvussa kasvaneena, olen tuosta tyttäreni ajatuksesta ihan kauvuissani. Järkyttävät niskakivut ja tissihiet, sekä ryhdittömät rinnat tytölle tulee, jos alkaa tuohon peliin. Katuu sitä myöhemmin.

Muutenkin erilaiset Tiktokkaajat tykittävät niin järjetöntä sisältöä tyttäreni katsottavaksi, että joudun kohta kieltämään koko sovelluksen nuoreltani.

Milloin on harmiteltu kun ei pidetty aikanaan kuukautisbileitä, mitkä pitäisi kuulemma pitää koska kuukautiset pitää kuuluttaa koko maailmalle nykyään. Ja milloin tyttö raivoaa isälleen, että kaikki miehet on turhia tässä maailmassa.

Minusta tämä on todella huolestuttava suuntaus. Ennenkaikkea siksi ettei tyttäreni vaikuta enää onnelliselta. :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko avauksesi niin hyvä, että päätit peukuttaa sitä?

Vierailija
2/10 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin lapseltani tiktokin pois. Aivan hullu paikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voisit ehkä äitinä puhua sille tyttärellesi. Ole kerrankin äiti.

Vierailija
4/10 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen muotoon ei liivien pito vaikuta millään tapaa. Se ryhti lähtee, tai on lähtemättä, hartioista. Kyllä ne niskakivut tai tissihiet joko pistävät tyttösi ruotuun tai hän keksii niihin toiset ratkaisut. Anna hänen päättää itse. Ei liivittömyydestä mitään pysyvää vahinkoa seuraa.

Vierailija
5/10 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini nyt voi olla onneton, vaikka ei olisi TikTokia. On niitä onnettomia teinejä ollut aiemminkin.

Onko isoin ongelma se, että lapsi saa sieltä ajatuksia, jotka ovat erilaisia kuin itsellä ja sitä ei sulata. Niitä voi tulla muualtakin, ihan perinteisistä kirjoistakin. Löytyy TikTokista paljon epäilyttävää materiaalia, myös sellaista, mitä pitäisi sieltä poistaa ja kieltää, mutta ei nyt noiden ap:n esittämien syiden vuoksi pidä kieltää.

Vierailija
6/10 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi kertoa miksi rintsikoita pidetään?

Ei ne edes näy vaatteiden alta toisin kuin liivittömät rinnat. Niistä ne miehet enemmän innoissaan on 😅

Itse seuraan omaa tyttöäni tiktokissa ja vähön vahdin mitä siellä puuhataan. Käyttäjätili on yksityinen.

Tyttöni kylläkin vasta 11-vuotias.

Siinä olen samaa mieltä että melko turha sovellus. Tyttäreni on eri mieltä ja tiktok on suunnilleen koko maailma!

Sinne tehdään tanssivideoita ja enemmän tyttöni ehkä katsookin toisten tanssivideoita, erilaisia temppuja ja haasteita. Varmaan näkee myös sisältöä mitä ei tarvitsisi nähdä valitettavasti. Näin ainakin luulen.

Juttele tyttösi kanssa vähän siitä mikä on totta ja mikä ei. Ei Suomessa mitään menkkabileitä ole kenelläkään. Ehkä jossain jenkkileffassa voi olla.

Ja jos joku asia ei tunnu itsestä hyvältä niin sitä ei kannata tehdä.

Vierailija
7/10 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että noin aikaisin oppivat, et miehet on turhia. Kiva yhteiskunta tulossa meille.....

Vierailija
8/10 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
9/10 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TikTokissa on kyllä välillä aivan sairas meno. Miesvih** ja joukkolynkkaamista, jos olet vähänkään eri mieltä jostakin.

N27

Vierailija
10/10 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksen perusteella vaikuttaa siltä, että tiktok tekee pikemminkin sinusta kuin tyttärestäsi onnettoman.