Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TikTok vie lapseltani terveyden

Tiktoksaahaostaaisotveet
19.04.2021 |

Eli öööö... Lapseni on siis nykyään TikTokissa 24/7, kirjaimellisesti. Ei nuku ollenkaan, vaan on siellä sovelluksessa. Ei suostu kouluunkaan menemään... Olen itse katsonut vähän tätä sovellusta ja siellä on ihan järjetöntä meininkiä! Ihme kakaroita tanssimassa ja heiluttelemassa pyllyä. Jotain anime tyyppejä ja turreja. Puuheppoja ja rekkaspottaajia. Myös vanhuksia. Nykyajan nuoriso. Toivottavasti lapseni ei tee mitään tuollaista. TikTok saisi haistaa paskaa!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat hänen käyttää TikTokia?

Vierailija
2/11 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan sama ongelma! Lapsi on koko ajan TikTokissa. Puhelimesta ei suostu luopumaan edes yön ajaksi, koska se kuulemma tuo hänelle turvaa. En ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain oon tehnyt oikein, kun mun lapset ei tee tommosia tyhmyyksiä - tai sit niillä on vaan järkee ja itsesuojeluvaistoa. Ei oo ees kavereissaan tommosia pöljiä. Ihan duunariperhe ollaan.

Vierailija
4/11 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä. 12-vuotiaasta kyse. Tähän asti mennyt ihan hyvin, mutta kevään aikana homma riistäytynyt käsistä. Lapsen kaverit myös ihan samassa jamassa.

Vierailija
5/11 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletteko te tosissanne? Ei ihme jos lapset on sekaisin kuin seinäkellot, jos vanhemmuuden taso on tuo.

Ja ei, en ole mikään natsikurin kannattaja, vaan ennen kaikkea keskustelun. Mutta kyllä se nyt niin on, että jos lapsilta alkaa terveys pettää somen takia, niin silloin aikuinen siihen puuttuu.

Vierailija
6/11 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktok on muuten koukuttava ihan näin aikuisellekin.

Vierailija
7/11 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää yhdessä mitä harrastuksia lapsesi voisi saada tiktokin tilalle? Onko hänellä ystäviä?

Jos puhe ei auta niin sanot hänelle, että otatte yhteyttä perheneuvolan ammattiauttajaan.

Vierailija
8/11 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhemmat annatte tämän tapahtua?  Jos lapsenne hakkaisi päätään seinään niin ettekö tosiaan väkisin menisi siihen väliin lopettamaan tätä toimintaa?

Vierailija
9/11 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toiset lapset lukevat ihan oikeita kirjoja vaikkapa stoalaisuudesta.

Toisaalla lapsi ei saa katsettaan irti älypuhelimen sovelluksesta, jonka tarkoituksena on lyhyet videot, jotka on kehitetty alhaisen keskittymiskyvyn adhd ihmisille.

Se on valintoja. Tuo kotiisi oikeita kirjoja. Äläkä anna lapselle uusinta omenapuhelinta.

Vierailija
10/11 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo nobra tiktokit on parhaita.

Vierailija
11/11 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huono koko TikTok!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi