Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei meidän pojat

Vierailija
19.04.2021 |

Jaa jaa, sain tästä tyttäreltä kuulla että koulussa oli draamaa. Hänen yhtä kaveria oli kiusannut koulussa poikaporukka ja tytär puuttui siihen ja sai melkoista haukkua osakseen. Ulkonäköä haukuttiin todella törkeästi (en erittele tarkemmin mutta henkilökohtaisuuksiin mentiin pahasti) ja haukuttiin lehmäksi ja hu*raksi. Tässä on ainakin yksi näistä pojista jopa kirjoitellut omalla nimellään törkeyksiä tuon kiusatun tytön sivuille ja siellä ovat nähtävillä. Tytöt kävivät rehtorille kertomassa ja koulu ei tehnyt asialle yhtään mitään.

Kun sain kuulla tästä otin noiden poikien vanhempiin yhteyttä ja sanoin suorat sanat. Ja tottakai: Ei meidän poika ainakaan, ei ainakaan nyt ja ei kyllä ole ja minun poika ei valehtele koskaan. Ja sitten sanottiin että itse asiassa se on toisin päin! Näitä pikkuprinssejä terrorisoikin tällainen tyttökaksikko. Saa tästedes kuulemma vain koulun kautta selvittää ja minusta eivät halua kuulla enää koskaan. Hyvä kun ei rikosilmoitusta väännetty, kun minun kielenkäyttö ei ollut tarpeeksi aikuismaista. Noihin poikien latelemiin törkeyksiin ei kommentoitu mitenkään.

En tiedä onko täällä näiden prinssien vanhempia mutta jos on, niin tässä minun viesti:
Jos minun poika tulisi minulle itkemään että meidän poikaporukkaa kiusaa kaksi tyttöä niin sanoisin että painu nyt kuuseen siitä ulisemasta. Anteeksi että meidän tyttö kävi viskaamassa teidän pikku prinssien miekat järveen.

Onko muilla kokemusta ja miten tuon saa loppumaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina creenshotit törkykirjoituksista. Siinä on koulun ja vanhempien paha mennä väittämään, ettei mitään ole tapahtunut.

Vierailija
2/3 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin kysyä jos tuolla tytöllä on vielä tunnukset tallessa kun sulki ne sivut sitten tuon kirjoittelun takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täytyy sanoa että sen verran paskaa sataa näköjään laariin että pakko blokata noiden vanhempien viestit.

Olisin kyllä odottanut että olisi poikansa pistänyt kuriin, mutta toisaalta jos olisivat olleet normaalit vanhemmat niin pojat ei varmaan olisi ollut kiusaajiakaan.

Varoitus muille jos teette saman niin tämä on sitten seuraus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme