Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsui kylään mutta ei halunnut harrastaa seksiä?

Vierailija
19.04.2021 |

Ei myöskään halunnut suudella tai halata. Seksiä ei halunnut koska sanoin minulla onkin kuukautiset, mutta ei sitä ennenkään yrittänyt mitään. Kerran ollaan aikaisemmin nähty (Tinderin kautta tavattiin) ja silloin kävi kiinni kuin sika limppuun ,vaikka oli julkinen paikka ja jopa ehdotti mentäis johonkin vessaan touhuamaan. Oli vähän epäviehättävä olo ja hämmentynyt nyt, tuntui että uskallanko edes koskea toiseen kun noin etäinen? Selaili myös kännykkää kovasti ja tuli paljon viestejä pitkin päivää. Oli keskittynyt kännykkään. Ehkä sillä oli joku toinen kiinnostava siellä puhelimessa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies ja nainen voi olla vain ystäviä?

Valitettavasti tahtoo mennä nuzzimizhommiksi ennemmin tai myöhemmin.

Itsekin olen herännyt siihen, että naispuolinen ystäväni imi ka-lu-ani, ei tarttis silleen tehdä!

Vierailija
22/23 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffeillä ehdottaa vessapanoa ja lähdet toisille treffeille? Aika yllättävää minusta, mutta jokainen tekee omat valintansa.

Hyi, likaiseen vessaan panolle, ei ikinä. Joku hoito käynyt ennen sua, unohda koko tyyppi, miksi tutkii vain kännykkäänsä ei seurustele sinun kanssasi, jos pyytää kylään. Onko kännykkä tärkeämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut vastaavanlaisia naisia ja jätin ne siat samantien. Outoa sakkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi