Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Insinööri mies, kuinka koulutettu nainen pitää olla?

Vierailija
19.04.2021 |

Eli parisuhde mielessä, kuinka koulutetun naisen pitäisi olla jotta voisit ajatella suhdetta hänen kanssaan?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, insinööri. En koske pitkällä tikullakaan yhteenkään insinööriin. Ehdoton ei.

Vierailija
2/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän, sen parempi. En kaipaa mitään ilmastoahdistuvaa viheritiötä itkemään masennuksestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei sillä koulutuksella väliä kunhan tienaa noin saman.T: Brutto n7300e/kk

Vierailija
4/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri ja sairaanhoitaja, match made in heaven!

Vierailija
5/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, että osaa palvella MIESTÄÄN! T: insinööri

Vierailija
6/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opistotutkinto kuten itsellänikin!

Vierailija
7/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vähemmän, sen parempi. En kaipaa mitään ilmastoahdistuvaa viheritiötä itkemään masennuksestaan.

Just joku sellainen johon voi käyttää sitä taloudellista väkivaltaa. Minä maksan, sinä tottelet. Lähärit on hyviä kumppaneita.

Vierailija
8/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistokoulutus lääkäri, ekonomi tai vastaava. Ehkä toista teknisestikouluettua en ottaisi, mutta toisaalta ei sitä mikään estäisi.

Vierailija
9/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörille sopivat vaimot:

1. Insinööri

2. Lääkäri

3. Tietokoneiden kanssa ammatikseen puuhasteleva

4. Jokin muu yliopistoihminen tutkija tms.

Vierailija
10/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joku sellainen johon voi käyttää sitä taloudellista väkivaltaa. Minä maksan, sinä tottelet. Lähärit on hyviä kumppaneita.

Sinänsä mielenkiintoista oli se että sairaanhoitajia ja lähäreitä ei aikanaan insinööriopiskelijat kiinnostanut. Korkeammin koulutettuja taas kiinnosti pois lukien dippa-inssit jotka nyrpisti nenää. Sitten työelämässä dipatkin oli jo kiinnostuneita. Tulin siihen lopputulokseen että naisia kiinnosti se, että on lukenut edes jotain ja loppu oli sitten itsestä kiinni.

Vierailija
11/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kunhan antaa kakkosta.

Vierailija
12/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pösilö! Kuhan on rakkautta, se riittää❤️

Vierailija
13/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistotutkinto on tällä DI:n vaimolla,täysin eri puolelta. Hyvin mennyt parikymmentä vuotta

Vierailija
14/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin työtön ei käy?

Vierailija
15/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos insinöörillä on sydäntä jakaa muille omista rahoistaan, niin ei se ole toiselta pois, ellei kyseessä ole juuri vihreä ilmastoahdistunut masennuspotilas.

Vierailija
16/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen koulutuksella ei ole niin väliä, kunhan on jokin ura ja päässä järkeä. Monet ns. korkeakoulutetut naiset ovat tekofiksuja, muka kiinnostuneita asioista, mutta oikeasti ovat realityn suurkuluttajabimboja.

Vierailija
17/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insinööri ja sairaanhoitaja, match made in heaven!

Toinen on tunnekylmä ja toinen yrittää pelastaa?

Vierailija
18/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen DI. Kokemus on osoittanut, ettei koulutuksella ole mulle merkitystä. Älykäs pitää olla vaikkei olisi erityisen koulutettu. Sellainen älykäs fitnessmimmi on hyvä, jonka löysinkin.

Vierailija
19/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta lähipiirissäni insinöörien kumppaneina on, ruotsinkielen opettaja, luokanopettaja, puheterapeutti, tradenomi, sairaanhoitaja, sekä lääkäri.

Vierailija
20/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök, insinööri. En koske pitkällä tikullakaan yhteenkään insinööriin. Ehdoton ei.

Täysin samaa mieltä! Lähes mikä tahansa muu käy, mutta ei insinööri. Olen maisteri itse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä