Nelikymppiset naiset mistä ostatte vaatteenne?
Kommentit (91)
Alpa: pari neuletakkia sekä neulemekko minulla on Alpalta. Ovat hintavia, mutta laadukkaita. Eivät nyppäänny.
Ommellinen: vaatteet ommellaan Suomessa, haluan kannattaa suomalaista tuotantoa. Täältä olen ostanut rentoja hameita, collegepaitoja ja huppareita.
Lumoan: valmistetaan vastuullisesti Euroopassa. Kivoja paitoja, ovat olleet hyvälaatuisia.
Nosh: hyviä perusvaatteita, t-paitoja, pitkähihaisia, legginssejä yms.
Nanso: hyviä perusvaatteita, joskus kivoja mekkoja ym.
Lontoosta juuri ennen koronaa ostin aika paljon vaatteita, nyt lähinnä kirpputoreilta hyvin satunnaisesti kun työpaikka meni, enkä juuri tarvitse mitään.
Tänään ostin kesäkengät cittarissa. Kaikki -30%, maksoi vaan 17euroa.
Muuten en osta vaatteita. Mutsi tyrkyttää omiaan aina kun ostelee eikä käytä/mahdukaan niihin.
En käy missään niin ei tarvitse. 🤷♀️
Zara, Mango, Gauhar, Reserved, Other Stories, Monki, HM, COS, Arket, Uniqlo etc. Noista olen löytänyt kivoja työ- ja vapaa-ajan vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Zara, Mango, Gauhar, Reserved, Other Stories, Monki, HM, COS, Arket, Uniqlo etc. Noista olen löytänyt kivoja työ- ja vapaa-ajan vaatteita.
Gant unohtui listalta. Tykkään sellaisesta hienostuneesta ”officetyylistä” töissä. Vapaa-ajalla tyylini on aika preppy.
Ostan Zarasta, Reservedistä, Vero Modasta ja Stockalta. Sitten ihan jotain Adidasta ja Nikea urheilukaupasta.
Ihmettelen ettei täällä ole vielä mainittu Vilaa. Sieltä itsellänikin on iso osa vaatteista nykyään. VeroModan laatu on selvästi laskenut viime vuosina, materiaalit ovat tosi surkeita.
Lisäksi ostan vaatteita jonkin verran H&M:stä, Stokkalta, Cubuksesta, Stadiumista.
Lindexiltä joskus jotakin satunnaista mutta niillä on kovin reilut koot, S on tosi väljä eikä istu ja XS usein jää paidoissa liian lyhyeksi.
Nettikauppoja en jaksa selailla ollenkaan.
Ostan kirpputorilta, koska ei ole vakituista työpaikkaa. Nytkin saan vuodeksi toimistotöitä palkka 2200 brutto, mutta työ ei ole vakituinen.
Vierailija kirjoitti:
Entäs miten huomioidaan levinneet peput? Tarvitaan xxxxl kokoiset hanurin kohdasta.
Ehdotan telttaperseveroa.
Asun Tampereella, koskarin Muotikaarre on luottoliike.