Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppiset naiset mistä ostatte vaatteenne?

Vierailija
19.04.2021 |

Vaatekauppojen nimiä kertokaa, kiitos!

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 v. Ostan etupäässä Haloselta, ja sieltä lähinnä paitoja. Farkut H&M. Muut kalliimmat, ja muutenkin suurimman osan, esim. takit, mekot ja kengät Torista, ja sieltä vain merkkivaatteita. Ihmiset luulevat että olen hyvin toimeentuleva, vaikka oikeasti olen salaköyhä...

Vierailija
62/91 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugo Boss, Max Mara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma ja kirppis. Näin on ollut jo vuosia.

Vierailija
64/91 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massimo Dutti, Benetton ja COS on mun suosikkeja. Filippa K myös, mutta on ylihinnoitellut itsensä.

Vierailija
65/91 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloselta, Espritiltä ja Tommy Hilfigeriltä pääasiassa ostan vaatteeni.

Vierailija
66/91 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialta. Ei ole väliä kunhan on minulle sopiva, kaunis ja sopivan hintainen. Ostan sekä kalliita merkkivaatteita, esim. Ralph Laurenin paitoja, että toisesta ääripäästä voin löytää ihanan paidan vaikka töihin jostain marketista, hinta 5 e ale-tangossa. Farkut ostan mieluiten vähän kalliimmat, halvat eivät kestä käyttöä ja pesua, esim. h&m:n farkut hajoavat todella nopeasti mutta vähän kalliimmat merkkifarkut kestää kauan ja kuluu hitaammin. H&m:n farkuissa ei kyllä sinänsä ole mitään vikaa, hinta on houkutteleva. Mutta jos pihistelee ja ostaa sieltä niin sitten on varauduttava siihen että muutaman kuukauden päästä on ostettava uudet. Ei hyvä ympäristön kannalta. Mekkoja ja hameita en käytä.

Vierailija
67/91 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolta enimmäkseen tilaan, kun sieltä saa pitkien ihmisten vaatteita. Only ja Selected Femme on mulle sopivimmat. Joskus harvoin asioin H&M:llä, sieltä ostan lähinnä urheiluvaatteita.

Vierailija
68/91 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin on ollut ihana pongailla kaikkia suomalaisia vaatekauppoja netistä, joissa on selkeästi ilmoitettu kokotaulukot. Toki on niitäkin verkkokauppoja, jotka myyvät ulkomailla valmistettua, mutta Suomessa suunniteltua vaatetta.

Viimeksi taisin ostaa Marita Huurinaisen mekon ja sitä edeltävä oli Nanson paita. Nudgesta ja Ommellisesta joskus haaveilen, mutten ole vielä mitään ostanut. R-Collectionin parka välivuorella olisi seuraavana hankinnassa. Sekä se perinteinen Marmekon raitapaita.

Pyöräilykenkien valmistajia ei taida vielä olla Suomessa ollenkaan niin en ole päässyt vaihtamaan kotimaisiin. Pikkuhiljaa..

saahan sitä haaveilla kotimaisesta vaatekaapista, mutta kyllä todellisuus on suuriltaosin  edelleen toinen, sillä niiden vanhojen tuttujen perässä menee arjessa nopeammin, kun edelliset kuluu pois. Vero Modan farkkua ja toppia sekä Zalandosta ostettuja urheiluvaatteita ja Triumphin rintaliivejä tutulla kokotaulukolla (toki joka kerta uudestaan mitattuna), eli aika sekalainen vaatekaappi on kuitenkin, ja hyvin turvallisuuden hakuinen - olen aina ollut tylsä pukeutuja, jonka vaatekaappi sisältää vaatteita, joiden kanssa ei tarvitse miettiä liian kauaa päälle laitettavaa.

Vierailija
69/91 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan melkein kaiken Zalandolta paitsi takit, kengät ja rintsikat. Joskus kun kaarituet ahdistaa, niin sitä varten käytössä on Cotton on body -merkin joogatoppeja.

Karttelen akryylia, koska se on yhtä kuin huono laatu. Ja 100% puuvillaa, koska kutistuu pesussa, vaikka pesisin ohjeen mukaan.

Viimeksi tilasin Zalandolta Jacqueline de yongin kauluspaidan joka sopii arkeen ja illanistujaisiin, Saint Tropezin poolon ja Vero Modan kangashousut.

Kenkiin kannattaa panostaa, koska tekevät perustyylistäkin siistimmän näköisen.

Vierailija
70/91 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä torstaisin.

Vierailija
71/91 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä aina kerran vuodessa olen käynyt Espajassa ja sieltä ostellut sen vuoden vaatteet. Nyt ei ole onnistunut niin muutamat ostin Zalandolta ja loput urheilukaupasta (etätöissä kun kuluu vaan pieruverkkareita lähinnä)

Kesävaatteet on tullut ostettua reissusta ja nyt niitä onkin niin paljon, että en elinaikanani tarvitse enempää, mutta kunnon talvivaatteita ei Välimeren maista saa.

Vierailija
72/91 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin vaatteita tällä hetkellä yllä.

Vierailija
73/91 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 + rikssnittet just zarasta vaatteita

Jos jotain tarviin sieltä ostan usein .

Vierailija
74/91 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi, kirpparit. Ostan jonkin verran kalliimpia kotimaisia vaatteita, esim. R-Collection, With love Sanna Hopiavuori, Ruskovilla jne. Osan ostan urheilukaupoista (omalla paikkakunnallani Kesport), Tuurin kyläkaupasta (siellä on esim. melko suuri valikoima Espritiä) ja satunnaisesti jostain Henkkamaukasta tmv.

Vierailija
75/91 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolta. Siellä on mahdollisuus selailla pitkille naisille tarkoitettua valikoimaa.

Vierailija
76/91 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellos.fi

Vierailija
77/91 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolta ja lähinnä Ralph Laurenia. Hameita ja housuja on tosin vaikea lyhyenä ja laihana mutta lanteikkaana vaikea netistä löytää joten välillä käyn Helsinki Outletin Gantilla, Bossilla ja Tiger of Swedenillä niitä etsimässä.

Vierailija
78/91 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pariin vuoteen ostanut uusia vaatteita. Tyyli on sama kuin kaksikymppisenä. Farkut ja siisti t-paita. Tai neule. Ei kai sen tyylin ja koon tarvitse vaihtua vuosikymmenten mukaan? Varmaan kuuskymppisenä alan käyttämään sitten kukkamekkoja ettei purista. 

Vierailija
79/91 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just täytin 40, en tiiä oonko hyvä kommentoimaan vielä.

Mutta Vero Modasta, Cubuksesta, Gina trikotista, Stadiumista, Nellystä, Zarasta, Zalandosta. 

Vierailija
80/91 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boozt.comista Bossia, Ralph Laurenia ja muita laatumerkkejä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi