En keksi mitään ruokaa
Pitäisi lähteä kauppaan hakemaan ruokaa, mutta en keksi mitään. Ei tee mieli mitään ja ruoanlaittokin tuntuu vastenmieliseltä. Mitä ihmettä sitä keksisi.
Kommentit (22)
Mä olen juuri löytänyt puikulaperunat. Kunhan ne pesee hyvin ja laittaa hiukan öljyä sekä mausteita pintaan, puoleksi tunniksi uuniin. Helppoa. Kaveriksi sopii melkein mikä vaan.
No jos ei huvita laittaa niin ota joku valmisruoka. Vai pitääkö laittaa perheelle "oikeeta ruokaa"?
Avokadopasta. Helppoa, nopeaa ja hyvää..
Kaalisoppaa! Alkoi niin jo eilen tekemään mieli, nam!
Meillä tänään jauhemaksapihvit ja muusi+vihannekset.
Huomenna kala...jne...
Mä laadin koko ruokalistan viikoksi, ei tarvitse joka päivä pähkäillä, mitä tekisi.
Joo, tiedän, olen tylsä😊
Lähes kymmenen vuotta ollut ketogeenisellä ruokavaliolla ja koskaan ei ole ollut näin helppoa kun oppi siihen, että ruoka on vain polttoainetta, josta kuuluu saada ne ravinteet. Kauppalista on hyvin lyhyt ja siihen menee vähän aikaa ja rahaa.
Siemeniä, manteleita, turkkilaista jogurttia, marjoja, kananmunia, kalaa, kalkkunaa, kanaa, oliiviöljyä, yrttejä ja sitruunaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tänään jauhemaksapihvit ja muusi+vihannekset.
Huomenna kala...jne...
Mä laadin koko ruokalistan viikoksi, ei tarvitse joka päivä pähkäillä, mitä tekisi.
Joo, tiedän, olen tylsä😊
Hih hih
Pärjää sitä yhden päivän syömättäkin, ja sitten kun yöllä nälkä räjähtää, niin sitä syö vaikka kuivaa makaronia kaapista. Problem solved, eikä tarvinu tehä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kymmenen vuotta ollut ketogeenisellä ruokavaliolla ja koskaan ei ole ollut näin helppoa kun oppi siihen, että ruoka on vain polttoainetta, josta kuuluu saada ne ravinteet. Kauppalista on hyvin lyhyt ja siihen menee vähän aikaa ja rahaa.
Siemeniä, manteleita, turkkilaista jogurttia, marjoja, kananmunia, kalaa, kalkkunaa, kanaa, oliiviöljyä, yrttejä ja sitruunaa.
Unohdit maanpäälliset kasvikset.
Lohhta, peruna siivuttuna, philadtuorejuustoa, purjosipulia ja vähän mustapippuria kääärittynä folionyyttiiin ja salaattia ja patonkia kylkeeen.
Mä tein lihapullia ja keitin perunoita
Kiitos ideoista! Teen ehkä pastaa tai ostan jotain valmista. Asun yksin eli ei tarvitse ruokkia isompaa joukkoa.
Ap.
Jos et ole lihava,niin tilaa hesestä ja hae 25min sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Itse kanssa olin tulossa suosittelemaan tätä. Ihmettelen miksi ihmeessä noin paljon alapeukkuja? Tosiaan on todella nopea ja herkullinen arkiruoka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kanssa olin tulossa suosittelemaan tätä. Ihmettelen miksi ihmeessä noin paljon alapeukkuja? Tosiaan on todella nopea ja herkullinen arkiruoka.
Koska se on tylsä ruoka. Maistuu kerran, sitten ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on tylsä ruoka. Maistuu kerran, sitten ei enää.
Itse lisään avokadon lisäksi joukkoon vaikka pinjansiemeniä ja milloin mitäkin. Aina voi vähän muunnella reseptiä niin ei kyllästy.
Laita spagettia. Kastikkeeksi purkki pestoa tai vaikka voita ja valkosipulia. Ei mene kauan, ei ole työlästä, ei ole kallista, ja kyllä sillä mahansa täyttää.