Lue keskustelun säännöt.
Ihanaa, sade! Heräsin viime yönä siihen, että oli vaikea hengittää savupäästöjen takia
15.08.2006 |
olin valveilla varmaan 2 tuntia ja seurasin ilmatieteenlaitoksen sivustoja. Kurkussa tuntuu vieläkin vähän pahalta, mutta nyt on ilma raikastumassa!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla