Tuli myötähäpeällinen olo, kun vastaan käveli nainen Revolution Race housuissa.
En tiedä onko myötähäpeä oikea termi, en osaa kuvailla. Mutta jotenkin eräs merkin mainostaja on sen niin pilannut, että tuli tunne että en itse kehtaisi ikinä käyttää. Pitkospuilla retkeilyreitillä housut käveli vastaan.
Itselläni oli 20 vuotta vanhat rukan tuulihousut, eli ei mitään varaa kehua kyllä omia vaatteita.
Kommentit (42)
Enpä ole koskaan kuullutkaan ko. merkistä enkä sitä tunnistaisi, ellei siinä sitten lue se merkki kissankokoisin kirjaimin. Muutenkaan ei kiinnosta muiden vaatteet eikä se, kuka niitä mainostaa.
Miksi tämänkin tänne kirjoitin...
Kaikkea otuksia sitä pitkospuilla kävelee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Maisuli mainosti merkkiä.
Aitolehmä ja paljastelija sieppo myös. Ai niin ja Rosanna kuljukainen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas iskee myötähäpeä ihmisistä, jotka käyttävät sanaa myötähäpeä.
Eihän se sana edes tarkoita sitä, mitä sillä yritetään kuvata. Ei voi hävetä jonkun myötä, jos asianosainen itse ei häpeä ollenkaan.
Ahaa. Enpäs tiennyt Maisulin kyseistä merkkiä mainostaneen. Eipä kyllä kiinostakaan.
Mulla on kahdet RR housut. Ihan vaan siksi, että ne on hyvät päällä ja sopii vapaa-aikaan sekä ajoittain myös työmaalle, kun teen liikkuvaa työtä. Mulle on se ja sama mitä joku ap:n kaltanen luuseri musta housujeni perusteella miettii.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän säälittävän aloituksen pointti on?
ap:lle tuli mieleen, kun kulki porvoolaisilla pitkospuilla.
Ihan siistit diskreetit housut.En nähnyt sitä mitä odotin. Maon kuva punaisten housujen päällä ,Kiinan lippu ja teksti Revolution .
Mitä ihmeellistä niissä sitten on? Katsoin niin normaalin näköiset housut.
Ap pelkää, että jos käyttää Maisulin mainostamia housuja, niin leimaantuu itse samanlaiseksi kuin Maisa.
En haluaisi Maisan housuihin hypätä. Varmaan heti alkaisi jalat harottamaan.
Saakohan tässä ketjussa keskustella M.aisulista? Mainostaakohan vielä kyseistä merkkiä?
Minusta ne revolution housut on niin kittanan näköiset, että en ole edes harkinnut ostavani.
Haluan retkeillä mukavissa vaatteissa ja sinne alle pitää tarvittaessa sopia villahousuakin.
Olinkohan se minä jota nyt häpeät? Mulla on tuollaiset housut, ihan tosi hyvät ja toimivat ulkoiluun. En seuraa Maisaa enkä muita kohujulkkiksia, joten en tiennyt että mainostavat niitä. Olen erittäin tyytyväinen housujen laatuun ja ulkonäköön, se on se pääasia. Sairaat housujen kyttääjät voivat jäädä omaan arvoonsa, huvinsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ne revolution housut on niin kittanan näköiset, että en ole edes harkinnut ostavani.
Haluan retkeillä mukavissa vaatteissa ja sinne alle pitää tarvittaessa sopia villahousuakin.
Kannattaa ostaa oikean kokoiset, niin eivät ole kittanat. Tosi joustavat ja hyvät käytössä, ohuet merinovillaiset housut mahtuvat mainiosti alle.
Vierailija kirjoitti:
Ap sohasi nyt muurahasipesään. av mammat kulkee maisulin ale koodilla ostetuissa racereissa.
Mä en ostaisi Superdry-teinivaatteita, joita Aitolehti mainostaa. :)
Tulipas kyllä myötähäpeä kun tätä kommenttiketjua luin ja kuulin että jollakin on niin vähän omaa elämää että nolostuu jonkun toisen ulkoiluhousuista (etenkin kun ko. Ulkoiluhousut on todennäköisesti ollut huomattavasti imartelevammat kuin joka toisella kulkijalla yleensä on.. ulkoiluhousut kun yleisestikin ottaen on aika kammottavan näköisiä lähes kaikki) saatika sitten että vielä semmoisesta syystä että joku b-luokan julkkis, jota ei kukaan muu edes tiedä kun vauva.fi:n lukijat(enkä yritä mitenkään vähätellä vauva.fi:n lukijoita, mutta se on aivan äärimmäisen rajattu määrä ihmisiä), joten b-luokan julkkiskin taitaa olla aikamosta liiottelua/imartelua hänelle on niitä mainostanut... -.- voih tätä myötähäpeän määrää, mitenhän tästä nyt selviän? Onkohan OP:lla käynyt mielessä että entäpä jos ne ulkoiluhousut onkin oikeasti hyvät? Ovat kuulemma kestäviä ainakin ja kohtuu hintaisia verrattuna aivan kaikkien muiden valmistajien vastaavanlaisiin
Paha on sun addiktio ap, pitää eräästä jankuttaa keinolla millä hyvänsä näköjään.