En vaan tajua joidenkin miesten logiikkaa parin etsinnässä tai parisuhteissa
Nimittäin, että naiselta voi vaatia kaikenlaista. Karvat pitäisi olla aina ajeltu, hygienia tiptop, ihosta täytyy pitää hyvää huolta, hiukset nätisti laitettu, seksikkäät ja kauniit vaatteet, timmi kroppa yms.
Sitten tämä mies itse kuitenkin pukeutuu mihin sattuu nuhjuisiin ja huonosti istuviin rytkyihin, ei huolehdi yhtään ulkonäöstään, ei jaksa ehkä pestä hampaitaan edes kunnolla saati langata niitä ikinä, ei harrasta minkäänlaista liikuntaa, syö surkeasti ja epäterveellisesti, ryyppää itselleen kaljamahan, iho on huono, jne. Miten tällaiset voi oikeasti kuvitella, että kukaan edellä mainitun kaltainen nainen jaksaa tuollaista?
Kommentit (50)
Ap, mistä päättelet, että valtaosa miehistä vaatisi naiselta noita kaikkea? Muutaman miehen aivoituksilla taas ei kannata vaivata päätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tajua logiikkaa sinun avauksessasi. Vaatia? Kuinka usein joku mies tulee vaatimaan sinulta, että "Sinulla pitää olla karvat pitäisi olla aina ajeltu, hygienia tiptop, ihosta täytyy pitää hyvää huolta, hiukset nätisti laitettu, seksikkäät ja kauniit vaatteet, timmi kroppa yms."? Minulle ei ole koskaan tullut kukaan sanomaan tuollaista. Ja jos tulisi, niin toteaisin hänet avohoitotapaukseksi.
Sen sijaan jokaisella on oikeus etsiä ja haluta juuri sellaista elämänkumppania, mitä itse kokee kaipaavansa. Eikä se riipu mitenkään siitä, millainen itse on.
Nämä tapaukset vain tuntuvat haluavan että kaikkien maailman naisten pitäisi muuttua tuollaisiksi ja suuttuvat kun sitä ei tapahdu. Haluavat myös että sellainen nainen tulee kotiovelta hakemaan.
Nainen ei myös saa koskaan vanhentua. Yksi ryppy = ansaitset väkivaltaisen kuoleman...
No sitten keskustellaan vain näistä "tapauksista". Heidän toiveilleen ei varmaankaan voi mitään. Paitsi, voi nostaa kytkintä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Oletko AP koskaan miettinyt miksi olet yksin?
Mistä päättelit, että minä olisin yksin? En ole.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, mistä päättelet, että valtaosa miehistä vaatisi naiselta noita kaikkea? Muutaman miehen aivoituksilla taas ei kannata vaivata päätä.
"joidenkin miesten" = valtaosa miehistä
öö
Kunpa löytäisin itseäni vastaavan naisen. Riittää että pukeutuu nuhjuisesti ja tyylittömästi mukavuus edellä ja on hoikka. Lisäksi samat kiinnostuksenkohteet plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa löytäisin itseäni vastaavan naisen. Riittää että pukeutuu nuhjuisesti ja tyylittömästi mukavuus edellä ja on hoikka. Lisäksi samat kiinnostuksenkohteet plussaa.
Miksei tuohon käy harrastusporukan poikakaverit?
Ihan hyvä alku naisystävän ominaisuuksista. Näiden lisäksi tulee olla myös miellyttävä luonne, riittävän nokkela, sivistynyt ja sopivan flirtti.
Ei tulisi kuitenkaan mieleenkään vaatia näitä ominaisuuksia keneltäkään tai sanoa niistä mitään ääneen. Kannattaa keskittyä niihin, jotka ne jo valmiiksi täyttävät. Sapluunaan sopii alle 5% vastaan tulevista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tuohon käy harrastusporukan poikakaverit?
Koska en ole homo.
Kai se sama kiero logiikka pätee myös toisinpäin. Miehen pitäisi olla riittävän kokenut, mutta ei saisi sitten enää olla missään tekemisissä muiden naisten kanssa.