Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi kuulin juuri, että 24h kaupassa asioivat yöllä

Vierailija
18.04.2021 |

Pääsääntöisesti nuoret ja "laitapuolen" kulkijat. Tietenkin ilman maskia, mutta kuulemma syövät salaa fazerin sinistä (papereita löytyy) ja imevät ruiskulla etenkin appelsiineista mehua. Yök yök yök. Sukulainen töissä siis kaupassa ja näin väitti. Yök!

Tiedän, että täällä paha huumeongelma, mutta en tiennyt tuollaista😯

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos ne appelsiinit onkin ollut nykyään niin kuivia. Niistä on mehut menny parempiin suihin.

Ei ne suihin mene. Suoraan suoneen piikittävät appelsiinimehua. Sellaista se on kun oikein pohjalla ollaan.

Vierailija
22/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle perheelliselle  naiselle on mentävä kauppaan   iltayöstä.   Ei tarvitse raahata lapsia silloin  mukaan.  Nykyään  yhteisunta   pyörii  24 /  7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Jostain syystä on vartiointi unohtunut?

Vierailija
24/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ne ime sillä ruiskulla suoraan mehupurkista, toimisi vähän paremmin 😁

Vierailija
25/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo samaa lössiä varmaan mitä näin keskellä päivää tunnelin s marketissa:

Jonotin ns herkkutiskille ostin valmista salaattia, lohta jne kotiin syötäväks.

Mun edelllä jonotti näitä resuisia mustalaisia,jotka kerjää kadulla. He ostivat grillikanaa, lohta jne. Vähän ajan päästä kun menin kassalle näin tyhjiä muovipakkauksia missä oli kanan jämät jne hintalappuineen: siis

Ruoat oli syöty ennen kun kaupasta mennään ulos😡😡🤬 itse kyllä poistun kaupasta kassan kautta maksamalla itse!!

Nyt jos haluatte ala-peukuttaa siitä vaan mutta kyllä veetuttaa tommonen varastelu, me kaikki joudumme sen tuotteissa maksamaan!!!!!!

Joo veetuttaa niin. 90% 'suomalaisista' kutee alkuperäisten arjalaisssuomalaisten identiteetillä. Muakin veetuttaa tuollainen identiteettivarkaus.

Vierailija
26/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että ne putsaa ruiskujaan sitruunoihin.

Vierailija
27/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuikkaako ne siis appelsiinimehua suoneen sillä ruiskulla?

Joo. Saa kaikki C-vitamiinit talteen.

Vierailija
28/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään ihmiset pitävät tätä jonain vitsinä.. No itse en keksi miksi olisi valehdellut.

Miksi ihmeessä ne imisi jotain appelsiineja :Dd ehkä siksi pidetään vitsinä kun toi on ihan naurettava väite ja kertoo hyvin kuinka paljon tiedätte huumeidenkäyttäjistä. Uskot kai myös, että huumeita käytettyään alkaa uskoa olevanda appelsiini ja kuorimaam ihoaan? Miksi nyt kukaan siitä valehtelisi.

Vierailija
29/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne ota mehua appelsiineista, vaan ruiskuttavat tappavaa huumetta sinne.

Kiusa se on pienikin kiusa. Isompi vielä parempi.

Jep, köyhät narkk arit jotka joutuu esim. lainaamaan läheiseltä tai pahimmillaan ryöstämään kauppoja saadaakseen päivän huumeannoksensa antaa huumeensa ilmaiseksi tuntemattomille ihmisille :D

Vierailija
30/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään ihmiset pitävät tätä jonain vitsinä.. No itse en keksi miksi olisi valehdellut.

Miksi ihmeessä ne imisi jotain appelsiineja :Dd ehkä siksi pidetään vitsinä kun toi on ihan naurettava väite ja kertoo hyvin kuinka paljon tiedätte huumeidenkäyttäjistä. Uskot kai myös, että huumeita käytettyään alkaa uskoa olevanda appelsiini ja kuorimaam ihoaan? Miksi nyt kukaan siitä valehtelisi.

No en usko, että luulevat itseään appelsiineiksi. En vaan ymmärrä miksi olisi valehdellut asiasta. Mistä minä tiedän miksi imisivät ruiskulla appelsiineja, tai edes miksi syövät salaa suklaata.

Ehkä ovatkin sitten jotain yöllisiä diabetes 1 asiakkaita.

Iso kauppa, yksi kassa ja kaksi tai 1 vartijaa. Tuskin kerkiävät vahtimaan niin tarkkaan.

Vierailija
31/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ollut sellainen tunnettu urbaani legenda, että huumeidenkäyttäjät putsaavat ruiskujaan tuikkimalla niitä kaupan appelsiineihin. Itse olen tässä korona-aikaan käynyt pääasiassa iltaaikaan tai puolenyön tienoilla kaupassa ja en ole muuta ärsyttävää huomannut kuin isompia nuorisoporukoita, jotka saattavat etenkin parkkihallissa viettää aikaa ilman maskia.

Vierailija
32/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos päivän nauruista.

Vierailija
33/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ne ruiskuttas huumetta appelsiineihin???

No niinpä. Joutuvat persehiessä hankkimaan rahaa kalliisiin huumausaineisiin ja sitten ruiskuttaisivat niitä joihinkin appelsiineihin. Voi elämä. :D

Vierailija
34/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki muuten noissa 24h aukioloajoissa on? Alkoholia ei kuitenkaan saa ostettua tuona aikana.

Kaikille alkoholi ei ole välttämätöntä. Kaupalle tuo yöaukiolo on melko halpaa. Isoissa hypermarketeissa on joka tapauksessa porukkaa töissä läpi vuorokauden. Kuormia alkaa tulla puolen yön jälkeen ja hyllytykset pitää olla aamuksi valmiina. Minimissään tarvitaan yksi kassa ja yksi vartija. Ja hiljaisina hetkinä kassa voi hyllyttää kassan lähellä olevia hyllyjä.

Harva asia on välttämätöntä, mutta onhan se nyt onnetonta jos tiettyjä asioita ei kaupasta saa tiettyihin kellonaikoihin. Itse käyn kaupassa mieluummin silloin kun sieltä saa ostettua kaikkea mahdollista.

Vierailija
35/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi narkit imuroisivat appelsiineja ruiskuilla? Hei ihan oikeasti, joku uskoo tällaista urbaanilegendaa :D :D

Vierailija
36/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perseaukisen viimiset pirit appelsiineihin?

No ei varmasti mene.

Sisäfile menee housunkaulukseen, jos jotain kaupassa menee.

Vierailija
37/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumeruiskut puhdistetaan sitrushedelmissä

Vierailija
38/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jekke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumeruiskut puhdistetaan sitrushedelmissä

.. Mä googlasin tämän. Löysin tuollaisen selityksen. Toinen oli että käytetään liuottimena ja kolmas tämä täälläkin väitetty urbaanilegenda.

Ap. (jonka sukulainen siis kertoi tätä tapahtuvan kaupassa, jossa työskentelee).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä