Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäisitkö puolisoasi jos et jäisi kiinni asiasta?

Vierailija
18.04.2021 |

Niin eli pettäisitkö puolisoasi kiinnostavan henkilön kanssa jos kukaan ei saisi tietää. Kiitos vastauksista!

Pettäisitkö puolisoasi jos et jäisi kiinni asiasta?

Vaihtoehdot

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nykyistä. Ei ole kyllä mitään "kiinnostavia ihmisiäkään" näköpiirissä. Aika aikaansa kutakin, ja menin parisuhteeseen vasta kun tiesein että nyt on juoksut juostu. Semmoista olisi typerä tehdä mitä ei itse halua tehdä.  Haluan elää luotettavassa suhteessa ja luottamus koskee molempia, joten olisi erikoista väittää haluavansa luotettavan suhteen ja sitten kuitenkin itse pettää.

Vierailija
22/76 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua koskettaa ketään jota en rakasta, ja koska rakastan miestäni, en rakasta ketään toista miestä.

Joskus olen nähnyt unta pettämisestä ja se oli ihan kauhea tunne kun heräsi eikä heti tajunnut että se oli vain unta.

Jos en rakastaisi ja haluaisi enää miestäni, ottaisin ensin eron ja vasta sitten etsisin uuden miehen jota haluaisin. Saattaa olla että ei se kovin nopeasti tapahtuisi, tai ehkä koskaan. En ole ollut kuin kahden miehen kanssa ylipäätään. 

Todella naiivia ajattelua. Minäkin joskus ajattelin noin.

Sen on hups vain kun joku mielenkiintoinen, jalat alta vievä henkilö sattuu näköpiiriin juuri oikealla hetkellä. Rupeaa miettimään, että mitä jos vähän vain hymyilisin hänelle.. ja yhtäkkiä tilanne onkin se, että ei pysty kieltäytymään muusta tarjouksesta.

Ja sä olet lapsi vailla itsekontrollia.

Ajattele mitä haluat. Vahva reaktiosi kertoo todennäköisesti omasta epäluottamuksestasi kumppaniasi kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettäisi, enkä ole pettänytkään näiden yhdessä oltujen lähes 25 vuoden aikana. Mieheni on paras ystäväni ja me olemme joka asiassa todella hyvin yhteen sopivat.

Olen joskus miettinyt näitä joidenkin pettämiskuvioita ja yrittänyt keksiä onko eteeni tullut mieheni kanssa yhdessä oltujen vuosien aikana yhtään miestä, jonka kanssa olisin halunnut seksiä. Ei ole. Ei yhden yhtä. Vastaani on tullut todella ihania ja upeita miehiä, mutta en ole kokenut minkäänlaista halua harrastaa seksiä yhdenkään kanssa tai edes pussata. Hauska on, että edes unissani en muista pettäneeni miestäni.

Olen niin yhden miehen nainen kuin olla voi. Meidän molempien vanhemmatkin ovat onnellisia parisuhteissansa, vaikka yhteisiä vuosia on takana molemmilla pariskunnilla yli 50. Molempien sisaruksetkin ovat olleet parisuhteissansa 20-30 vuotta ja ovat onnellisia yhä vieläkin.

Vierailija
24/76 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua koskettaa ketään jota en rakasta, ja koska rakastan miestäni, en rakasta ketään toista miestä.

Joskus olen nähnyt unta pettämisestä ja se oli ihan kauhea tunne kun heräsi eikä heti tajunnut että se oli vain unta.

Jos en rakastaisi ja haluaisi enää miestäni, ottaisin ensin eron ja vasta sitten etsisin uuden miehen jota haluaisin. Saattaa olla että ei se kovin nopeasti tapahtuisi, tai ehkä koskaan. En ole ollut kuin kahden miehen kanssa ylipäätään. 

Sen on hups vain kun joku mielenkiintoinen, jalat alta vievä henkilö sattuu näköpiiriin juuri oikealla hetkellä. Rupeaa miettimään, että mitä jos vähän vain hymyilisin hänelle.. ja yhtäkkiä tilanne onkin se, että ei pysty kieltäytymään muusta tarjouksesta.

Ajattele mitä haluat. Vahva reaktiosi kertoo todennäköisesti omasta epäluottamuksestasi kumppaniasi kohtaan.

Voi lapspieni... Ehkä sinä olet elukka, mutta kaikki eivät ole. En ole se, jota yrität saada nalkkiin, mutta samanlainen suhde minullakin on mieheni kanssa, rakastava ja hyvä. Revi siitä, kun auot reisiäsi kaiken maailman nokisutareille ja naapurin Reiskoille. Pusipusi vain.

Vierailija
25/76 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo menee noin vain siihen asti kunnes itse hoksaa mistä on kyse. Mullakin on pari kaveria jotka juoksevat ihmissuhteensa läpi ottaen sen mitä kerkeävät irti repiä ennen kuin seuraava kiinnostus tulee vastaan. Toinen heistä ymmärtää että se nyt vain on se hänen juttunnsa, ja toinen ei tajua mitä tekee, vaan väittää että ei hän tällaista halua, näin vain aina käy! Minä elelin tyytyväisenä pitkän ajan sinkkuna ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Nyt ollaan oltu 7v yhdessä, eikä ole kertaakaan tullut vastaan tilannetta jossa hymyilyn porttiteorian kautta joutuisi yllättäen ja pyytämättä vällyjen väliin. 

Vierailija
26/76 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se pettäminen on ja ketä siinä pettää?

Kertokaas...

Vierailija
27/76 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi lapspieni... Ehkä sinä olet elukka, mutta kaikki eivät ole. En ole se, jota yrität saada nalkkiin, mutta samanlainen suhde minullakin on mieheni kanssa, rakastava ja hyvä. Revi siitä, kun auot reisiäsi kaiken maailman nokisutareille ja naapurin Reiskoille. Pusipusi vain.

Miehet, joille olen avannut reiteni, ovat yhden käden sormilla laskettavissa ja pitkäaikaisia kumppaneita, joihin suhteet ovat alkaneet kun olen ollut sinkku. Muisk vain!

Vierailija
28/76 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Maisa vastaisi tähän?

Vierailija
29/76 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahva reaktio? Eikä mulla ole kumppania et ei osu väitteesi kyllä yhteen.

Vierailija
30/76 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se pettäminen on ja ketä siinä pettää?

Kertokaas...

Tarkoitin tässä lähinnä ihan seksiä. Tietysti pettäminen voi olla muutakin. Vähän riippuu keneltä kysyy. Tämä oma tilanteeni lähti ihan varkain tälle uralle. Annoin pikkusormen ja se vie kohta koko käden. -ap

Vierailija
31/76 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ketään fyysisesti/seksuaalisesti, mutta henkisesti saattaisin lipsahtaa. Tosin siihenkin vaadittaisiin tätä nykyä jo lähinnä ihmettä.

Vierailija
32/76 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilettää koko ajatuskin, että jonkun muun miehen kanssa missään sellaisissa tekemisissä olisin....hyi helkutti.

Vierailija
33/76 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua ketään fyysisesti/seksuaalisesti, mutta henkisesti saattaisin lipsahtaa. Tosin siihenkin vaadittaisiin tätä nykyä jo lähinnä ihmettä.

Samoja fiiliksiä. Mikään mielistely tai manipulointi ei mene enää läpi. Kun fyysinen vyöhyke puuttuu, ovat ihmiset lopulta aika kuvottavia - lähes kaikki. Teennäisiä ja täynnä rooleja.

Vierailija
34/76 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan typerys jää kiinni pettämisestä!

Puolet naisista pettää ja melkein jokainen mies.

Yksikään mies ei ole pakittanut. Aviosäädystään huolimatta!

Vierailija
35/76 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti varmuuden vuoksi .

Vierailija
36/76 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan typerys jää kiinni pettämisestä!

Puolet naisista pettää ja melkein jokainen mies.

Yksikään mies ei ole pakittanut. Aviosäädystään huolimatta!

Kyllä miesten seksuaalisuus on sen verran sairasta, että kassit tosiaan tyhjennetään lähes reikään kuin reikään mahdollisuuden koittaessa. Tunnesuhteeseen miehistä ei ole.

Vierailija
37/76 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen joskus nähnyt painajaista, jossa mentiin jotenkin pettämisen rajamailla ja oli ihan kamala olo, kunnes heräsin ja tajusin sen olleen unta ja olin todella huojentunut.

En haluaisi pettää tai loukata puolisoani millään tavalla, ikinä. Hän on mulle rakkain asia maailmassa enkä kestäisi sitä, että hän pahoittaisi mielensä takiani.

Jos pitäisi päästä vieraisiin niin siitä keskustellaan ennen, ei jälkeen.

Vierailija
38/76 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kutka pimppa kenenkään haiseville elimille. Hyi helvetti, jotakin limaista nylkytystä 🤢🤮

Vierailija
39/76 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rakastuminen pettämistä?

Vierailija
40/76 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. Harkitsen asiaa yllättäen itse. Enpä olisi uskonut. Pitkä suhde takana. Tuntuu, että suhteessa ei mitään enää jäljellä ja jossain toisaalla olisi säpinää tarjolla. Ehkäpä kuitenkaan en lopulta hairahdu. Vastasinkin en.

Eroa ensin. Muuten petät moninkertaisesti, miehesi, lapsesi, sukusi, työkaverisi... ja itsesi luottamuksen. Sitä ei sitten niin vain saakaan takaisin. Helve... tä kärvistelyä joka suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä