Pettäisitkö puolisoasi jos et jäisi kiinni asiasta?
Niin eli pettäisitkö puolisoasi kiinnostavan henkilön kanssa jos kukaan ei saisi tietää. Kiitos vastauksista!
Kommentit (76)
En. Pettäminen on mielestäni niin väärin, etten voisi elää itseni kanssa, jos niin tekisin.
Sitä paitsi ainakaan tähän mennessä en ole koskaan voinut edes kiinnostua toisesta ihmisestä, jos olen rakastunut yhteen. Jos taas en enää rakasta, en näe järkeä olla parisuhteessa. Silloin eroan ennen kuin juoksen toisen syliin.
En pettaisi. Ei tulisi mieleenikään.
Vuosia sitten, kun kerran ihastuin työkaveriin ja ajattelin etta voisin pettää miestäni tilaisuuden tullen, ymmärsin etta suhteessa oli jotain perustavanlaatuisesti vialla. En pettänyt, mutta erosimme myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Aika naiivia porukkaa täällä on. Ymmärrättekö naiset, että vaikka te olisitte siveellisiä, niin ne teidän miehenne eivät välttämättä ole. Kuinka monta kertaa varattu mies on ollut valmis vaikka mihin, eikä ole tarvinnut harkita hetkeäkään. Valitettavasti kokemusta on.
Mielummin petetty kuin pettäjä. Miehestä pääsee eroon. Jos inhoaa itseään, niin se onkin jo pahempi juttu.
Olen tehnyt sen arvion, että n. 70 % miehistä on sellaisia, että en luottaisi. Eivät välttämättä petä mutta jos tämä (pettämättömyys) johtuu siitä, ettei kysyntää ei ole, niin en laske sitä hyveeksi.
Oma mies löytyi siitä 30 %. Todistettavasti on kieltäytynyt irtoseksistä aikaisemmin (sinkkuna!). Mutta n. 7 vuotta tätä miestä etsittiinkin :D
Kyllä heti kun sopiva tulee kohdalle, mies pihtaa, enää en välitä.
Ketulla on jo senverran elämänkokemusta jotta ei.
En todellakaan. Se tuntuisi niin väärältä. Vähän kuin varastaisi kaupasta tai ryöstäisi naapurin mummon
M30
En, seksi ei kiinnosta minua muutenkaan.
En.
Ei yhdenyön jutusta jää kiinni ellei mene itse kertomaan. Usein olisi ollut mahdollisuus, kun naiset tulevat pokaamaan vaikka tietävät että olen naimisissa.
En jos kaikki ok oman naisen kanssa. Se on ykkönen silloin.
Jos pettäisin niin se olisi tietenkin oman naiseni syytä. Mitäs on ajanut minut tällaiseen henkiseen ja seksuaaliseen umpikujaan.
Kyllä instana exälle viestiä ja melaa mekkoon sydämen kyllyydestä. Olisi ihana verestää muistoja tuon pyöreäpeppuisen silikooni blondin kanssa.
En pettäisi vaimoani. Se on helppoa sillä muut naiset ovat minulle ilmaa, en edes näe heitä
Meillä on sopimus, että se mistä toinen ei tiedä niin se ei satuta. Ihan yhteisymmärryksessä tehty päätös. Eli tavallaan lupa käydä vieraissa, vaikka ei kuitenkaan. Olen käyttänyt tätä mahdollisuutta hyväksi. Puolistostani en tiedä. Meillä on päivittäin läheisyyttä, halauksia ja suudelmia, tosin seksiä ei ole ollut vuosiin. Rakkautta ja toisen tukemista löytyy myös yllinkyllin. Minulle tämmöinen parisuhde riittää täysin. Äänestin siis kyllä.
Vaikka ollaan jo useampi vuosi sitten sovittu, että saan käydä vieraissa, jos haluan ja miehelle ei tarvitse kertoa , en silti pysty pettämään. Kai minä vielä elättelen pientä toivoa, että suhteemme korjaantuisi