Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko lähes viisikymppinen nainen pitää napapaitaa?

Vierailija
18.04.2021 |

Kysymus otsikossa. Tekisi mieli esitellä sileetä vatsaa, mutta havahduin siihen, että olen 47v. Menikö juna jo?

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti, jos muutenkin olet pukeutumisessasi "taiteellinen", mutta mun kysymys on: kuka yleensäkää haluaa pukeutua napapaitaan??? Mielummin itse pistäisin kesähelteellä biksujen yläosan tai jonkun sporttityylin topin tms.

Vierailija
102/127 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos runko on tikissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, muttei se ole kauhean tyylikästä ja hyvän maun mukaista mielestäni.

Muistan kun olin teini ysärillä ja napapaidat olivat muotia, en kehdannut käyttää koska en ollut silloisen muodin mukaisen laiha, mutta sitten kun parikymppisenä olisin ollut riittävän timmi en enää kehdannut muuten vaan. Nyt olen pian 40 ja mietin koska pitää ottaa teininä ottamastani napalävistyksestä koru pois...mutta paljas napa on jotenkin itselläni omituisen näköinen ilman korua, siksi korun aikanaan siihen halusinkin. Yritän ajatella että intiassakin vanhemmilla naisilla voi olla napakoruja.  Joo, tosi hankalaa tämä aikuisena oleminen XD

Totta, hyvä pointti :)

Vierailija
104/127 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pitää. On virkistävää rikkoa rajoja. En lukenut muiden vastauksia, mutta haluan myös sanoa että ei ole mitään merkitystä missä kunnossa olet. Oletko iso vai pieni. Pidä napapaitaa, jos tunnet olosi siinä mukavaksi ja nautit olostasi. Muut voi hajoilla omaan kapeakatseisuuteensa, jos sun pukeutuminen kiristää hermoa. Hyvää kevättä!

Vierailija
105/127 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pikkuhiljaa nyt mammat alkaisitte pukeuta ihan sellaisiin vaatteisiin, jotka itseä miellyttää. Jokainen saa ihan itse päättää vaatetuksestaan, meikeistään, meikittömyydestään, hiusten pituudesta, väristä jne. Hankkikaa se itsetunto, niin ei tarvitse joka asiaa kysyä, kun ainoa oikea vastaus on että saat pukeutua ihan miten lystää, se on vain sinusta kiinni.

Vierailija
106/127 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kymppinen voi pitää lateksitoppia missä napa paljaana.

https://images.sanoma-sndp.fi/53932db140456bfe07b6cb1bff1913f8/normal/4…

Vierailija
107/127 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voi jos itse tuntee olonsa mukavaksi. Minun vaatimaton mielipide on että neljän kympin jälkeen ei ole enää kaunis litteä vatsa vaikka miten jumppaisi. Ikä näkyy "nahan velttoutena", nahka on "höllyvää" iäkkään nahkaa. : D Elkää suuttuko. Olen itsekin 40+

Olen 42 vuotta, yksi lapsi, eikä vatsassani ole mitään löysää. Ei edes se nahka, vaan iho näyttää samalta kun 20 vuotiaalla. Olen kylläkin ollut saman painoinen aina, eli todella hoikka.

Vierailija
108/127 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan, mitä väliä mitä muut siitä ajattelee?

Vierailija
109/127 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voi jos itse tuntee olonsa mukavaksi. Minun vaatimaton mielipide on että neljän kympin jälkeen ei ole enää kaunis litteä vatsa vaikka miten jumppaisi. Ikä näkyy "nahan velttoutena", nahka on "höllyvää" iäkkään nahkaa. : D Elkää suuttuko. Olen itsekin 40+

Olen 42 vuotta, yksi lapsi, eikä vatsassani ole mitään löysää. Ei edes se nahka, vaan iho näyttää samalta kun 20 vuotiaalla. Olen kylläkin ollut saman painoinen aina, eli todella hoikka.

Ei se näytä samalta kuin parikymppisenä vaikka ei olisikaan löysä. Eikä tarvitsekaan näyttää.

Vierailija
110/127 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kyllä iho näytä nelikymppisellä enää samalta kuin 20-vuotiaana se on fakta. Ja ainoat jolla on napapaidan nähnyt ovat näitä kehopositiivisia teinejä, jotka kyllä mielestäni joutaisivat lääkärin pakeille.

Vierailija
111/127 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iästä kiinni. Itse en ole koskaan voinut pitää, sillä aina on ollut löysä maha vaikken nuorena edes lihava ollut.

Vierailija
112/127 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se näytä samalta kuin parikymppisenä vaikka ei olisikaan löysä. Eikä tarvitsekaan näyttää.

No minulla ainakin näyttää paremmalta kuin parikymppisenä. Ja olen kohta 50.

Vierailija
113/127 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herättää kysymyksen: mitä tuo täti viestii pukeutumisellaan.

Hyvässä kunnossa on.

Sitä paitsi kyllä voi käyttää. Riippuu ihan omasta itsestä. Siltä miltä tuntuu, niin sit tekee. Et vahingoita tai loukkaa ketään. Pukeutuminen on oma asia. Kyllä voi käyttää.

KESÄ!

Käytä sitä napapaitaa.

Hyvä ihminen, käytä.

-täältä on aika hassua hakea ämpäripäiltä pukeutumisneuvoja.

Vierailija
114/127 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄH. Ei sun tarvi perustella joillekin ennakkoluuloisile ihmisille pukeutumistasi.

Vierailija
115/127 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napapaitaan pukeutunut näyttää siltä, että pukeutuminen on jäänyt kesken. Mielestäni ei tyylikäs kenenkään yllä.

Vierailija
116/127 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta voit käyttää crop toppia. Toki tilanne voi vaikuttaa muiden ihmisten suhtautumiseen.

Helteillä esimerkiksi rannalla tai picnicillä miksi ei?

Metroon ei kukaan tätä kiellä, mutta voit saada katseita riippumatta siitä, kuinka hyvältä näytät tai minkä ikäinen olet.

Esimerkiksi korkeavyötäröisten housujen tai hameen kanssa näyttää ihan tyylikkäälle. Sen sijaan urheiluliivejä muistuttavat extralyhyet eivät minusta sovi kenellekään.

Vierailija
117/127 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täältä pitää kysyä lupaa tai kalastella hyväksyntää niin ehkä pitäisi keskittyä siihen henkiseen kasvuun. 

Vierailija
118/127 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herättää kysymyksen: mitä tuo täti viestii pukeutumisellaan.

En viesti mitään. Päätän ihan itse mitä käytän.  Puketumiseni ei riipu mitenkään muiden mielipiteistä.  🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
119/127 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pitää. On virkistävää rikkoa rajoja. En lukenut muiden vastauksia, mutta haluan myös sanoa että ei ole mitään merkitystä missä kunnossa olet. Oletko iso vai pieni. Pidä napapaitaa, jos tunnet olosi siinä mukavaksi ja nautit olostasi. Muut voi hajoilla omaan kapeakatseisuuteensa, jos sun pukeutuminen kiristää hermoa. Hyvää kevättä!

Juuri näin.   Ei kuulu kellekkään.  

Vierailija
120/127 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei kukaan kiellä pitämästä.