Voiko lähes viisikymppinen nainen pitää napapaitaa?
Kysymus otsikossa. Tekisi mieli esitellä sileetä vatsaa, mutta havahduin siihen, että olen 47v. Menikö juna jo?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Napapaita ei yleensä ottaen sovi kenellekään. Jotenkin outoa, että viisikymppinen "haluaa esitellä sileää vatsaansa".
Mitäs outoa siinä on? Ihan samalla tavalla viisikymppinen haluaa näyttää haluttavalta kuin kaksikymppinenkin. Kyllä ne hormonit vielä hyrrä tässäkin iässä.
Ai HALUTTAVALTA?! 🤣🤣
Niin, seksuaalisesti haluttavalta. Etkö sä halua?
Viisikymppinen ei ole seksuaalisesti haluttava. Ihan sama onko napapaita vai ei.
Helposti voi olla!
No keitä seksikkäitä yli 50-v naisia on olemassa?
Olen 54v. ja miesystävä käy edelleen ihan kiitettävän kuumana.
Mutta minä en pukeudukkaan napapaitoihin, minihameisiin, eläinkuoseihin ym. mauttomuuksiin.
Tyylikkään naisen päällä myös nuo näyttävät tyylikkäiltä.
Jep.
Epätoivoselta valkoroskatyylikkäältä.
Joo näyttää trashyltä jonkun kouvolatukkaisen punkeron ritvan päällä. :)
Voi jos alaosa on korkeavyötäröinen, siis siten, että paljasta ihoa näkyy vain muutama sentti. Jos koko maha näkyy niin näyttää rumalta iästä riippumatta.
Riippuu minkälaisen kuvan haluaa antaa itsestään. Minulle tulee keski-ikäisestä ja napapaidasta mieleen pubiruusu, mutta jokainen taplaa tyylillään? Jos haluaisin tyylikkään ja fiksun kuvan itsestäni antaa, en todellakaan laittaisi yli 30-vuotiaana napapaitaa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kun 47-v nainen pukee ylleen napapaidan, hyvin istuvat farkut ja tennarit, hän menee 25-vuotiaasta että heilahtaa.
Ai se mies 50v-->35v farmariprovo ehti tännekin :DD
Ei mene, mut ei se haittaa. Hyvältä näyttää silti!
Vierailija kirjoitti:
Kun 47-v nainen pukee ylleen napapaidan, hyvin istuvat farkut ja tennarit, hän menee 25-vuotiaasta että heilahtaa.
Nyt löyty farmarihousuhullun naispuolinen vastine.
M26 kirjoitti:
Voi. Ja jos haluu, nii sillo myös pitää! Ei saa ajatella noin, et tietyn ikäse pitäs pukeutuu tietyl taval. Rohkeesti vaa. :)
Todellakin!
Saagmilla nähnyt, mielestäni sopinut hänelle.
Voi, ja voi pitää myös minihamettakin ! Jos haluaa näyttää KAPAKKA RUUSULTA 🥴 , tai HALVALTA kiertopalkinnolta. Siinä tapauksessa, KYLLÄ.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minkälaisen kuvan haluaa antaa itsestään. Minulle tulee keski-ikäisestä ja napapaidasta mieleen pubiruusu, mutta jokainen taplaa tyylillään? Jos haluaisin tyylikkään ja fiksun kuvan itsestäni antaa, en todellakaan laittaisi yli 30-vuotiaana napapaitaa päälle.
Jep, pubiruusu kuvaa hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko noista aiemmin linkatuista kuvista pubiruusu mieleen? Really? :D
Vierailija kirjoitti:
Voi, ja voi pitää myös minihamettakin ! Jos haluaa näyttää KAPAKKA RUUSULTA 🥴 , tai HALVALTA kiertopalkinnolta. Siinä tapauksessa, KYLLÄ.
You said it my friend :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin keski-ikäisestä ja napapaidasta :) Totta kai tuo nuoremmalle ihmiselle sopii!
- kenelle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin keski-ikäisestä ja napapaidasta :) Totta kai tuo nuoremmalle ihmiselle sopii!
- kenelle vastasit
Ja en siis katsonut noita kuvia. / Sama
Mikä teitä vaivaa?? Joka viikko joku tyhmä kysymys ja olettamus miltä yli 40 v. nainen saa näyttää.
Saako hiukset olla pitkät?
-Ei.
Saako käyttää meikkivoidetta?
-Ei saa.
Saako pitää hiuksia leteillä?
-Ei saa.
Saako pitää legginsejä?
-Ei saa.
Saako käyttää korkkareita?
-Ei saa.
Saako pitää minihametta?
-Ei saa.
Lista on loputon. Mutta yleisenä sääntönä voidaan todeta, että kaikenlainen ehostus on kielletty ja turhaa. Pitää muuttaa metsään eikä mielellään poistua sieltä kuin lähikauppaan, tuulipuvussa. Että kyllä on jokaisen naisen, tämänhetkiseen ikään katsomatta, tulevaisuus aika kurja.
Että voidaanko lopettaa tämmöinen ja olla ylpeästi sellaisia kuin halutaan olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kenelle vastasit
No jos olisit katsonut, niin olisit nähnyt 40+ naisia napapaidoissa näyttämässä tosi tyylikkäiltä.
Vierailija kirjoitti:
Voi jos alaosa on korkeavyötäröinen, siis siten, että paljasta ihoa näkyy vain muutama sentti. Jos koko maha näkyy niin näyttää rumalta iästä riippumatta.
Pointti sanalla vain muutama sentti!
No toki voi, mutta herää kyllä kysymys, että miksi sä haluat esitellä litteää vatsaasi muualla kuin salilla tai lenkillä? Tarvitsetko sä huomiota vai mikä olisi syy?
Olin tulossa vastaamaan, että voi, jos ei ole läski. No ap ei ilmeisestikään ole, niin ei muuta kuin napapaita päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kenelle vastasit
No jos olisit katsonut, niin olisit nähnyt 40+ naisia napapaidoissa näyttämässä tosi tyylikkäiltä.
Joo, joku av-mammahan näyttääkin hyvältä ja tyylikkäältä +50v *reps*
- eri
Voi. Ja jos haluu, nii sillo myös pitää! Ei saa ajatella noin, et tietyn ikäse pitäs pukeutuu tietyl taval. Rohkeesti vaa. :)