Voiko lähes viisikymppinen nainen pitää napapaitaa?
Kysymus otsikossa. Tekisi mieli esitellä sileetä vatsaa, mutta havahduin siihen, että olen 47v. Menikö juna jo?
Kommentit (127)
Sun juna meni jo 10 vuotta sitten.
Herättää kysymyksen: mitä tuo täti viestii pukeutumisellaan.
Jos pitää muilta tuota kysellä, niin et voi...
Voi totta kai. Mutta kannattaako se, onkin eri kysymys.
Ei ketään kiinnosta jonkun mummon ryppyinen vatsa. Jos et halua joutua naurun alaiseksi niin unohda se napapaita.
Viiskymppisenä sun pitäisi jo tietää, että voit pukea päällesi ihan mitä haluat, jos vaan pysyt lain puitteissa.
Sopivuuskoodit ovat vain ja ainoastaan sun omassa päässäsi, mutta koska täältä sitä kyselet, et luultavimmin osaa sellaista luontevasti käyttää, muuten se olisi jo päälläsi.
Itellä kävi samoin minihameiden kanssa, kroppa antaisi periksi ja ovat kovinkin hyvän näköisiä, mutta omasta mielestä eivät enää sovi mulle, joten raja meni mun kohdalla siinä.
No jos sulla on ihan killerikroppa niin sitten voit kotipihalla käyttää.
Tietysti voi jos itse tuntee olonsa mukavaksi. Minun vaatimaton mielipide on että neljän kympin jälkeen ei ole enää kaunis litteä vatsa vaikka miten jumppaisi. Ikä näkyy "nahan velttoutena", nahka on "höllyvää" iäkkään nahkaa. : D Elkää suuttuko. Olen itsekin 40+
Onpas täällä negatiivista porukkaa. Tietenkin jokainen saa pukeutua juuri niin kuin haluaa.
Ottakaa nyt välillä se rautakanki pois ahterista ja hengittäkää.
Napapaita voimaannuttaa 5-kymppisenkin.
No tottakai voi.. Jokainen voi. Eri asia sitten miten ympäristö reagoi.
Napapaita ei yleensä ottaen sovi kenellekään. Jotenkin outoa, että viisikymppinen "haluaa esitellä sileää vatsaansa".
Kyllä! Ja eikun mummotunneliin. Kunhan se taas avataan.
Toki voi. Mutta älä yhdistä minihameeseen vaan vaikka johonkin ihaniin liehuviin housuihin!
Vierailija kirjoitti:
Napapaita ei yleensä ottaen sovi kenellekään. Jotenkin outoa, että viisikymppinen "haluaa esitellä sileää vatsaansa".
Narsistin harhakuva siitä että ihmiset eivät muuta tee kuin hänen tullessa paikalle tuijottavat häntä ja huokailevat ihastuksesta.
No kokeile. Jos paita teleporttautuu Manalaan tai syttyy palamaan kun yrität laittaa sen päällesi, niin sitten ei varmaan voi. Muussa tapauksessa uskoakseni kyllä voi.