Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

24–25-vuotiaat heteronaiset, kuinka nuorta miestä voisit harkita parisuhteeseen?

Vierailija
18.04.2021 |

Tiedän, että riippuu aina tilanteesta ja henkilöstä, mutta mitä vastaisit intuitiivisesti? Täytän itse tänä vuonna 25, ja 21-v tänä vuonna täyttävä mies (poika) osoittaa suurta kiinnostusta. Mielestäni periaatteessa 4 vuoden ikäero ei ole mitään, mutta juuri tässä vaiheessa näin nuorina tuntuu, että omaan jo ihan erilaisen elämänkokemuksen ja perspektiivin.

20-vuotiaana neljä-viisi vuotta vanhempi mies ei ollut itselleni mikään ongelma, mutta nyt roolien ollessa näin päin epäilyttää. (Ja joo, tiedän, että olen vielä nuori itsekin, vanhemmat mammat saavat tulla mielellään antamaan minullekin perspektiiviä. :D)

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v mies on jo mies eikä mikään poika

Vierailija
2/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin itse vähän aikaa sitten 25 ja kyllä 21v tuntuisi parisuhteeseen liian lapselta. Ei ole iso ikäero kyllä eikä haittaisi esim. kaveruutta, mutta suhteessa kyllä. Ehkä nuorin voisi olla 23v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-35 vuotiaata

Vierailija
4/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytin itse vähän aikaa sitten 25 ja kyllä 21v tuntuisi parisuhteeseen liian lapselta. Ei ole iso ikäero kyllä eikä haittaisi esim. kaveruutta, mutta suhteessa kyllä. Ehkä nuorin voisi olla 23v.

Samoja fiiliksiä. Viitaten toiseen kommenttiin, kyllä 20-21-v voi olla jo "mies" joo (erittäin subjektiivinen määritelmä muutenkin), mutta monet sen ikäiset ovat vielä hyvin poikamaisia ja niin on tämä minunkin yksilöni. Toisaalta nuoresta iästään huolimatta hänellä on paljon enemmän kokemusta romanttisista suhteista kuin minulla. Silti hirvittää katsoa sitä tunteen paloa mikä hänellä on minua kohtaan, omasta mielestäni tuulesta temmattuna. Hän on todella herttainen ja vaikuttaa samantyyppiseltä ihmiseltä kanssani, mitä tapahtuu erittäin harvoin. Haluaisin uskoa unelmiin, mutta en voi sille mitään että näen katastrofin siintävän horisontissa. 

ap

Vierailija
5/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alapeukuttajat, tulkaa ihmeessä olemaan eri mieltä kommentoiden? Kiinnostaisi kovasti.

ap

Vierailija
6/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-80

Vierailija
7/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v on todenäköisesti eri elämänvaiheessa. Menohaluakin ehkä enemmän kuin 25vllä. Toki nykyään moni ei halua vakiutua vielä 30vuotiaanakaan.

Riippuu mitä miehestä tahdot. Vakiintumista etsivän kannattaa olla tarkkana nuorien miesten kanssa, sillä miehet kehittyvät sillä saralla yleisesti myöhemmin.

Vierailija
8/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää aina olla vanhempi mielellään kuin itse on. Kokemusta myös oman ikäisestä ja nuoremmasta. Kamalaa säätöä oli eikä loppujen lopuksi ajatukset kohdanneet yhtään siinä elämän tilanteessa. Vanhemman miehen kanssa perustin perheen ja juttu luistaa.

Vierailija
9/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 21-vuotias tuntuu vähän liian nuorelta, mutta kaikkihan on kuitenkin yksilöllistä ja tapauskohtaista. Miksi et antaisi mahdollisuutta?

Vierailija
10/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ikäinen olen kuin sinä. Tavallaan tuntuisi ”väärältä” seurustella 2000-luvulla syntyneen kanssa, mutta jos natsaa niin natsaa. Turha jarrutella vain iän takia jos muuten tuntuu hyvältä :)

Vierailija
11/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olisi tuossa iässä huolinut yli 30-vuotiasta miestä. Pari vuotta nuorempi olisi varmaan ollut ok.

Vierailija
12/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 25 ja mies 20 kun tavattiin..nyt olen 42 ja yhdessä edelleen😅

Vierailija
13/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä olisin huolinut varmaan just sen 20-21v:n.

Nyt olen 30 ja ehkä joku 24v vois olla nuorin kenen kanssa kuvittelisin olevani.

Vierailija
14/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v

Vierailija
15/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24 ja en ottaisi edes itseni ikäistä. Vähintään 2 vuotta vanhempi pitää olla, jotta ei ole ihan mieslapsi. 

Vierailija
16/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 ja voisin ottaa miehen joka on 28

Vierailija
17/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 24 ja en ottaisi edes itseni ikäistä. Vähintään 2 vuotta vanhempi pitää olla, jotta ei ole ihan mieslapsi. 

Jep, pojat/miehet kehittyy pari vuotta naisia jäljessä, joten tarvitsee tuon parin vuoden kompensaation. 

N25

Vierailija
18/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ikä ei kerro onko mieslapsi. 30v voi olla mies lapsi

Vierailija
19/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanikäinen pitäisi olla. Tuntuisi jotenkin oudolta olla nuoremman kanssa?

Vierailija
20/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi alle kolmekymppistä. t. 25v joka ei ole ikinä tykännyt edes oman ikäisistään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi