Leveä lantio naisella - miesten mielestä ruma piirre?
Onko leveä lantio naisella ruma piirre? Olen sen huomannut, että kapealanteiset naiset ovat useimmiten varattuja ja parisuhteessa ainakin. Leveä lantio hoikalla naisella on siitä ongelmallinen, että ei sitä saa kavennettua edes laihduttamalla.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Havaintojeni mukaan jokaiselle pyllytyypille löytyy omat tykkääjänsä. Minä pidän suhteellisen pienestä ja kiinteästä pepusta.
👍sama.
Vierailija kirjoitti:
Isännälle ikä pitkä, emännälle perä leveä. Se oli entisajan toivotus.
Isännälle isot jyvät, emännälle perä leveä!
Naiselliset muodot, kuuluukin olla naisella=tykkään kovasti!
Miksi esineellistät naisia, ap? Varsinkin jos oot ite nainen? Miten kehtaat ja miten te muutkin kehtaatte?
Lantio ja perse ovat YKSITYISIÄ alueita. Siis miten te kehtaatte, en vaan käsitä tätä jatkuvaa esineellistämistä.
Mua oikeasti ällöttää, jos huomaan jonkun katsovan mun vartaloa. Tällaiset esineellistävät keskustelut vaan lietsoo asiatonta kyyläämistä.
#kehorauha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kapeampi nainen, sitä parempi mutta vyötärön ja lantion välillä pitää olla kaarretta eli ei tasapaksu. useimmiten naiset joilla on todella leveä lantio on myös samankokoinen vyötärö kuin lantio mutta se asettautuu eteenpäin joten edestäpäin katsottuna on " vyötärö" mutta sivustapäin katsottuna hirvittävän iso pötsi ja usein lattana mutta suuri perse
Tämä totta. Näillä usein tasainen takamus. Ja lyhyet jalat.
Mulla toisinpäin. Edestä katsottuna tasapaksu, mutta sivusuunnasta tarkasteltuna litteä vatsa ja ulkoneva takapuoli, erotus senteissä 28. Ympärysmittojen perusteella ei voi siis päätellä onko leveä lantio vai ei.
Olet siis persevä ilman lantiota ja vyötäröä eli tasapaksu isolla persuksella.
Mielummin kurvikas ja vähän isompi kuin laiha. Siis ei kuitenkaan lihava nainen, mutta sanotaan että muotoja oikeissa paikoissa. Eli leveä lantio on tosi jees. Siinä kyllä vaikuttaa aika paljolti geenit kuinka leveä se lantio on. Omalla avopuolisolla ihanan leveä ja kapea vyötärö. Voiko naisellisempaa olla!
Vierailija kirjoitti:
Miksi esineellistät naisia, ap? Varsinkin jos oot ite nainen? Miten kehtaat ja miten te muutkin kehtaatte?
Lantio ja perse ovat YKSITYISIÄ alueita. Siis miten te kehtaatte, en vaan käsitä tätä jatkuvaa esineellistämistä.
Eivät ole. Jos et halua muiden ihmisten katsovan ja arvioivan sinua niin pysy kotona. Kukaan ei voi kieltää ihmiseltä katsomista ja arvioimista. Ääneen ei toki tarvitse asioita sanoa. Ihminen mittaa huomaamattaan katseellaan toista ihmistä aina ja tekee ensiarvion ihmisestä sen perusteella. Ulkonäkö on todella mahtava voima. Sitä ei voi välttää vaikka kuinka haluaisi. Tämä ei ole edes esineellistämistä. Kaikki mitä lehdissä lukee ei ole totta. Ihmisen luonto on sellainen kuin on ja sen perusteella valitaan ystävät ja partnerit. Luonne merkitsee vasta sitten kun on ensin läpäissyt ulkonäkötestin. Moni ei tätä halua uskoa mutta niin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kapeampi nainen, sitä parempi mutta vyötärön ja lantion välillä pitää olla kaarretta eli ei tasapaksu. useimmiten naiset joilla on todella leveä lantio on myös samankokoinen vyötärö kuin lantio mutta se asettautuu eteenpäin joten edestäpäin katsottuna on " vyötärö" mutta sivustapäin katsottuna hirvittävän iso pötsi ja usein lattana mutta suuri perse
Mulla toisinpäin. Edestä katsottuna tasapaksu, mutta sivusuunnasta tarkasteltuna litteä vatsa ja ulkoneva takapuoli, erotus senteissä 28. Ympärysmittojen perusteella ei voi siis päätellä onko leveä lantio vai ei.
Jep. Hartiat on mun levein kohta.
Vierailija kirjoitti:
Se kai riippuu. Yleensä miehet ( ainakin jos heillä on valinnanvaraa) ottavat mieluiten hoikan naisen. Oikein leveälanteinen on usein muutenkin raskastekoisempi.
Näin on. Nekin jotka haluavat mahtavan peräsimen ja pulleat purjeet hakevat Dolly Partonin tyyppistä naista. Hoikka vyötärö.
Lantio sinällään ei ole miesten huomion kohteena vaan nimenomaan sen suhde vyötäröön. lantiolla on väliä siksi että se korostaa hoikkaa vyötäröä. Hoikka nainen on aina haluttu. Jos on leveetä lantiota mutta vyötarö samaa kaliiberia niin ei voi sanoa että on lanteikas ja kurvikas. On vaan isokokoinen. Lanteikas voi olla vaikka lle 90cm lantiolla jos vyötärö 0n 60cm niin on kunnon lanteet ja kurvikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Hartiat on mun levein kohta.
Aika monella on.
https://im.mtv.fi/blob/5265546/08f48a4a18a1d240b1b50c4f183214a5/taydell…
Eri maiden ihannevartalot naisella. Aika leveää lantiota näyttää olevan, joten hyvä meille leveälantioisille, ei johdu miehen puute lantion koosta!
Mä olen Koskenkorvapullon mallinen (kuppiko C) ja ihan hyvin olen kelvannut.
Hoikka tiimalasi on monen toivevartalo.
Vierailija kirjoitti:
Se kai riippuu. Yleensä miehet ( ainakin jos heillä on valinnanvaraa) ottavat mieluiten hoikan naisen. Oikein leveälanteinen on usein muutenkin raskastekoisempi.
Todella kaunis naisvartalo on vyötäröltä hyvin kapea, sen yläpuolelta melko kapea ja alapuolelta leveä. 😃
Päinvastoin.Leveä lantio on seksikäs.Ja kunnon pakarat Kapea lantio ei kiihota eikä pikkupeppu.
Leveä lantio on ehdoton plussa! Saa olla myös pyllyä reilusti, kunhan ei ole noussut mahan puolelle. Päärynät on parhaita!