Leveä lantio naisella - miesten mielestä ruma piirre?
Onko leveä lantio naisella ruma piirre? Olen sen huomannut, että kapealanteiset naiset ovat useimmiten varattuja ja parisuhteessa ainakin. Leveä lantio hoikalla naisella on siitä ongelmallinen, että ei sitä saa kavennettua edes laihduttamalla.
Kommentit (127)
Riippuu lantion kantajasta, joillekin sellainen sopii.
Näinkö maailma muuttuu? Mulle on sanottu miesten suusta aikoinaan että miehet juuri alitajuisesti haluaa leveän lantion = hedelmällisen naisen.
Taas?
No, vastataan taas, kyllä moni mies nimenomaan pitää leveälanteisista.
Toiset pitää ja toiset ei. Ja kuten jo itse totesit, siihen ei voi vaikuttaa joten keskity niihin ominaisuuksiin joihin voi.
Hyvä jos muodokkaat pakarat, huono jos lattea toimistotakapuoli.
Jos leveät lanteet ovat ruma piirre, niin miksi Kim Kardashiania fanitetaan?
Leveät lanteet eivät erikseen olleet muotia ysärin heroin chic -muodin aikaan, jolloin muutenkin ihanne oli vaan äärimmäinen hoikkuus.
Lanteet ja takapuoli tulivat muotiin samoihin aikoihin kun ideaaliksi nousi urheilullinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Leveä lantio ainakin tekee naisesta epäsuhtaisen näköisen. Pitäisi treenata paljon hartioiden ja käsivarsien lihaksia, jotta näyttäisi tasapainoiselta. Lisäksi pitäisi olla isorintainen. Pienet rinnat, siro ylävartalo ja leveä lantio näyttää kammottavalta (tiedän, kun itselläni on tuollainen vartalo). Sinkkuna olen saanut olla melkein koko aikuisikäni, kun miehet ovat vain tissien ja kapean lantion peräasä.
Sama täällä. Olen päärynän muotoinen...
Naisetkin katsovat vähän säälivästi leveälantioisia, kun siis monesti meidän tyylisillä se vartalon ongelma-alue on juuri se lantio, reidet ja peppu. Pitäisi treenata ne kiinteiksi ja pieniksi, mutta se on todella vaikeaa. Tiedämme olevamme miesten hyljeksimiä betanaisia tällä kropalla.
Oleellista on PAKAROIDEN muoto ja kiinteys --ei lantion leveys tai kapeus.
Ja pakarat muokkaantuvat liikunnalla.
Leveä lantio tarkoittaa yleensä myös isoa persettä ja se ei ole ihan mieleeni.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos muodokkaat pakarat, huono jos lattea toimistotakapuoli.
Mulla on hoikassa kropassa ns. läskiperse, joka ei kiinteydy oikein millään. Häpeän.
T. Ap
Ärsyttää nämä jatkuvat kyselyt palstalla, mistä miehet tai naiset pitävät/eivät pidä (hiukset/paino/tissit/tulotaso/koulutus/meikkaaminen/eri ruumiinosat/ammatti/pukeutuminen jne. jne.).
Kuka näitä tehtailee, jotkut epävarmat teinit?
Tällaisiako sitä jotkut miettii päivästä toiseen. Onko peffani väärän kokoinen, että se miellyttäisi miehiä...
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää nämä jatkuvat kyselyt palstalla, mistä miehet tai naiset pitävät/eivät pidä (hiukset/paino/tissit/tulotaso/koulutus/meikkaaminen/eri ruumiinosat/ammatti/pukeutuminen jne. jne.).
Jep ja jos häiritsee niin hanki implantit tai mene kuntosalille.
Vierailija kirjoitti:
Leveä lantio tarkoittaa yleensä myös isoa persettä ja se ei ole ihan mieleeni.
Tätä tarkoitan. Kapealantioinen voi salitreenillä treenata hyvät, kiinteät, lihaksikkaat, pyöreätkin pakarat, mutta leveän lantion mukana tulee taipumus siihen, että läski pakkautuu siihen lantion seudulle myös.
Vierailija kirjoitti:
Sitä samaa just mietin, itse murkkuikäisenä pohdin kaikkia ruhonosia ja niiden kelvollisuutta vastakkaisen sukupuolen näkökulmasta.
Makuja on varmaan monia. Oman huomioni kiinnittää eniten kapeahko, pyöperä peppu, mutta kyllä leveämpilantioinenkin näyttää ihan hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisiako sitä jotkut miettii päivästä toiseen. Onko peffani väärän kokoinen, että se miellyttäisi miehiä...
Sinkkunaisena mietin syitä siihen, miksi ei löydy miestä. Rehellinen vastaus.
T. Ap
Se, että joku päätyy parisuhteeseen, tyskin johtuu lantion leveydestä.