Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leveä lantio naisella - miesten mielestä ruma piirre?

Vierailija
18.04.2021 |

Onko leveä lantio naisella ruma piirre? Olen sen huomannut, että kapealanteiset naiset ovat useimmiten varattuja ja parisuhteessa ainakin. Leveä lantio hoikalla naisella on siitä ongelmallinen, että ei sitä saa kavennettua edes laihduttamalla.

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna on malli-esimerkki leveästä lantiosta ja päärynän muodosta.

https://images.almatalent.fi/cx0,cy0,cw3000,ch2250,570x/https://assets…

https://hs.mediadelivery.fi/img/978/9b912014a7ef48e68f9a90448caabb22.jpg

Saisi istua mun naamalle milloin vaan lurpsss.

Vierailija
62/127 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kapeampi nainen, sitä parempi mutta vyötärön ja lantion välillä pitää olla kaarretta eli ei tasapaksu. useimmiten naiset joilla on todella leveä lantio on myös samankokoinen vyötärö kuin lantio mutta se asettautuu eteenpäin joten edestäpäin katsottuna on " vyötärö" mutta sivustapäin katsottuna hirvittävän iso pötsi ja usein lattana mutta suuri perse 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodokas on parempi kuin tasapaksu, jos verrataan kahta saman pituista ja painoista. Ja mieluummin reitevä ja persevä kuin mahakas.

Vierailija
64/127 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas?

No, vastataan taas, kyllä moni mies nimenomaan pitää leveälanteisista.

Niiden on pakko tyytyä leveälanteiseen kun eivät saa kapealanteista.

Naisella leveä lantio on ruma piirre ja todella epäviehättävän näköinen.

Vierailija
65/127 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeasta lantiosta tulee ihanasti mieleen esiteini-ikäiset tytöt

Vierailija
67/127 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapeasta lantiosta tulee ihanasti mieleen esiteini-ikäiset tytöt

Mun leveälantioisilla kavereilla oli leveät lantiot jo 10-vuotiaana. Ei sitä vaan siinä iässä mietitty " leveälantioisena".  Leveä lantio ei ole koskaan ollut ihanne vaan nimenomaan kapea vyötärö jolloin lanteet erottuvat selkeästi. 

Vierailija
68/127 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna on malli-esimerkki leveästä lantiosta ja päärynän muodosta.

https://images.almatalent.fi/cx0,cy0,cw3000,ch2250,570x/https://assets…

https://hs.mediadelivery.fi/img/978/9b912014a7ef48e68f9a90448caabb22.jpg

Saisi istua mun naamalle milloin vaan lurpsss.

Minusta Sannalla on kiva vartalo

https://hs.mediadelivery.fi/img/1440/f03cf1c909d047158538517174f8e6eb.j…

Vierailija
69/127 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://i.pinimg.com/originals/7a/b2/81/7ab281e37701e266bdd90b68a00e29f…

Ei ole kiva. 

Tuohan on kaikin puolin leveä.

Vierailija
70/127 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leveä lantio tarkoittaa yleensä myös isoa persettä ja se ei ole ihan mieleeni.

Tätä tarkoitan. Kapealantioinen voi salitreenillä treenata hyvät, kiinteät, lihaksikkaat, pyöreätkin pakarat, mutta leveän lantion mukana tulee taipumus siihen, että läski pakkautuu siihen lantion seudulle myös.

No kuule se läski pakkautuu sinne ihan syystä, jotta sinä ja jälkeläisesi olisitte mahdollisimman terveitä. Leveälanteiset/tiimalasit/päärynät miellyttävät usein miehiä biologisesti sen vuoksi, sillä sellaisten naisten jälkeläiset ovat usein terveempiä ja älykkäämpiä, samoin naiset itse. Tämän arvellaan johtuvan juurikin siitä rasvavarastosta, joka sijaitsee lanteilla. Päärynä/tiimalasivartalo suojaa diabetekselta jonkinverran.

Jos ei parisuhdetta saa, syy on usein jossain muualla kuin vartalonmallissa. Todennäköisesti itsetunnossa.

??? Mitä?? Siis väittääkö joku oman elämänsä "evoluutiobiologi" että lantion malli vaikuttaa syntyvän lapsen älykkyyteen ja terveyteen?? Älykkyys muodostuu rasvavarastosta...Tässä kyllä tuli niin huuhaa -huttua ettei pitäisi edes kommentoida. Lue jotain tietokirjallisuutta välillä. Huh huh

Vierailija
71/127 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaintojeni mukaan jokaiselle pyllytyypille löytyy omat tykkääjänsä. Minä pidän suhteellisen pienestä ja kiinteästä pepusta.

Vierailija
72/127 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyllä kukaan vielä haukkunut minun tiimalasivartaloa. Minulla näköjään tuo suhdeluku on 0,66, eli vielä enemmän eroa vyötäröllä ja lantiolla. Mutta vyötärö onkin vain 58cm, kun olen aika siro. Ja onneksi isot rinnat ja hartiat on samalla linjalla lantion kanssa.

Vierailija
73/127 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa ihmiset satsata siihen pään sisältöön, niin helpottaa toi joutava perseen miellyttävyyden miettiminen. Yksikään (toivottavasti) ei ole valinnut kumppaniaan pelkän perseen perusteella. Ja kaikenlaiset kuvitelmat hyvästä synnyttäjästä, hedelmällisyydestä muusta nyt puhumattakaan, voi heittää roskikseen. Sillä leveälanteisella voi olla hyvin ahdas synnytyskanava. Hedelmällisyys on uskomus ja olemme toivottavasti tulleet aija pitkälle lukutaidon yms myötä. Sikiö ottaa ravintonsa napanuoran kautta, ja äidin ravinto on se mikä vaikuttaa ja on tärkeä lapsen terveyden kannalta. Ei ne rasvat siitä lantiolta kohdun läpi sikiöön imeydy. Jne

Vierailija
74/127 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kyllä kukaan vielä haukkunut minun tiimalasivartaloa. Minulla näköjään tuo suhdeluku on 0,66, eli vielä enemmän eroa vyötäröllä ja lantiolla. Mutta vyötärö onkin vain 58cm, kun olen aika siro. Ja onneksi isot rinnat ja hartiat on samalla linjalla lantion kanssa.

Yleensä ottaen sivistynyt ihminen ei hauku toisten vartaloita ja niiden muiden sanomiset voi jättää omaan arvoonsa

Vierailija
75/127 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Mailis Penttilällä on hyvä vyötärö-lantio suhde hänen olematta erityisen leveälantioinen ja hän on kapeampi lantioltaan kuin miehensä joka on hoikka. Leveän lantio-efektin hänelle tekee hoikka vyötärö. Sanoisin että tämä on se pointti siinä mikä on miehen mielestä YLEISESTI ottaen kaunista. Minulla on miespuolinen ystävä joka tykkää todella lihavista naisista joten kaikenlaisia miehiä on mutta enimmuakseen niitä jotka haluavat pienivyötäröisen naisen jolloin lantio korostuu. Tietysti sen lantion välissä yleensä pitäisi olla myös kiinteä peppu. Vatsan ei tarvitse olla timmi kunhan ei ole iso.

Vierailija
76/127 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
77/127 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa kun kapealanteisella on usein myös omenavartalo, sitäkö miehet sitten hakee? Onko ideana se, että kunhan naisen ahteri on kuiva eli kiinteä? Samalla hoikat kiinteät jalat näillä. Vyötäröllä ei tunnu olevan mitään väliä.

Vierailija
78/127 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outa yleensä tämä ajattelu että se ulkonäkö yleensä olisi niin tärkeää etteikö muka saisi miestä, jos ei ole ulkoisesti ihanteellinen. Itse olen kohtalaisen ruma sekä naamasta että vartaloltani (pötkylä pömppömahalla ja littana lahnaperse) mutta aina jos olen kumppann halunnut, sellaisen olen helposti löytänyt alkamalla käydä baareissa ja yökerhoissa ja tutustumalla miehiin.

Vierailija
79/127 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lopulta on niin, että yhtään ei tarte välittää mitä ihmiset on mieltä sun ulkonäöstä.

Vierailija
80/127 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkä mittainen lantio on "leveä"?

Yli 90 cm ympärysmitta tai naisten vaatekoon 38 housut muuten hoikalla (tai tuumakoko 29W farkuissa leveyden osalta). Minulla on ollut noin, vaikka olen ollut muuten todella hoikka ja hyvässä kunnossa muuten. Tuota pienempiin mittoihin en ole aikuisena päässyt. Yritin päästä joskus 25-vuotiaana alle 90 cm:n sellaisena muuten terveellä tavalla hoikan näköisenä, muttei onnistunut. Olisi pitänyt olla melkein anorektinen nimittäin.

T. Ap

Tää on vitsi? Mun lantio on 94cm ja kaukana leveästä. Farkkujen tuumakoko 28, muut housut 36-38. Takapuoli kun teinipojalla eli käytännössä olematon. Eipä ole kukaan ikinä leveälanteiseksi sanonut, päinvastoin. Siroksi on sanottu aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme