Leveä lantio naisella - miesten mielestä ruma piirre?
Onko leveä lantio naisella ruma piirre? Olen sen huomannut, että kapealanteiset naiset ovat useimmiten varattuja ja parisuhteessa ainakin. Leveä lantio hoikalla naisella on siitä ongelmallinen, että ei sitä saa kavennettua edes laihduttamalla.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Leveä lantio ainakin tekee naisesta epäsuhtaisen näköisen. Pitäisi treenata paljon hartioiden ja käsivarsien lihaksia, jotta näyttäisi tasapainoiselta. Lisäksi pitäisi olla isorintainen. Pienet rinnat, siro ylävartalo ja leveä lantio näyttää kammottavalta (tiedän, kun itselläni on tuollainen vartalo). Sinkkuna olen saanut olla melkein koko aikuisikäni, kun miehet ovat vain tissien ja kapean lantion peräasä.
Syy sinkkuuteesi on ihan saletisti muualla kuin leveässä lantiossa ja pienissä rinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisiako sitä jotkut miettii päivästä toiseen. Onko peffani väärän kokoinen, että se miellyttäisi miehiä...
Sinkkunaisena mietin syitä siihen, miksi ei löydy miestä. Rehellinen vastaus.
T. Ap
Ei johdu sun peffasta tai tisseistä. Et ole koskaan kysynyt. ;)
Leveä lantio on hyvän synnyttäjän tuntomerkki sanoi minulle ole aikoinaan mummo. Eipähän tarvitse jännittää mahtuuko tenava ulos, kun sen aika on. Ole itse tällainen 👍 Hoikka ja pieni olen aina ollut ja kuppikoko A75. Pieni kuppikoko helpottaa treenatessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leveä lantio tarkoittaa yleensä myös isoa persettä ja se ei ole ihan mieleeni.
Tätä tarkoitan. Kapealantioinen voi salitreenillä treenata hyvät, kiinteät, lihaksikkaat, pyöreätkin pakarat, mutta leveän lantion mukana tulee taipumus siihen, että läski pakkautuu siihen lantion seudulle myös.
No kuule se läski pakkautuu sinne ihan syystä, jotta sinä ja jälkeläisesi olisitte mahdollisimman terveitä. Leveälanteiset/tiimalasit/päärynät miellyttävät usein miehiä biologisesti sen vuoksi, sillä sellaisten naisten jälkeläiset ovat usein terveempiä ja älykkäämpiä, samoin naiset itse. Tämän arvellaan johtuvan juurikin siitä rasvavarastosta, joka sijaitsee lanteilla. Päärynä/tiimalasivartalo suojaa diabetekselta jonkinverran.
Jos ei parisuhdetta saa, syy on usein jossain muualla kuin vartalonmallissa. Todennäköisesti itsetunnossa.
Siis, omasta mielestäni ei missää nimes oo ruma. Ruma on muutenki todella vahva sana… Kapee lantio on tosi söpö, ainaki miust, mut ei se tee leveästä epämielyttävän näköstä. Levee lantio on kiva, mut tykkää enemmä kapeesta. Ei haittais yhtää, jos olis levee lantio, ku ei vaikuta mihinkää mitenkää.
Itselläni pienet rinnat, keskikokoinen vyötärö, leveät lanteet ja normaalikokoiset pakarat. Silti en ole koskaan kuullut kommentteja "liian" leveistä lanteista ja kyllä miehetkin ovat lähestyneet. Sitä paitsi leveät lanteet saavat vyötärönkin näyttämään hoikemmalta.
Itseä ei kiinnosta yhtään. Kunhan on hoikka ja isohkot rinnat.
M20
Veikkaisin, että aika moni mies pitää viehättävänä vartaloa, jossa on leveä lantio ja kapea vyötärö.
https://www.flourish-ious.com/wp-content/uploads/2017/02/female-body-sh…
0,7 vyötärö-lantiosuhdetta pidetään naisilla kaikista viehättävimpänä tutkimusten mukaan. Kai se on pelkkää biologiaa, leveälanteinen mielletään hedelmällisemmäksi kuin kapealanteinen. (Eikä tarvitse tulla kertomaan, että lantion sisämitoilla on oikeasti enemmän väliä synnytyksen kannalta.)
No minkä mittainen lantio on "leveä"?
Kapea vyötärö ja levät lanteet ovat miesten mieleen. Pienestä naisen pepusta tulee mieleen mies.
Leveä lantio, iso per - se ja tis - sit 😍😍 ja kyr - pä on kuin rauta kanki.
Mitä vit#ua nyt taas kun kaikki on kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että aika moni mies pitää viehättävänä vartaloa, jossa on leveä lantio ja kapea vyötärö.
Noista tuo V:n muotoinen (apple) on upea vartalo! Siis aivan paras ja unelmieni vartalo. Ja suora (rectangle) tulee toisena.
T. Ap
Leveä lantio, kapea vyötärö ja pienet tissit ja aina on miehiä riittänyt, nuorena jonoksi asti ja näin vanhempanakin ihan riittävästi. Lapset syntyivät hyvin. Ainoa varsinainen ongelma on kyljellään nukkuessa, kun selkäranka taipuu ihan mutkalle ellei patja ole superjoustava. Pienet tissit on hyvät, kun voi harrastaa liikuuntaa, esim juoksua, ilman ongelmia. En vaihtais pois!
Vierailija kirjoitti:
Leveä lantio ainakin tekee naisesta epäsuhtaisen näköisen. Pitäisi treenata paljon hartioiden ja käsivarsien lihaksia, jotta näyttäisi tasapainoiselta. Lisäksi pitäisi olla isorintainen. Pienet rinnat, siro ylävartalo ja leveä lantio näyttää kammottavalta (tiedän, kun itselläni on tuollainen vartalo). Sinkkuna olen saanut olla melkein koko aikuisikäni, kun miehet ovat vain tissien ja kapean lantion peräasä.
Ei päärynöissä mitään vikaa ole.
Vierailija kirjoitti:
No minkä mittainen lantio on "leveä"?
Yli 90 cm ympärysmitta tai naisten vaatekoon 38 housut muuten hoikalla (tai tuumakoko 29W farkuissa leveyden osalta). Minulla on ollut noin, vaikka olen ollut muuten todella hoikka ja hyvässä kunnossa muuten. Tuota pienempiin mittoihin en ole aikuisena päässyt. Yritin päästä joskus 25-vuotiaana alle 90 cm:n sellaisena muuten terveellä tavalla hoikan näköisenä, muttei onnistunut. Olisi pitänyt olla melkein anorektinen nimittäin.
T. Ap
Mun ex-tapailumies sanoi suoraan että hänen mielestä naisella kuuluu olla leveä lantio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista tuo V:n muotoinen (apple) on upea vartalo! Siis aivan paras ja unelmieni vartalo. Ja suora (rectangle) tulee toisena.
T. Ap
Miehiä viehättää eniten tiimalasi.
Jos biologian mukaan mennään niin vyötärön ja lantion suhde on tärkeimpiä asioita, ihanteellinen suhde noin 0.7
Onhan se tosiaan ruma. Miehet pitävät naisissa kapeasta lantiosta, paksuista sääristä, tasapaksusta vyötäröstä, rinnoista, joita ei erota rintakehästä, isoista suonikkaista käsistä, ohuista viivahuulista, pienistä lähekkäin toisiaan olevista silmistä, leveän jykevistä leukaperistä ja lyhyestä ns. poikatukasta.