Uusi kumppani joka kohtelee kissaani huonosti
Tämä nainen jätti esimerkiksi tahallaan takapihan oven auki, jotta kissa karkaisi. Pysyi kuitenkin omalla aidatulla pihalla, kunten aina. Nainen on mustasukkainen jos kissa hyppää sänkyyn väliimme. Siis ihan silloin kun nukumme. Itse rakastan kissan tuhinaa korvan vieressä.
Kun olin lomamatkalla 2 päivää ja palasin, kissan vesikuppi oli käännetty ympäri eikä laatikkoa oltu siivottu. Sai sentään juotua pihalla lätäköistä ja kukkamaljakosta. Oli syönyt pelkkiä kuivia nappuloita ja niitäkin liian vähän. On tottunut saamaan märkäruokaa ja mökiltämme tuoretta kalaa.
Kun suutuin ja ärähdin asiasta, kumppani alkoi irvailla "no onko menkat vai mikä"
Eipä ollut sillon menkkoja ja vaikka olisi ollut, olisin ärähtänyt samalla tavalla. En enää ikinä voi jättää kissaa kahden kumppanin kanssa.
Kommentit (38)
Miten voit edes rakastaa eläinrääkkääjää? Kysy itseltäsi onko sellainen edes mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisestä kertoo aika paljon se miten eläimiä kohtelee. Kaikkien ei tarvitse olla kissaihmisiä, mutta tahallaan heitteille jättäminen kertoo jo piilevästä sadistisia. En katselisi tuommoista akkaa. Kenkää persiille vaan.
Samaa mieltä.
Itse pelkään keskikokoisia ja isompia koiria ja kaikista eniten pelkään saksanpaimenkoiria (saksanpaimenkoira on purrut minua).
Yhdellä ex-kumppanillani oli aikoinaan saksanpaimenkoira ja käytimme sitä yleensä yhdessä lenkillä. Erään kerran kumppanillani oli yllättäen töitä iltaan saakka, niin hän pyysi minua ruokkimaan ja käyttämään koiransa lenkillä.
Minulla ei käynyt sekuntiakaan mielessä ajatus, että kieltäytyisin, ei missään tapauksessa.
Pelotti, paljon, mennä yksin koiran kotiin.
Juttelin sille jo oven ulkopuolelta, että se tunnistaisi minut kun avaan oven,
juttelin ovesta sisälle mennessä (olin oikeasti ihan kauhuissani) ja juttelin edelleen, niin rauhallisesti kuin vain pystyin kun annoin hänelle ruokaa ja tuoretta vettä.
Yritin pitää käsieni tärinän aisoissa kun laitoin hänelle remmin kaulapantaan kiinni, muutamia silityksiäkin annoin hänelle ja niin sitten lähdimme ulos lenkille.
No, kyllähän se niin meni, että koira käytti minut lenkillä enkä minä koiraa, mutta lenkki tuli käytyä jokatapauksessa.
Ei tulisi mieleenkään kohdella eläintä huonosti.
Kun ihminen on eläimen ottanut lemmikikseen, niin silloin on vastuussa siitä, että eläimen tarpeista huolehditaan asianmukaisesti.
En hyväksyisi, että lemmikkiäni kohdeltaisiin huonosti, joten vastaavassa tilanteessa kuin AP:llä,
en voisi tehdä mitään muuta ratkaisua kuin erota.
Vaihtoehtoinen teksti aloitukseen: Tapailemani mies ei anna mirrille sille kuuluvaa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Eläimiä on kohdeltava hyvin, mutta en kyllä itsekään seurustelisi ihmisen kanssa jolle kissa on tärkeämpi. Mainitset että se nukkuu sängyssä välissänne. :D
Kenellekään kissaihmiselle ei ole epäselvää, mikä on järjestys.
Se menee niin, että jos kissa ehtii asettua ennen ihmistä sänkyyn nukkumaan,
niin itse yrittää mahtua johonkin kohtaan sänkyä mahdollisimman varovasti,
ettei vain häiritsisi hänen armoaan ja aiheuttaisi hänen korkea-arvoisen ihanuutensa poistumista sängystä.
Kissat, he kietovat omistajansa suloiseen otteeseensa eikä siitä otteesta halua irti koskaan.
Kun se ote ajan saatossa materiaalisesti hellittää, niin jäljelle jääneen sydän kuuluu edelleen sille unohtumattoman kauniille sielulle, ikuisesti.
❤️
Rakkautta on monta eri lajia - kaikille omansa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläimiä on kohdeltava hyvin, mutta en kyllä itsekään seurustelisi ihmisen kanssa jolle kissa on tärkeämpi. Mainitset että se nukkuu sängyssä välissänne. :D
Kenellekään kissaihmiselle ei ole epäselvää, mikä on järjestys.
Se menee niin, että jos kissa ehtii asettua ennen ihmistä sänkyyn nukkumaan,
niin itse yrittää mahtua johonkin kohtaan sänkyä mahdollisimman varovasti,
ettei vain häiritsisi hänen armoaan ja aiheuttaisi hänen korkea-arvoisen ihanuutensa poistumista sängystä.
Kissat, he kietovat omistajansa suloiseen otteeseensa eikä siitä otteesta halua irti koskaan.
Kun se ote ajan saatossa materiaalisesti hellittää, niin jäljelle jääneen sydän kuuluu edelleen sille unohtumattoman kauniille sielulle, ikuisesti.
❤️
Minä aina siirrän ronskisti kissani syrjempään jos nukkuvat niin etten itse mahdu mukavasti kun menen nukkumaan. Kun olen itse asettautunut peiton alle yksi kissoista yleensä siirtyy jalkopäähän ja yksi tyynyn viereen, kolmas mahan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin kohtelee suomalaisia huonosti, eikä kukaan puhu asiasta mitään.
Sanna on kuuma kizzzzzza.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoinen teksti aloitukseen: Tapailemani mies ei anna mirrille sille kuuluvaa huomiota.
Oikein huono.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kumppani ulos ja pikkusen äkkiä!!!
Kyllä ehdottomasti moro ja näkemiin.
Eroa. Moni muu nainen huolehtisi kissasta, jos on luvannut ja on eläinystävällinen. Tai sanoo ettei halua huolehtia siitä, että kissaa hoitaa joku osaava. Ei ole kiva jos kaltoinkohtelee kissaa ja kissa voi pelätä. Järvikalasta voi saada loisia ellei sitä kypsennä hyvin, oletko harkinnut raakaravintoa eläinkaupasta osittain kissalle, jos alkuperä lukee selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että provo, mikäli ei, niin JSSap.
Sama aloitus on ollut täällä jo vuosia sitten. Sanasta sanaan.
Varmaan säännöllinen copy paste provo.
Vierailija kirjoitti:
Eroa. Moni muu nainen huolehtisi kissasta, jos on luvannut ja on eläinystävällinen. Tai sanoo ettei halua huolehtia siitä, että kissaa hoitaa joku osaava. Ei ole kiva jos kaltoinkohtelee kissaa ja kissa voi pelätä. Järvikalasta voi saada loisia ellei sitä kypsennä hyvin, oletko harkinnut raakaravintoa eläinkaupasta osittain kissalle, jos alkuperä lukee selkeästi.
Niitä loisia on merikaloissakin. Kun sushista tuli muotia, lapamato ihmisillä on lisääntynyt nopeasti. Ainakin 200 000 tapausta tunnetaan. Kaikki sushista nauttivat, ottakaa matokuuri säännöllisesti.
Tää on provo. Mikä paljasti? Se että ninut kommentti, johon ap on vastannut on jo poistettu peppuseksikysymys.
Ja edelleen seurustele ton kanssa miten? Kyseessä on nyt karvavauvasi hyvinvointi! Akka ulos ja kisu kainaloon! Vaihtoehtoisesti anna kissa pois ennenkuin tuo haaska tekee sille jotain pahaa etkä itse osaa laittaa emäntää ulos.
Yksi tärkeimmistä kriteereistä partneria valitessa on se, miten hän on eläinten ja lasten kanssa (varsinkin eläinten, koska oma laji on jotenkin eri asia monelle). En ikinä olisi eläinrääkkääjän kanssa, saati noin sairaalloisen mustasukkaisen tyypin kanssa. Kuka tahansa ansaitsee parempaa.
Jäljestäpäin kuulin, että rakas puolisoni oli tiputtanut kissani 8. krs asfalttiin, koska vihasi sitä. Olimme silloin vasta aloittaneet seurustelun. No nyt olemma olleet naimisissa ja pari lasta. Tietysti olen antanut anteeksi. Kissahan se vain oli. Se rinnastuu juridisesti esineoikeuteen.
Mikä henkilö osoittautuu eläinten rääkkääjäksi, niin kertoo se ko. persoonasta aika paljon. Voi jossain vaiheessa tulla tilanne, että väkivalta kohdistuu myös sinuun.