Tämä palsta on hiljentynyt 70%
Kommentit (25)
Jotain tässä uudistuksessa tökkii, ei täällä enää samalla tavalla tule roikuttua (no, ehkä hyväkin :)) - harmi, vanhaa av-palstaa tulee ikävä ellei sitten löydä jotain muuta yhtä hyvää.
Palsta-addiktina vuodesta 1999 ja tähän uudistukseen loppui mun roikkuminen vauvalla. Jotenkaan en osaa ottaa uutta palstaa omakseni vaikka olen tässä viikon aikana kovasti yrittänyt. Edellinen uudistus ei häirinnyt vastaavalla tavalla vaan uuden palstan vauhtiin pääsin helposti. Eipä nappaa tää, ei.Eli sydämmellinen kiitos tästä uudistuksesta, vihdoin pääsen tästä palstasta eroon ja on ihanaa kun palstailuun käytetyt tunnit voi käyttää järkevämpään tekemiseen ;-))Tschüß!
siis ihan syvältä koko systeemi. Kappalejaottelukaan ei toimi, vaan jäsennellystä tekstistä tulee yhtä pötköä...Tschüß ja finito.
Yätä palstaa pidetään kuitenkin mainostajien houkuttamiseksi ja jo kävijöitä ei ole --> mainostajat häipyy. Heille on kuitenkin toimitettava rehellistä tietoa kävijämääristä ja sitä kautta saadusta näkyvyydestä...Itsekin käytettävyyden kanssa työskennelleenä & softan kehityksen ammattilaisena ihmettelen palstan bugeja. Mutta tämä on tyypillistä, kun tilaaja (= vauva-lehti) ei tiedä softajutuista yhtään mitään.
Mä en kyllä käsitä mihin tästä menis, koska en tähän päivään mennessä ole törmännyt vastaavaan palstaan.