Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatteko tekin rikkoa tavaroita kun saatte raivokohtauksia?

Vierailija
18.04.2021 |

Mulla on PMS ja miehen sekä teinin olemus ärsytti niin paljon, että oli pakko lähteä ulos huutamaan metsään ja siellä katkoin pari oksaa puusta. Muuten olisin hajottanut kotona jotain. Oi että kun ottaakin päähän.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
2/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan raivokohtauksen tulee pakonomainen tarve lyödä itseäni, ihan mustelmille asti. En tiedä mistä tällainen kumpuaa. En koe olevani oikeutettu mt-hoitoon kun asiat on kuitenkin ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS:ään on tietääkseni olemassa lääkitys

Vierailija
4/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saan raivokohtauksen tulee pakonomainen tarve lyödä itseäni, ihan mustelmille asti. En tiedä mistä tällainen kumpuaa. En koe olevani oikeutettu mt-hoitoon kun asiat on kuitenkin ihan hyvin.

Mulla on tämä sama! Oon kans miettiny, että mistä se oikein tulee :D Siis se tunne on niin voimakas, tekis mieli repiä omat raajat irti tai jotain.

Vierailija
5/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekee mieli lyödä. Mutta en lyö. Väkivaltaisia ajatuksia.

Vierailija
6/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja olen rikkonutkin. Viimeksi viime viikolla meni silmälasit paskaksi kun heitin ne keittiön seinään. Tuli vekki siihenkin, prkl. Jälkikäteen kaduttaa, mutta raivo on niin voimakas että joskus käy näin.

Vierailija
7/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Viimeksi teininä on tullut raivottua noin.

Vierailija
8/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikä sanoista menee sensuuriin. Kommenttiani ei julkaista. Joka tapauksessa itselläni oli samanlaista, mutta sain apua m a s e n n u s lääkkeestä. Olen myös masentunut, mutta raivokohtaukset pahenivat ennen kuukautisia. Minulla siihen liittyi tavaroiden rikkomisen lisäksi itseni vahingoittamista. Kannattaa hakea apua. Sitä on saatavilla. 

Vierailija
9/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi lukea väkivallasta ja henkisestä väkivallasta. Tavaroiden paiskominen on tuota jälkimmäistä.

Vierailija
10/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka jos alkuun särkis ukon työhousujen vetoketjun.....

Vierailija
11/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Me muut ei haluta rikkoa tavaroita, koska emme ole väkivaltaisia.

Vierailija
12/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vähätellä ongelmaa.

Vierailija
13/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää nähdä miten monella on noin pahoja vihanhallintaongelmia. Ei, en saa tuollaisia raivokohtauksia.

Vierailija
14/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli raivo iskee vaikka työkoneella hommaillessa (ja iskee helpostikin jos sähkökäyttöset laitteen jumittleevat) niin huudan vain tarpeeksi. En riepottele koneen sähkönappeja ja kapuloita kun net särkyisivät niin herkästi semmoisesta j eikä niitä osais ite korjata niitä eikä  jouda kiireisenä aikana korjauttelemaankaan. huuto ja kiroilu säästää konetta. Nykyiset sähköraktorit ovat niin herkkiksiä

Vierailija
15/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se tälle asteelle joskus mennä, harvoin kuitenkin

Vierailija
16/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vuoron perään mykkäilyjumittelutunteettomuusjankonbetoni-kohtauksia ja vuoron perään raivokohtauksia. Ei toista ilman toista. Ei niiä kuitenkaan pivittäin tartte läpikäydä. Kiroilen toki päivittäin, en ikinä kuitenkaan muiden kuullen

Vierailija
17/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut edes mieleenkään. Enemmän harmia- särkynyt tavara, siivoaminen, ehkä uuden osto.

Vierailija
18/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus huomaa että toinen ihminen on tosi vihanen kun sen puhee menee ihan hennoksi kuiskailuksi, sipinäksi ja soinnittomaksi tökyttelyksi. Sellainen fakittaa itseänimoniaita kertoja enemmän kuin se, että toinen karjuisi reilusti vihan irti sisältään. Sellainen sipisupituksen kuutneleminen takuuvarmasti joka kerta kerryttää raivoa myös itseeni

Vierailija
19/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi lukea väkivallasta ja henkisestä väkivallasta. Tavaroiden paiskominen on tuota jälkimmäistä.

Niin. Se on henkistä väkivaltaa silloin kun sitä tekee toisen läsnäollessa pelotellakseen, tai rikkoakseen toisen omaisuutta. Se että vihastuksissaan yksin ollessaan hajottaa jonkun oman tavaran ei ole henkistä väkivaltaa. Onhan se tyhmää ja turhaa ja kannattaisi yrittää keksiä jonkin muu keino turhaumien ja aggression purkuun. Itselläni se raivo kasaantuu, kun olen paljon tekemisissä ihmisten kanssa jotka koko ajan yrittää kävellä ylitse ja kaikki on jatkuvasti jotain manipulaatiota ja vääntöä. Oma psyyke ei vaan selvästi kestä.

Vierailija
20/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En raivoa, mutta jos oikein vtuttaa niin sitten tekee mieli hajoittaa jotain. Koskaan en kyllä hajoita, mutta saatan läimäyttää esim. omaa reittä. (ja myöhemmin ihmettelen mistä nämä kaikki mustelmat on tulleet :D)