Mistä syystä olette estäneet ihmisiä somessa?
Tuttava esti yllättäen somessa. En tiedä syytä, mutta haluaisin tietää mistä syystä te ootta estänyt jonkun somessa.
Kommentit (28)
Twitterissä olen estänyt muutama sata henkilöä. Osa selkeitä trollitilejä, osalla liikaa eriävä mielipide. Ei kiinnosta tuntemattomien mielipiteet siitä miten vihervasemmistolaisuus, tasa-arvo, humanismi ja monet muut asiat ovat sivistyneen maailman tuho. Ehkä haluan elää omassa kuplassani, mutta minkäs sille mahtaa. Muissa palveluissa ei ole ollut tarvetta estoille, ehkä niissä pystyy helpommin valitsemaan mieluisia seurattavia?
Twitteris on sellaset parisataa ihmistä päässy miu estolistalle. Koko ilta menis, jos alkas luettelee syitä, miks kukin on sinne päässy…
Olen estänyt ihmisiä, joiden en halua ottavan minuun mitään yhteyttä.
Olen estänyt pari naispuolisen kaverin vanavedessä tuttavapiiriin tullutta miestä, jotka luulevat olevansa kavereitani. Todellisuudessa ovat totaalisia moukkia, juntteja, ahdistelijoita sovinistisine juttuineen. En halua olla heidän kanssaan missään tekemisissä enkä ymmärrä miksi yrittävät ängetä kaveriksi facessa ja kun estin siellä niin sitten alkoivat seurata instassa. 🤦♀️
Olen myös estänyt joitakin työkavereita/ esimiehiä, koska en halua olla heidän kyylättävänä ja juorujen kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Olen estänyt ihmisiä, joiden en halua ottavan minuun mitään yhteyttä.
Tämä. En myöskään ole kiinnostunut elävätkö vai ovatko kuolleet; haluan heidän suhtautuvan minuun samoin. Emme ole toisillemme olemassa maailmankaikkeudessa.
Twitteristä vielä... eikö Twitter ole suunnilleen maailman huonoin alusta keskustella esimerkiksi siitä onko feminismissä enemmän hyviä kuin huonoja puolia? Miksi kukaan kukaan keskustelisi Twitterissä aiheesta, jos aikomuksena ei ole ainoastaan spammata omaa musta-valkoista mielipidettään? Silti monella Twitterin käyttäjällä on pakottava tarve päästä kertomaan mielipiteensä yksistä ihmiskunnan monimutkaisimmista aiheista.
Työpaikallani oli henkilö joka oli työpaikkakiusaaja ja muutenkin epämiellyttävä ja huonokäytöksinen ihminen. Kun vaihdoin työpaikkaa niin blokkasin hänet facesta. Kun kerran pääsin ihmisestä eroon niin en halua olla tekemisissä edes somessa.
Melkein kaikki jäivät. En ole palstapersu.